Stránka 192 z 368
Re: co ma dnes potešilo
Napsal: ned bře 08, 2009 20:34
od J.Bad
FIAT/SEAT 600 a 850
http://www.auta5p.eu/katalog/seat/seat_600_01.htm
http://www.auta5p.eu/katalog/seat/seat_850_01.htm
Teda Alvine opravdu smekám před tvými znalostmi a hlavně mě potěšila to fotka Seta 800 - to jsem fakt nevěděl že dělali takovej paskvil!!Takhle zkazit legendu Fiat 600!!
Re: co ma dnes potešilo
Napsal: ned bře 08, 2009 20:48
od alvin
No,Jirko oni si zo štvordverovali,aj 600-vku,ale vyrábali aj klasiku 2 dverovú
http://www.auta5p.eu/katalog/seat/seat_600_04.htm
aj 850-ku
http://www.auta5p.eu/katalog/seat/seat_850_03.htm
ale aj 127-ku,ktorá sa potom vyrábala aj v taliansku,ako FIAT,ale 4 dverová pochádzala zo Španielska
http://www.pruebas.pieldetoro.net/web/p ... ?ID=985.10
ale máloktovie,že aj ruský VAZ 2102 (Žiguli-kombi) pochádza z karosaárne španielskeho SEATu,kombík od FIATU 124 Taliani prenechali Španielom
http://alava.olx.es/seat-124-familiar-e ... 04612#pics
Re: co ma dnes potešilo
Napsal: pon bře 09, 2009 08:05
od Vazoun
Zdravím všechny na foru
a jestlipak víte vážení diskutéři co mne dnes potěšilo
Náš partafíra " Vojta " mi dnes do ranní pošty poslal / a za to mu moc děkuji / nový seznam členů " Matiz clubu " který se opět rozrostl už na 45 - slovy : čtyřicet pět členů
škoda jen,že jich poznám osobně pouze asi 10 členů tohoto clubu.
a to v Květnu 09 již absolvuji svůj 12 Daewoo/Chevrolet sraz - na který se opět jako vždy, velice moc těším
snad se ještě dožiju toho,že se podaří udělat takový sraz
kde budou převládat " Matízkáři "
to je moje vroucí přání do budoucna
udělejme něco proto všichni
Máme ve svých řadách dokonce jednoho " čestného člena Matiz clubu CZ " a tím je náš kolega ze zahraničí "SK" Vlado alias Alvin
kterého tímto zdraví " Vazoun "
-------------------------
Člen Matiz clubu reg.čís.20
Matiz SE r.v. 07/2002 - sv.zel.metlina U 38
Re: co ma dnes potešilo
Napsal: pon bře 09, 2009 10:36
od V.Brousek
Tak mě dnes potěšilo:
někdo troubí, nereaguji, asi to není na mě. Jdu dál. Druhé zatroubení, tak zpozorním, a ejhle, ono je to na mě. Chvilka pokecu a poznávám příjemnou paní a ........., řidiče znám, má červeného Kalose. Moc příjemné setkání.
Hezký den všem.
Re: co ma dnes potešilo
Napsal: pon bře 09, 2009 10:53
od Serpico
...to alvine i ostatní nemám co dodat - jenom maličkost krasné modely viz
www.foxtoys.cz a česká fy. Abrex krásné modely a teď i řada
JAWA 350 čtyřtakt silniční závodní a 350 panel i pařez.
A tak se mějte fajn
Re: co ma dnes potešilo
Napsal: pon bře 09, 2009 13:11
od Vazoun
Serpico píše:...to alvine i ostatní nemám co dodat - jenom maličkost krasné modely viz
http://www.foxtoys.cz a česká fy. Abrex krásné modely a teď i řada
JAWA 350 čtyřtakt silniční závodní a 350 panel i pařez.
A tak se mějte fajn
----------------------------
Ano,ano,já věděl,že kolegáček " Serpico " také patří mezi znalce a pamětníky
nazdar klucí zdraví " Vazoun "
Re: co ma dnes potešilo
Napsal: pon bře 09, 2009 16:38
od Serpico
...Vazoune mám rád vše hezké, krásné a nakonec i staré ... a v historii motorismu se máme čím chlubit Sodomkovi kreace a karosoval i podvozek Rollse , JAWA pérák odzkoušená na Hitlerův benzín ( pod trestem provazu... ), ČZ 350 4takt 4válec ( motor do V 2 a 2 válce - to je koncepce kterou dnes staví japonci... ) postavený na konkurenci MV Augusty a to byl řadový čtyřválec...Praga Lady ohodnocená nejhežčím vozem na autosalonu v Pařízi, nebylo toho málo...bohužel, vše jsme prohospodařili - promarnili na základě špatných vladních rozhodnutích pod vlivem ruského tlaku a jeho mocenské politiky.
