Stránka 20 z 76

Napsal: stř úno 14, 2007 21:25
od Goose
No hele s tema hodinama se pokusim nejak poprat...ty ted nejsou dulezity...hlavne to dat do poradku...tebe teda taky ceka spousta oprav...ale hlavne,ze auto bude ok...najel sem s ni zatim jen 23 kilaku a uz jsem si na ni hrozne zvyknul...vyborne se ovlada spojka a plyn...jen mi pripada,ze na trojku od nizkych otacek to moc netahne...

Napsal: stř úno 14, 2007 21:34
od -peha-
No vono se to vychytá postupne možno budeš muset pozrieť sviečky a filter vzduchu a taky pozor na benzín potvorka je dost háklivá :lol: :lol: :lol: Jo jinak ješte že si ty opravy delám sám jinak by mne v servise položili si představ že za veškerý součástky dám cirka 8 000 sk (teda bez tlumičú jen motor ) a v servise mi to prej udelají za babku 18 000sk ....dobrá babka co :lol:

Napsal: stř úno 14, 2007 21:44
od Goose
Tak to mas super...hlavne to pak potesi kdyz si to udelas sam...hele a nevis cim by to mohlo byt...po kazdym startu a da se rict i delsi dobu behem jizdy jde nejakej smrad do kabiny... :cry:

Napsal: stř úno 14, 2007 21:49
od -peha-
Tak to Ti řeknu přesne protože já mnel to samý a je to klíma,je nutné jí desinfikovat,já sem si to udelal sprejem na čistená klímy ale to je dočasný lepší je potom zajet do servisu na klímy a dát si jí skontrolovat a vyčistit já sem mnenil i filtr jo a čistení sprejem je asi tak že vybereš v motorovým prostoru na strane spolujezdce pylový filtr a nastříkáš tam ten spray je na nem i návod :lol: :lol: :lol:

Napsal: stř úno 14, 2007 21:55
od Goose
Je to takovy ten filtr pod takovym cernym krytem???Jinak diky moc za radu...ten filtr asi nebude moc drahy takze asi rovnou koupim ten filtr...nebo pokud to muze byt neco jinyho tak to radeji necham servisu... ;)

Napsal: stř úno 14, 2007 22:11
od -peha-
No lepší je servis aby Ti udelali kontrolu tesnosti případne doplnení plynu,výmnena filtru a hlavne desinfekci protože když už tam máš velkej smrad tak ten spray pomúže jenom částečne :lol: :lol: :lol: A buď rád že ješte není teplo to ten smrádek ješte zvyšuje tak neváhej a konej :lol: :lol: :lol:

Napsal: stř úno 14, 2007 22:12
od whisky22
2 Goose

gratulujem ku kupe.

k tym hodinam. Ak ti blikaju, tak najprv musis stlacit prave horne tlacitko a potom nastavit hodiny a minuty.

Vela stastnych kilometrov

Napsal: stř úno 14, 2007 22:21
od Goose
To peha:No necham na ni udelat vse no...jen asi postupne pac nebudu mit tolik pohromade...nebyt to vse najednou tak to se da... :cry:

Napsal: stř úno 14, 2007 22:23
od Goose
To whisky22:Tak jsem zkousel drzet prave horni tlacitko a nic...zkousel jsem drzet i ostatni tlacitka a taky nic...budu s tim muset nejak pohrat a nejak to vymyslim,ale hodiny jsou to posledni co me strasi...nejdriv aby to jezdilo jak ma...ale diky za radu...pro me je kazda rada dobra... :lol:

Napsal: stř úno 14, 2007 22:33
od -peha-
Jo ty tlačítka nekdy dou dost stuha a je potřebné je dost silne zmačknout a držet,ja když sem nastavoval hodiny tak mne boleli prsty :lol:

Napsal: stř úno 14, 2007 22:36
od Goose
No je fakt,ze mam dost velky ruce a tak je dost mozny,ze jsem to nezmackl dostatecne...dneska uz na to prdim ale zitra to zkusim... ;)

Napsal: čtv úno 15, 2007 11:59
od Slam
Goose píše:Tak uz mam konecne Leganzu...
No to to ale trvalo! ;)

Goose píše:vyborne se ovlada spojka a plyn...jen mi pripada,ze na trojku od nizkych otacek to moc netahne...
Ja si vsiml neceho jinyho, a to, ze dvojka mi tam jde o trochu hur, nez ostatni rychlosti? Tj. ne, ze by mi tam dvojka nesla nebo vypadavala, ale chce to vetsinou vetsi silu a kdyz jsem moc rychlej, tak jako by to slo pres zuby trochu. Ostatni rychlosti zadny problem a mam taky pocit, ze jsem si toho vsiml spis kdyz je venku zima. Naucil jsme se sice radit dvojku pres neutral, pak to temer vymizi ale presto se radsi zeptam zkusenejsich - jak jste na tom Vy a neresil to treba uz nekdo? Cetl jsem ve foru na Autorevue.cz, ze je to dost casty jev (prave ta dvojka) nejen u korejskych aut a ze to vetsinou nema smysl resit. :?

Napsal: čtv úno 15, 2007 15:23
od -peha-
Takze s rychlostami asi tak ze kdyz je teplo tak ani neviem ze radim proste uplne hladky pohyb ale jak je zima a nebo chladnejsi pocasi tak mi jakoby drhnou a to vlastne tak ze musim vetsi silou a presne zaradit tak nevim ci to neni nemoc u Daewa ja sem jezdil i s kolegovou a up lne novou ata mnela tan jistej problem proste v zimne rychlostni paka drhla :)

Napsal: čtv úno 15, 2007 16:20
od Slam
-peha- píše:Takze s rychlostami asi tak ze kdyz je teplo tak ani neviem ze radim proste uplne hladky pohyb ale jak je zima a nebo chladnejsi pocasi tak mi jakoby drhnou a to vlastne tak ze musim vetsi silou a presne zaradit tak nevim ci to neni nemoc u Daewa ja sem jezdil i s kolegovou a up lne novou ata mnela tan jistej problem proste v zimne rychlostni paka drhla :)
Jo, to je presno ono, jak to popisujes, akorat ze u me je to teda patrny nejvic u te dvojky. Asi mame nejakou mrznouci kapalinu ve spojce. ;)

Napsal: čtv úno 15, 2007 17:16
od -peha-
No ono je to tak jasem vlastne asi v roku 1999 zacal jezdit ze slusobnou Leganzou no a jak prisla zima tak sem hned reklamoval razeni a bylo povedane ze je vse OK no pravda je ze na moji se to pri dlhsi jizde strati a radi normalne ale jak vychladne tak pri tom razeni musim pouzit silu vono to ja ko tak jde kdyz radim pres neutral :) Tak asi se s tim nenadela nic akorat sem si myslel ze neumim radit a ono to neni ve mne :lol: