Stránka 18 z 69
Napsal: pon úno 18, 2008 12:02
od Honza Beneš
Ivane, tvoje Nexia vypadá perfektně, až z toho slintám. A o tom, že funguje, po tom cos napsal o protáčení kol, nemám pochyb!!
Napsal: úte úno 19, 2008 07:42
od Slavek
Ivan píše:Slavek píše:Ivan píše:
Peháčku, ty flastry jsou pozůstatky z té dálniční nehody... nárazník jsem ještě nedával lakovat, protože nevím, zda do něj nebudu dělat větší otvory pro intercooler...
jak to jede ted kdyz se to poradne zahreje??? nechybi mu trochu vzduch??
Slávku, přehřívání se blbě testuje, když je venku -5 stupňů
Ale zdá se, že to bude naprosto OK, intercooler je hodně předimenzovaný.
ptam se protoze ho mam taky a mam chladic oleje
Napsal: ned bře 02, 2008 19:59
od Ivan
Pár (smutných) novinek:
Detailní pohled na můj nový intercooler:
"Vnitřnosti"
Ojnice, která se ohnula v důsledku toho, že mi odešly 3 BOSCH svíčky ze 4 a motor jel (a ten motor opravdu jel a jel jak "ďas") jen na 1 válec. V důsledku toho se s ojnicí stalo to, co vidíte níže
Napsal: ned bře 02, 2008 20:09
od SkylineGTR
Ivane, Tebe, jak vidím, provázejí pořád nějaké nesnáze a naschvály. Ale nevzdáváš se, to je super!
Napsal: ned bře 02, 2008 20:50
od -peha-
Ale je dobrý teda ten motor lebo takto zohnúť ojnicu je kompresia ako ďas.A hlavne to daj zasa rýchlo do kopy
Napsal: ned bře 02, 2008 20:56
od Hanzy
Tyy vado to je nejakke divne ze najednou odesly 3 svicky....
Ja ted taky tam mam Bosch a moc se mi nezdaji ale snad se nestane ze rovnez zomrou na jednou to by bylo na reklamaci pokud za to mohly svicky....
Ale i tak zadna radost...
Napsal: ned bře 02, 2008 20:57
od conpet
To je divný
to ta svička spadla dovnitř nebo co se stalo ? To že nezapálí směs přece neohne ojnici
Nebo jo
Napsal: ned bře 02, 2008 22:23
od JRD McLAREN
..hhmmmm..
to ze sa nezapali zmes..
sposobi to, ze sa postupne skapalnuje vo valcoch..
KVAPALINA je NESTLACITELNA..
(a zelezo je ohybne)..
tak to potom dopada (skoro) takto..
Jo
Ivane..a kukaam ze hlava je
COSWORTH...
dobraa volba
Napsal: ned bře 02, 2008 23:55
od Ivan
SkylineGTR píše:Ivane, Tebe, jak vidím, provázejí pořád nějaké nesnáze a naschvály. Ale nevzdáváš se, to je super!
Kolego, zase nic až tak nenormálního. Sice pár věcí zlobí, ale jsou to jen drobnosti. Navíc já s takovými záležitostmi už dopředu počítám, přece jen to není sériový produkt a i ten motor má nějaký ten věk... A když tak přemýšlím, tak kromě počátečních problémů s turbem jsem vlastně žádný větší problém neměl...
JRD McLAREN píše:Jo Ivane..a kukaam ze hlava je COSWORTH...
dobraa volba
mám vkus
Dejte mi čas do začátku dubna a předvedu Vám (doufám) potenciál Nexie v plné parádě...
Napsal: pon bře 03, 2008 20:20
od Slavek
no taky ted koukam na tu hlavu
, uz chapu proc ti to jelo na jeden valec jako des
jeste ze to nema takovy kompresni kooficient jako diesel, nebo by ti pak z motoru se stal kosmickej stroj
Ale myslim si ze to dopadlo docela jeste dobre, mohlo byt i hurz
Napsal: pon bře 03, 2008 23:42
od Ivan
pet píše:Zdar, jak koukam na fotky, tak pouzivas seriovy C20LET vstriky a zrejme i regulator benzinu 3bar a urcite si to mel uz ochipovany, ne ? Nemohlo se pak stat, ze byla chuda smes, potazmo vysoka teplota, ktera ti natavila svicky ?
Ne
Napsal: úte bře 04, 2008 08:09
od stefan
JRD McLAREN píše:..hhmmmm..
to ze sa nezapali zmes..
sposobi to, ze sa postupne skapalnuje vo valcoch..
KVAPALINA je NESTLACITELNA..
(a zelezo je ohybne)..
Ako že sa skvapaľnuje? Veď ju predsa odfúkne cez vyfúkový ventil.
Tak poškodená ojnica je z toho jedného piestu čo išiel alebo tie
ostatné tri boli takéto?
Dedukujem správne že ked sa niečo podobné stane na obyčajnom
aute, tak si odpálim katalizátor? Aj pri jednej vadnej sviečke?
Napsal: úte bře 04, 2008 11:56
od JRD McLAREN
stefan píše:
Ako že sa skvapaľnuje? Veď ju predsa odfúkne cez vyfúkový ventil.
Tak poškodená ojnica je z toho jedného piestu čo išiel alebo tie
ostatné tri boli takéto?
Dedukujem správne že ked sa niečo podobné stane na obyčajnom
aute, tak si odpálim katalizátor? Aj pri jednej vadnej sviečke?
No normalne sa skvapalni....
asi jak ked mash v autobuse nadychanee...
alebo je moc vlhky vzduch, a na oknach sa ti robia kvapky...
tak to iste sa deje vo valci..
a ked si myslish ze to vyfukne von ventilom...
tak si uvedom "akym smerom sa to toci",
a ktory cyklus nasleduje po ktorom...
(..a potom mi povedz preco mal REBRO na tom jednom pieste vodu..)
(aj umyvadlo ti pretece, ked nechas pusteny kohutik)