Stránka 19 z 39

Re: Espero/Corsa/Leganza ------- conpet

Napsal: ned dub 08, 2012 18:10
od conpet
Tak jsem jí dal teda napapat zase jednou N95 a je nějaká rozežraná, zmizel nějak rychle :x pokud sem zabrousí Palikx a náhodou si to přečte , tak by mě zajímalo co reguluje předstih ?? Je to čidlo klepání ??

Re: Espero/Corsa/Leganza ------- conpet

Napsal: ned dub 08, 2012 19:26
od HusarJan
no a čo Ti to klepe :D ja tam dávam stovku a v pohode ale vymenil som aj to čidlo skratka všetky ešte mi ostávajú streky a tam bude asi pes zakopaný :D

Re: Espero/Corsa/Leganza ------- conpet

Napsal: ned dub 08, 2012 19:40
od conpet
Neklepe, jen by to vysvětlovalo proč jí tak chutná to Ečko :lol:

Re: Espero/Corsa/Leganza ------- conpet

Napsal: ned dub 08, 2012 21:02
od Hanzy
Co se divis musi se nahltat nez ji zas budes trapit na diete... :D

Re: Espero/Corsa/Leganza ------- conpet

Napsal: úte dub 17, 2012 18:20
od conpet
Mám problém :twisted: nejdou mě sundat přední kotouče :twisted: bojím se do toho pořádně praštit :roll:

Re: Espero/Corsa/Leganza ------- conpet

Napsal: úte dub 17, 2012 22:51
od HusarJan
skús to niečim postriekat a trocha potukávat možno ,že to povolí ;)

Re: Espero/Corsa/Leganza ------- conpet

Napsal: stř dub 18, 2012 09:07
od Serpico
...to conpet zarezlý kotouče v jejím usazení je normalní stav, nejlepší je použít velký tříramenný stahovák a potom poklepat po obvodu, pokud ho nemáš musíš do toho praštit, tedy po celém obvodu poklepat ( předtím je dobrý použít některý odrezovač ), může se stát, že někde ho rozlomíš je to jenom litina, nicméně Ti jde jenom o demontáž, předpokládám máš nové jde tedy o výměnu, to vše s ohledem na ložisko poloosy.

Mějte se fajn

Re: Espero/Corsa/Leganza ------- conpet

Napsal: stř dub 18, 2012 19:06
od conpet
Hrubý síly se bojím, bouchal jsem do něj přes prkýnko ale ani se nehnul. Chtěl jsem je dát s stočit ale t ed mají 20,5 mm tak už asi není nic moc co ubrat , tak dám nový. Použiju nějakej ten sprej a nechám to alespon přes noc působit.

Re: Espero/Corsa/Leganza ------- conpet

Napsal: čtv dub 19, 2012 11:17
od Serpico
...přes " prkýnko " nic neodrazíš, prostě nemáš nárok, zažil jsem to sám na nesii pomohlo mi, že jsem byl v servisu Melliccarro servisu a tak mi daly velkej tříramennej stahovák a stějně jsem to musel po obvodu poklepat, prostě zarostlý rzí a samotným stahováním jsem ho jenom částečně ulomil. Zase se toho nesmíš až tak bát. Taky nemám rád, když se moc do věcí mlátí ale mnohdy to jinak nejde. Vono hlavně jde o to jak do toho mlátíš, palikx třeba odrazí kulák na první ránu, pokud zrovna nemá po ruce stahovák ...no a někdo a taky v servisu do toho bouchá a nanic... to jsem zažil v Tempo servisu. Kulák jsem si pak sundal sám a to tam měl chlapec sadu stahováků na kuláky, ...no zavolal si mě šéf dílny prý jestli to můžou odříznout a dát celou novou těhlici prostě celý svislý díl, inu síla!

Mějte se fajn

Re: Espero/Corsa/Leganza ------- conpet

Napsal: sob dub 21, 2012 13:44
od Petr S.
Asi se budu opakovat,ale já nějak při cenách dílů na Leganzu nechápu,proč stáčet kotouče? Ty jsi si asi nikdy pořádně nerozbil auto se zablokovaným jedním kolem. Kotouče max 90000 a musí jít ven. Pochopim stočit zánovní,kterj lehce hází,nebo má blbě drážku,ale vsadim se,že tam máš ještě původní.
Zde cena u Drafela,jak origo,tak neorigo. http://www.czdrafel.cz/leganza-c6?order ... otou%C4%8D Nechápu tvoje šetření. :roll:

Re: Espero/Corsa/Leganza ------- conpet

Napsal: sob dub 21, 2012 18:21
od Serpico
...no vono obecně to stáčení nestojí za nic a mnohdy se ani nepovede, máš pravdu Petře nemá to s ohledem na práci, montáž smysl.

Mějte se fajn

Re: Espero/Corsa/Leganza ------- conpet

Napsal: sob dub 21, 2012 19:10
od conpet
Však píšu že na předku už není co brát , už jsem asi stejně pod limitem , takže koupím nový, ale stejně teď dojde na ty za 600kč :lol: Lega už mě stála dost , tak žádnej luxus. No a jinak ty zadní brzdy za to teda stály. Petře udělej si sám pro sebe test : po normální jízdě s NORMÁLNÍM bržděním mám všechny 4 kotouče stejně teplý . Zkoušeli jsme to i na Kubově a zadek měl studenej -P Při testu kdy jsme měli oba možnost porovnat okamžitě účinek na obou autech při testovací jízdě , tak ten rozdíl je tak 50% . Prostě teď to brzdí , před tím to jen zpomalovalo -i

Re: Espero/Corsa/Leganza ------- conpet

Napsal: ned dub 22, 2012 08:58
od Serpico
...to conpet brzdy nejsou luxus to je základ..., jinak předek odvede zhruba 80% na " zpomalení - zastavení " a zbytek zbývá na zadní.

Mějte se fajn

Re: Espero/Corsa/Leganza ------- conpet

Napsal: ned dub 22, 2012 12:00
od conpet
Serpico píše:...to conpet brzdy nejsou luxus to je základ..., jinak předek odvede zhruba 80% na " zpomalení - zastavení " a zbytek zbývá na zadní.

Mějte se fajn
Tohle je hodně stará poučka :-) řekl bych že vznikla někdy v době když se na škodě 100 poprvé ve předu objevili kotouče :-) bohužel tento názor těžce přežívá. kdyby to tak bylo tak na zadku brzdy vlastně nepotřebujeme a o těch 20 procent radši posílíme předek :-) ten poměr bych upravil na 60 % předek a 40% zadek u auta se 4ma kotoučema. U auta který ma vzadu bubny by se to možná trochu přiblížilo tomu co píše Milan :-)

Re: Espero/Corsa/Leganza ------- conpet

Napsal: ned dub 22, 2012 12:35
od Petr S.
Mě to brzdí v pohodě,nemůžu si stěžovat. Ale jak píše Milan,nejvíce brzdné síly jde na předek,také auto při brždění si sedne na předek,takže je tam úpotřeba více brzdné síly. Conpet,ani ty za 600 nejsou špatné,ale zkusil bych zavolat Drafelovi,třeba ti na originály udělá lepší cenu!