Stránka 16 z 39

Napsal: stř říj 03, 2007 13:47
od Hanzy
Mimo to i o lpg nemas moc prehled je nekolik systemu a u sekvence je vykonnostni krivka lpg stejna jako u benzinu ba naopak jde nastavit i na vyssi u nekterych nejnovejsich systemu... ;)

Napsal: stř říj 03, 2007 13:53
od -peha-
Nie to nieje o reklame ale vážne aj já som bol jeden z postihnutých ktorým sa auta pokazila ale nakolko tankujem málo a jazdím na LPG tak to tak hrozné nebolo ale sú tu aj súdne spory lebo daktoré auta na tom boli velmi zle treba aj kolegovo PUNTO je síce už zo servisu doma ale nie je to čo to bolo no SHELLka sa ospravedlnovala že sa jim pomiešali nafta a V-POWER proste to tu bolo show no a v poslednej dobe tankujem ten EVO 100 a zatial som spokojný aj keď nemôžem velmi ani chváliť ani haniť lebo benzin velmi nepoužívam to to boli len poznatky a nechcem v žiadnom prípade robiť reklamu len keď tak na LPG :lol: :lol: :lol: :lol:
To Serpico mrzí ma že si nebol na zraze ja už vela takých čo tvrdia o úpadku výkona zviezol a ver či nie a dúfam že Ti to budem moci ukázať ale v žiadnom prípade neprídeš načo mi Lega ide aj keď za jazdy prepnem som na tom vždy rovnako ale ono je pravdou že proste auto ktoré má dostatočný výkon ten úbitok nevie zaregistrovať a ješte sekvencia robí divy hlavne pri vozoch s obmezovačom ten proste obýde :lol: :lol: :lol: Taže fakt každý nech tankuje čo mu vyhovuje já som nehanil celý SHELL ale len ten ktorý mám mimochodom pod oknami čiže hlavne tankujte a jazdite k plnej vašej spokojnosti :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: stř říj 03, 2007 14:00
od Hanzy
-peha- píše:No máme v robote dosť zručného chemika tak po rozboru SHELL V-POWER ktorý mal mať 98 mal len 96 octanú a druhý adept bol EVO 100 od Slovnaftu no a tam bolo prekvapenie lebo 100 malo 102 octanú a dokonca 95 mala 96 takže ačkoliv som bol proti Slovnaftákúm asi zmením čerpačku aj keď nám robia konkurenciu s LPGčkom ktoré je chvala bohu o dosť horšie ako jedna naša značka ale to je vedlajšie čiže už som to písal a skutok sa blíží pretože SHELL si tady v RV strašne pošremotil meno a už prepúšťali zamestnancou a pravde podobne tu bude nový majiteltak sme zvadavý že kdo proste a jasne mali problémy a aj tak stále odrbávajú zákazníkou no a našťastie tu konkurencia je takže nemajú šancu :D :D :D
V-Power ma 95 octanu takze 96 bylo luxus!!! :lol: :lol: :lol: Pak je V-Power Racing a ten ma vic octanu... ;) Hele u sekvence me omezovac funguje i na lpg,on mi nefungoval jen u klasickeho systemu jak jsem mel jine auto...

Dobrá odpoved

Napsal: stř říj 03, 2007 14:01
od Vazoun
Dobrá odpoved kolego " Peho "jsem také pro necht si každý tankuje nač má :lol: čau " Vazoun" :lol:

Napsal: stř říj 03, 2007 14:08
od -peha-
Díky páni jo a ktomu číslu nejdou obrázky ale tady na pumpe na stojane je číslo 98 už so Ti to odfotil tak potom to sem seknu a k omezovači ono jde o to ako sa to tam namontuje ale keď chceš je to snadné a omezovač sa emuluje tým pádom vlastne ten chudák si myslí že pri LPG prevádzke ide na benzin a k tomu ješte úsporne :lol: :lol: :lol: To už máme odskúšané jo a dokonca jedna Micka si zadrela motor a majitel bol celý šťastný že to jazdilo ako šlak :lol: :lol: :lol:

