Vsak Lanos ma ty svetla taky docela odlisne (viz napr. integrovane blikace) a Nubira je aspon Leganze bliz velikosti...
Vlastne kdyz nad tim ted uvazuju, tak je docela zvlastni, ze blinkry a svetla zvlast mely v cele historii aut Daewoo/Chevrolet akorat nejmensi modely Tico a Matiz a pak Leganza!
Jo kluci, ta Insignia je super, dneska jsem ji stěhoval do showroomu, tak jsem ji trochu projel po parkovišti, byla to jen 140 k 1,8 a ještě k tomu sedan, ale nejede špatně, ale v téhle výbavě je za cca 740 000,- Měli jsme 3 ks půjčeny včetně hatchbacku už před 14 dny na otevření showroomu. Je to fakt kus auta........
...no Richarde, vždyt je to taky evropský auto roku, naposledy byl Opel Kadett ( předchůdce nexie )...a motorističtí novináři z evropy nejsou českou pochlebující ( aneb koho chleba jíš toho píseň zpívej.... ) odrůdou viz shade komplex...
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
SkylineGTR píše:Konečně Opel vypustil důstojného konkurenta pro Audi, BMW a Mercedes.
Je to nastupce Vectry (ostatne asi proto se to v Jizni Americe jmenuje Chevrolet Vectra), takze na tenhle segment to neni cileno, to byl naposledy blahe pameti Opel Senator...
Richard píše:Jo kluci, ta Insignia je super, dneska jsem ji stěhoval do showroomu, tak jsem ji trochu projel po parkovišti, byla to jen 140 k 1,8 a ještě k tomu sedan, ale nejede špatně, ale v téhle výbavě je za cca 740 000,- Měli jsme 3 ks půjčeny včetně hatchbacku už před 14 dny na otevření showroomu. Je to fakt kus auta........
Zrovna vcera jsem se vozil v Honde Accord model 2009 v plne vybave a s nejsilnejsim motorem (2,4L 200 koni), kamos ji tenhle tyden koupil v brnenskem autosalonu bez znamosti ci uplatku za necelych 650 tisic vcetne druhe sady sportovnich litych kol se zimakama (v cene 50 tisic), takze Opel si tou cenou v tyhle dobe IMHO docela veri...
Vtipny (resp. trapny) je, ze fotka v tom clanku s popiskem "Opel Insignia - velmi důležitá novinka Opelu." neni zadny Opel, ale Vauxhall! Coz by slepy redaktor Novinek.cz poznal uz podle toho, ze to ma volant na druhe strane, kdyz uz nevidi ten znak na masce chladice nebo tu britskou RZ...
to Slam: Já neříkám, že to je konkurence A6 nebo BMW 5 series, ale směle se může postavit A4 nebo BMW 3. To si minulá generace Vectry mohla jen nechat zdát.
Samozřejmě je prioritně namířena do vod, které brázdí Mazda 6 nebo Honda Accord.
Nemyslim, ze lze takto srovnavat jen podle vlastnosti a vzhledu auta. Opel se priblizi image jako maji vyse zminene 3 nemecke znacky nejdriv, az aut podobnych Insignii bude mit na triku aspon 20. Navic o kvalite nebo spolehlivosti zatim nic nevis, to se ukaze az casem, jestli tyhle dulezite aspekty posilni image znacky nebo naopak...
PS: Pokud to ma konkurovat napr. tomu Accordu, meli by s nim srovnat aspon cenu, protoze za aktualni cenu Legendu na odbyt asi moc nepujde...
Dneska jsem si Insignii trochu víc prohlédl, a jsem trochu rozpačitý... vpředu SUPER, až na ty plastový napodobeniny "ušlechtilého dřeva" na přístrojovce a dveřích, ale vzadu na nohy místa dost, ale mám cca 187 a dotýkám se hlavou stropu, takže vzadu bych nevydržel ani minutu, to že škrtám vlasy a hlavou o strop mi fakt vadí..... , ani manželka mi nesahá na hlavu Proto jsem např nikdy nejezdil vzadu v Mazdě 626. Takže trochu zklamání.....