Stránka 3 z 13

Napsal: úte led 15, 2008 14:10
od lubinob
To PeS:
Pozeral som tento test
http://www.autorevue.cz/Magazin/Test-Ch ... fault.aspx
a tam im vysla spotreba 6,3, co je o dost menej ako mas Ty a to jazdili s kombikom...
Daj vediet ako si dopadol s tou reklamaciou, rozmyslam nad kupou noveho auta a keby to bolo ako v teste tak by bolo moje rozhodnutie jednoznacne, octavku nechcem ani zadarmo...

Napsal: úte led 15, 2008 21:55
od PeS
lubinob píše:To PeS:
Pozeral som tento test
http://www.autorevue.cz/Magazin/Test-Ch ... fault.aspx
a tam im vysla spotreba 6,3, co je o dost menej ako mas Ty a to jazdili s kombikom...
Daj vediet ako si dopadol s tou reklamaciou, rozmyslam nad kupou noveho auta a keby to bolo ako v teste tak by bolo moje rozhodnutie jednoznacne, octavku nechcem ani zadarmo...
Určitě dám vědět. Jedu ještě do Alp a pak už bude 15000 a jdu na garančku. Tam budu reklamovat celkem tři věci - defacto drobnosti. Už jsem tu psal, že mi drnčí něco ve dveřích řidiče - dost nepříjemně. Staqčí se pořádně opřít loktem a je ticho - jenže mě už loket bolí :lol:
Druhou věcí je otevírání 5 dvěří - nejdou nahoru, leda násilím. Chci vyměnit teleskopické zvedáky.
Třetí věc - nejdůležitější, právě motor. Taky jsem zvažoval Oktávku. Nemám nic proti ní, znám ji a jezdil jsem s ní i pod 5 litrů. Myslel jsem, že tento motor je nový a bude úsporný. Jenže… Takže uvidíme po reklamaci - určitě dám vědět.

Napsal: sob úno 02, 2008 19:27
od pekrtek
Jak jsi dpadl s tou spotřebou, reklamoval si nebo si to něka sedlo?

Napsal: ned úno 03, 2008 11:17
od Satik
Zdravím, tohle by mne taky zajímalo. Jsem totiž čekatelem na toto fáro. Přecházím z Matízka na Lacetti SW.

Napsal: ned úno 03, 2008 14:40
od palikx
No jen tak napisu moje zkusenosti s dieselem.
moc jich neni jen asi 10 let sem toen motor mel v aute
common rail ma podstatne vyssi tlaky nafty nez bezne diesely(volnobeh 250 bar)maximalni tlak jsem videl cca 1800bar.o kompresi C R nevim ale neni o moc mensi nez bezne diesely.
To ze to zere 7 a vic litru se u C R bohuzel stava ale zalezi jestli koukas na palubni pc a nebo na skutecne hodnoty.
ale je mozne ze nove C R uz proste usporne nebudou i kdyz je to divne jelikoz museji byt tim padem vyssi emise coz je presny opak toho ceho se snazi vsichni dosahnout.
Ja mel C R -2.0 HDI a prumer jsem mel cca 5,6 litru za rok v lete 5 v zime 6
u stareho cerpadloveho turbodiesela jsem jezdil celorocne asi za 5,4 v lete dokonce 4,9 v zime kolem 6
zkusenosti s novym hdi v peu 307 jsou takove ze jezdi za 7.ale majitel ho nesetril.ja s nim jel a prumer jsem mel 6 podle palubniho pc ktery kecal naprosty kraviny a nebo je proste R J motoru nastavena blbe a nevypina davku paliva pri sendani nohy z plynu hned ale az po chvilce.
to by snad stacilo.

