Ano, hlavne ten komfort pri pokuse o vymenu ziarovky v OPLI astra. Myslel som si, ze uz nik nemoze byt blbsi, ako ten, co vymyslel sposob vymeny ziarovky v Captive, ale kruto som sa mylil....Boeing737 píše:Možno to platilo v minulosti,ale nie dnes.
To ospevovanie VW od majiteľov nie sú len kecy.
VW má totiž premyslené detaily a to nehovorím o spracovaní....len taká úplná blbosť napr:
Špinavé sklo v Chevy,pritiahnem páčku a ostriekam sklo....potom sa to roztečie,opäť utriem a ešte raz. VW....tá istá situácia,len rozdiel je v tom,že raz umyjem a VW predpokladá,že po roztečení bude musieť vodič utrieť vodu ešte raz a tak sa tie stierače spustia sami....a to je obyčajná výbava.
O tomto sú VW a nemecké značky ako celok.
GM sa nikdy ani kvalitou,ani zmýšľaním nedostane tam kde je napr.VW
Možno doma,lebo v EÚ sú ľudia úplne iný hlavne čo sa týka kvality spracovania. Aj ty si z Opla pamätáš iba ten komfort
.
Neviem, cim to je, ze na kazdom aute, co som v nom jazdil, sa najde nieco genialne vyriesene a zas nieco vymyslene uplne nanic. Nikdy som nezazil auto, kde by sa stretli len tie dobre riesenia, zato som stretol kopu aut, kde prevladali tie zle. To ovladanie stieracov je ina kategoria, lebo to je vec zadania (popisu ako to ma fungovat), nie neschopnosti. A cinan vyrobi cokolvek, presne splnajuce zadanie a v pozadovanej kvalite. Ale zvycajne, ked to nechate na neho, urobi to pre neho najjednoduchsim sposobom, ale to uz nie je zdaleka "bombenfest und idiotensicher".