Stránka 3 z 13
Napsal: úte led 15, 2008 14:10
od lubinob
To PeS:
Pozeral som tento test
http://www.autorevue.cz/Magazin/Test-Ch ... fault.aspx
a tam im vysla spotreba 6,3, co je o dost menej ako mas Ty a to jazdili s kombikom...
Daj vediet ako si dopadol s tou reklamaciou, rozmyslam nad kupou noveho auta a keby to bolo ako v teste tak by bolo moje rozhodnutie jednoznacne, octavku nechcem ani zadarmo...
Napsal: úte led 15, 2008 21:55
od PeS
lubinob píše:To PeS:
Pozeral som tento test
http://www.autorevue.cz/Magazin/Test-Ch ... fault.aspx
a tam im vysla spotreba 6,3, co je o dost menej ako mas Ty a to jazdili s kombikom...
Daj vediet ako si dopadol s tou reklamaciou, rozmyslam nad kupou noveho auta a keby to bolo ako v teste tak by bolo moje rozhodnutie jednoznacne, octavku nechcem ani zadarmo...
Určitě dám vědět. Jedu ještě do Alp a pak už bude 15000 a jdu na garančku. Tam budu reklamovat celkem tři věci - defacto drobnosti. Už jsem tu psal, že mi drnčí něco ve dveřích řidiče - dost nepříjemně. Staqčí se pořádně opřít loktem a je ticho - jenže mě už loket bolí
Druhou věcí je otevírání 5 dvěří - nejdou nahoru, leda násilím. Chci vyměnit teleskopické zvedáky.
Třetí věc - nejdůležitější, právě motor. Taky jsem zvažoval Oktávku. Nemám nic proti ní, znám ji a jezdil jsem s ní i pod 5 litrů. Myslel jsem, že tento motor je nový a bude úsporný. Jenže… Takže uvidíme po reklamaci - určitě dám vědět.
Napsal: sob úno 02, 2008 19:27
od pekrtek
Jak jsi dpadl s tou spotřebou, reklamoval si nebo si to něka sedlo?
Napsal: ned úno 03, 2008 11:17
od Satik
Zdravím, tohle by mne taky zajímalo. Jsem totiž čekatelem na toto fáro. Přecházím z Matízka na Lacetti SW.
Napsal: ned úno 03, 2008 14:40
od palikx
No jen tak napisu moje zkusenosti s dieselem.
moc jich neni jen asi 10 let sem toen motor mel v aute
common rail ma podstatne vyssi tlaky nafty nez bezne diesely(volnobeh 250 bar)maximalni tlak jsem videl cca 1800bar.o kompresi C R nevim ale neni o moc mensi nez bezne diesely.
To ze to zere 7 a vic litru se u C R bohuzel stava ale zalezi jestli koukas na palubni pc a nebo na skutecne hodnoty.
ale je mozne ze nove C R uz proste usporne nebudou i kdyz je to divne jelikoz museji byt tim padem vyssi emise coz je presny opak toho ceho se snazi vsichni dosahnout.
Ja mel C R -2.0 HDI a prumer jsem mel cca 5,6 litru za rok v lete 5 v zime 6
u stareho cerpadloveho turbodiesela jsem jezdil celorocne asi za 5,4 v lete dokonce 4,9 v zime kolem 6
zkusenosti s novym hdi v peu 307 jsou takove ze jezdi za 7.ale majitel ho nesetril.ja s nim jel a prumer jsem mel 6 podle palubniho pc ktery kecal naprosty kraviny a nebo je proste R J motoru nastavena blbe a nevypina davku paliva pri sendani nohy z plynu hned ale az po chvilce.
to by snad stacilo.
Napsal: pát úno 08, 2008 21:38
od PeS
pekrtek píše:Jak jsi dpadl s tou spotřebou, reklamoval si nebo si to něka sedlo?