Napsal: pát úno 08, 2008 21:38
od PeS
pekrtek píše:Jak jsi dpadl s tou spotřebou, reklamoval si nebo si to něka sedlo?
Vydrž... te´d večer jsem se vrátil z týdenní dovolené v Rakousku v Alpách, příští týden zařizuji garanční prohlídku po 15 000 km a tam to budu reklamovat. Navíc mi nákla´dák kamenem rozbil přední sklo :-( je to pitomá prasklina, ale dlouhá a skrz sklo, takže nelze opravit a musím nechat sklo vyměnit. Ach jo. Jinak jezdí skvěle. Na spotřebu jsme zvědavý, zvláště teď na zpáteční cestě, kde se zdá, tak to bralo míň, než jsme čekal, dotankuju plnou a dám vědět.
Petr

Napsal: pon úno 18, 2008 18:11
od PeS
Tak, mám po garanční prohlídce po 15000km. platil jsem se vším všudy 4 403,- Kč, což mi přijde slušné. Reklamoval jsem samozřejmě spotřebu. Všechno prošli a prý je to v pořádku, jen jsem měl "prý" strašně zanešený vzduchový filtr. Že by to mohl dělat on? Uvidím po pár tankováních.
Jinak jednání v servise velice příjemné.

Napsal: pon úno 18, 2008 18:50
od Satik
A jaká byla spotřeba z Alp ??

Napsal: pon úno 18, 2008 18:51
od Kessler
Zanešený vzduchový filtr dokáže docela nehorázně zvyšovat spotřebu...tak snad to bylo opravdu tím...

Napsal: pon úno 18, 2008 23:24
od PeS
Satik píše:A jaká byla spotřeba z Alp ??
8,6 :evil:

Napsal: pon úno 18, 2008 23:50
od Hanzy
PeS píše:
Satik píše:A jaká byla spotřeba z Alp ??
8,6 :evil:
Tyyy vado 8,6l je hodne moc a navic pokud se nepletu na dalku...hmmm velmi nemile no uvidis ted po vymene vzduchace ale i tak je to hodne moc... :?

Napsal: úte úno 19, 2008 07:00
od Slavek
taneseny filtr tolik spotrebu nezvedne, po tvych ujetych kilometrech by si mel brat tak 6,7- 7,5ve meste na dalku v klidu 5 - 5,5, todle asi filtr nebude :( :( 8,6 je fakt hodne to mi nebrala ani V70 2.5 ve meste

pozadej at ti udelaj diagnostiku, ale to asi delali kdyz si byl na garancce :(

Napsal: úte úno 19, 2008 18:48
od Parťák1
Člověče, 8,6 ????? :o A máš tam určitě diesel, mě to spíš připadá že to je benzín ve městě za studena, no můj Lacík 1,6 16V HB aspoň tolik zežere, když jezdím stylem plyn - brzda. A to mám teď najetých nějakých 4100 km od 21. prosince. To je fakt divný.
Jo kluci ze slovenska bacha na tu diagnostiku, nechal jsem si ji dělat a když jsem žádal protokol o zkoušce v Chevroletu na Tomášikovej/Rožňavskej ulici v Bratislave, bylo mi oznámeno, že oni takový protokol nikdy nedávají a že kdyby bylo něco zle, tak to technik připíše do faktury(na ten papír). Divné , ne??? přitom v jiných servisech a jiných Chevroletech je to běžná praxe (obvolal jsem si je). Tak ať neplatíte co vám neudělali. :lol:

Napsal: úte úno 19, 2008 18:51
od Parťák1
Normálně mám spotřebu ve městě v tak okolo 7 l podle ucpaných cest ve špičkách a stylu jízdy.

Napsal: úte úno 19, 2008 23:17
od PeS
Slavek píše:taneseny filtr tolik spotrebu nezvedne, po tvych ujetych kilometrech by si mel brat tak 6,7- 7,5ve meste na dalku v klidu 5 - 5,5, todle asi filtr nebude :( :( 8,6 je fakt hodne to mi nebrala ani V70 2.5 ve meste

pozadej at ti udelaj diagnostiku, ale to asi delali kdyz si byl na garancce :(
No, já jsem taky mylně předpokládal, že by dálkové měly být kolem 5 - 5,5 litrů... Uvidím po dalším tankování. Jinak budu reklamovat, reklmaovat, reklamovat a po gtrřech letech jde Lacetti pryč a šup pro i30... Uvidím po této garančce, jinak jsem už skoro rozhodnutý, že tenhle diesel, alespoň co ho mám já, e e...