Mějte se fajn
Re: co ma dnes potešilo
Napsal: pon bře 09, 2009 16:56
od V.Brousek
Kde jsi byl Milane ? Nějak jsem tě na fóru nepostřehl již delší dobu. Jsem rád, že jsi se zase ozval.
Re: co ma dnes potešilo
Napsal: pon bře 09, 2009 17:23
od Slam
V.Brousek píše:V roce 1964 začala výroba Š 1000 MB. Motor vzadu nebylo to nejlepší řešení, ale RVHP rozhodla a bylo po "ptákách" z dalším vývojem.
RVHP je v tom myslím zcela nevinně... Kdyby nebyla, tak by asi těžko všechny ostatní automobilky socialistického bloku dělaly auta s motorem vepředu. Ve skutečnosti je to tak, že motor vzadu a pohon zadních kol byl v 50. a 60. letech (prototypy MBčka přišly na svět v roce 1956) moderní a populární (Porsche, Fiat, VW, Renault atd.), tuto koncepci měla tehdy nadpoloviční většina aut v této třídě! No a hlavně to ale bylo to nejjednodušší a tedy nejlevnější řešení... Další detaily a důvody viz třeba tyto články:
http://skoda-virt.cz/cz/clanky/jine/813 ... 000mb-g-x/
http://auto.idnes.cz/skodovky-na-ktere- ... jetiny_fdv
Re: co ma dnes potešilo
Napsal: pon bře 09, 2009 17:28
od alvin
Chlapi,ďakujem za pozdravy,aj ja Vás všetkých srdečne zdravím a vynasnažím sa tento rok prísť na celoštátny zraz v květnu na Olšovec
Re: co ma dnes potešilo
Napsal: pon bře 09, 2009 21:11
od Topol
V.Brousek píše:Tak mě dnes potěšilo:
někdo troubí, nereaguji, asi to není na mě. Jdu dál. Druhé zatroubení, tak zpozorním, a ejhle, ono je to na mě. Chvilka pokecu a poznávám příjemnou paní a ........., řidiče znám, má červeného Kalose. Moc příjemné setkání.
Hezký den všem.
Pěkný den
No byl jsem to já kdo si dovolil tutnout
Samozřejmě jsem vždy rád,když potkám známého
Jinak mě těší,že tohle tema je tak navštěvované
Mě teda vždy potěší,když má radost i někdo druhý a přiznávám,že pravidelně čtu i když pokaždé neodpovídám .
Tak ať se daří no a samozřejmě ať nám jezdí a nezlobí
Re: co ma dnes potešilo
Napsal: pon bře 09, 2009 22:01
od conpet
Tak toto potěšení nebylo dnes , ale o víkendu u Řezníka. Maškarní ples , tak jsme snad s Latrelem neudělali Daewakum ostudu
Re: co ma dnes potešilo
Napsal: pon bře 09, 2009 22:05
od Hanzy
Pekne chlapci meli by jsme zas neco spachat Jirik ma asi hodne prace ted ale neco by se mohlo nake to selatko pomalu zorganizovat a po dlouhe dobe pokecat...
Re: co ma dnes potešilo
Napsal: pon bře 09, 2009 23:13
od Hanzy
Me dnes potesilo ze se mi podarilo za super cenu koupit poradne valce pneu ktere budou na Evande a po testu se tam vlezly ale to jste jeste nevideli budete koukat na srazu vse tajne az na srazu se odhali...
Re: co ma dnes potešilo
Napsal: úte bře 10, 2009 11:17
od Serpico
...to Slame nevím ale 1000MB byla v podstatě kopie Renault Dauphine a později R8 ( řada Š 100,110 ), jinak a to ty víš zcela jistě taky, mezitím byla na světě Š 720 ( vývoj typu od 69 - 72 ) s karoserii od italů Ital desing a motorem vpředu s pohonem zadní nápravy v kubatuře 1 200 a 1 500ccm a to by bylo v té době konkurence schopné auto v Evropě a to RVHP nemohla pustit ( ohrožený prodej licenčních žigulíků a polských fiatů...), italští komunisti přenechali licenci Fiatu 124, 125 rusům a polákům, tedy zase jsme doplatili na područí a diktát " velkého - ruského - zaostalého - Ivana ", to je mi líto a je to k vzteku, když ...ale darmo psát, to je prostě pryč...
Mějte se fajn