Vydrž... te´d večer jsem se vrátil z týdenní dovolené v Rakousku v Alpách, příští týden zařizuji garanční prohlídku po 15 000 km a tam to budu reklamovat. Navíc mi nákla´dák kamenem rozbil přední sklo
je to pitomá prasklina, ale dlouhá a skrz sklo, takže nelze opravit a musím nechat sklo vyměnit. Ach jo. Jinak jezdí skvěle. Na spotřebu jsme zvědavý, zvláště teď na zpáteční cestě, kde se zdá, tak to bralo míň, než jsme čekal, dotankuju plnou a dám vědět.
Petr
Napsal: pon úno 18, 2008 18:11
od PeS
Tak, mám po garanční prohlídce po 15000km. platil jsem se vším všudy 4 403,- Kč, což mi přijde slušné. Reklamoval jsem samozřejmě spotřebu. Všechno prošli a prý je to v pořádku, jen jsem měl "prý" strašně zanešený vzduchový filtr. Že by to mohl dělat on? Uvidím po pár tankováních.
Jinak jednání v servise velice příjemné.
Napsal: pon úno 18, 2008 18:50
od Satik
A jaká byla spotřeba z Alp ??
Napsal: pon úno 18, 2008 18:51
od Kessler
Zanešený vzduchový filtr dokáže docela nehorázně zvyšovat spotřebu...tak snad to bylo opravdu tím...
Napsal: pon úno 18, 2008 23:24
od PeS
Satik píše:A jaká byla spotřeba z Alp ??
8,6
Napsal: pon úno 18, 2008 23:50
od Hanzy
PeS píše:Satik píše:A jaká byla spotřeba z Alp ??
8,6
Tyyy vado 8,6l je hodne moc a navic pokud se nepletu na dalku...hmmm velmi nemile no uvidis ted po vymene vzduchace ale i tak je to hodne moc...
Napsal: úte úno 19, 2008 07:00
od Slavek
taneseny filtr tolik spotrebu nezvedne, po tvych ujetych kilometrech by si mel brat tak 6,7- 7,5ve meste na dalku v klidu 5 - 5,5, todle asi filtr nebude
8,6 je fakt hodne to mi nebrala ani V70 2.5 ve meste
pozadej at ti udelaj diagnostiku, ale to asi delali kdyz si byl na garancce
Napsal: úte úno 19, 2008 18:48
od Parťák1
Člověče, 8,6 ?????
A máš tam určitě diesel, mě to spíš připadá že to je benzín ve městě za studena, no můj Lacík 1,6 16V HB aspoň tolik zežere, když jezdím stylem plyn - brzda. A to mám teď najetých nějakých 4100 km od 21. prosince. To je fakt divný.
Jo kluci ze slovenska bacha na tu diagnostiku, nechal jsem si ji dělat a když jsem žádal protokol o zkoušce v Chevroletu na Tomášikovej/Rožňavskej ulici v Bratislave, bylo mi oznámeno, že oni takový protokol nikdy nedávají a že kdyby bylo něco zle, tak to technik připíše do faktury(na ten papír). Divné , ne??? přitom v jiných servisech a jiných Chevroletech je to běžná praxe (obvolal jsem si je). Tak ať neplatíte co vám neudělali.
Napsal: úte úno 19, 2008 18:51
od Parťák1
Normálně mám spotřebu ve městě v tak okolo 7 l podle ucpaných cest ve špičkách a stylu jízdy.
Napsal: úte úno 19, 2008 23:17
od PeS
Slavek píše:taneseny filtr tolik spotrebu nezvedne, po tvych ujetych kilometrech by si mel brat tak 6,7- 7,5ve meste na dalku v klidu 5 - 5,5, todle asi filtr nebude
8,6 je fakt hodne to mi nebrala ani V70 2.5 ve meste
pozadej at ti udelaj diagnostiku, ale to asi delali kdyz si byl na garancce
No, já jsem taky mylně předpokládal, že by dálkové měly být kolem 5 - 5,5 litrů... Uvidím po dalším tankování. Jinak budu reklamovat, reklmaovat, reklamovat a po gtrřech letech jde Lacetti pryč a šup pro i30... Uvidím po této garančce, jinak jsem už skoro rozhodnutý, že tenhle diesel, alespoň co ho mám já, e e...