palivo

Napsal: stř říj 03, 2007 14:26
od Serpico
....to peha beru opravdu nemám zkušenosti z LPG...možnosti vylepšení výkonových parametrů u LPG určitě jsou...to Hanzy do politiky nedělám - samozřejmě rozlišuji SHELL POWER ( 96 octan - cena 30,90 ) a RACING ale nemůžu skousnout tvoje příklady navýšení výkonu po použití Racingu viz: Mimochodem kdyz uz u toho 100octanoveho V-POWER RACING jsme tak rozdil tam ve vykonu je nebot diky tomu ze jezdim na lpg tak ho tam casto mivam a mam moznost rozdil vyzkouset jednoduchym prepnutim prepinace.Kdyz mam klasiku 95octanovy benzin rozdil je zadny nebo minimalni ale v pripade V-POWER RACING tam ten rozdil jde poznat velmi zretelne![/quote
nemám více co dodat...nebo si zatím nestojíš...

Mějte se fajn

Napsal: stř říj 03, 2007 14:30
od Hanzy
V-POWER 95 a V-POWER RACING 100 oktanu
Jinak Vazonku souhlasim z tebou jen je smutne ze tady lidi napisou sve vlastni zkusenosti se spotrebou bez ohledu ne jakoukoliv pumpu a pak to nejaky profesor tady vyvraci ze to v knize pisou jinak...Nevim proc by si mel nekdo vymyslet ze ma s V-POWER mensi spotrebu nez kdyz natankuje obycejny.To ze je to vlastni zkusenost a ta je nejlepsi nez nejake zvasty od nejakeho cmartuzky radoby profesora.
Jinak ted jsem si vzpomel nejak se tady rozmahaji uz delsi dobu najake tablety do paliva made USA z vyvoje NASA ktere udajne taky maji snizovat spotrebu.Jede to pres dylery a myslim multilevl.Nesetkali jste se s tim?Me to prave vubec nijak nezajimalo bliz nebot proc taky do lpg to nenarvu :D ale prodava to kamoska a tlaci to do tdi,tak se ji poptam jak po delsi dobe jestli uz nema treti motor! :lol: :lol: :lol:

Re: palivo

Napsal: stř říj 03, 2007 14:48
od Hanzy
Serpico píše:....to peha beru opravdu nemám zkušenosti z LPG...možnosti vylepšení výkonových parametrů u LPG určitě jsou...to Hanzy do politiky nedělám - samozřejmě rozlišuji SHELL POWER ( 96 octan - cena 30,90 ) a RACING ale nemůžu skousnout tvoje příklady navýšení výkonu po použití Racingu viz: Mimochodem kdyz uz u toho 100octanoveho V-POWER RACING jsme tak rozdil tam ve vykonu je nebot diky tomu ze jezdim na lpg tak ho tam casto mivam a mam moznost rozdil vyzkouset jednoduchym prepnutim prepinace.Kdyz mam klasiku 95octanovy benzin rozdil je zadny nebo minimalni ale v pripade V-POWER RACING tam ten rozdil jde poznat velmi zretelne![/quote
nemám více co dodat...nebo si zatím nestojíš...

Mějte se fajn
Ano ale to slovo mimochodem tam ma velky vyznam nebot do te doby jsme se tady bavili tema klasika 95oktanu z pumpy ONO versus V-POWER 95oktanu a ty si porad do toho pletl vic oktanovy benzin tak proto jsem taky napsal posleze tohleto a ten rozdil ve vykonu je tam velmi zretelny nebot ho citim pri kazdem rozjezdu na benzin a to bez diskuzi nejakych teorii!!!Kdyz tam mam 95 tak ten rozdil neni!Spolecnost jako je SHELL si myslim nedovoli poustet do eteru nejake blaboly a taky se tam doctes ze je kompatibilni se vsemi benziny a neposkozuje motor ani katalyzator!!!!

Napsal: stř říj 03, 2007 16:53
od Serpico
....to Hanzy píšeme o SHELL racing ( 100 octanů ), tvůj názor : Spolecnost jako je SHELL si myslim nedovoli poustet do eteru nejake blaboly a taky se tam doctes ze je kompatibilni se vsemi benziny a neposkozuje motor ani katalyzator!!!! a je taky propagace - reklama....
- tedy octanový nárok stanovuje výrobce na základě konstrukce motoru, komprese, a dalších hodnot a provozních zkoušek....atd. a jakékoliv změny se prostě mohou projevit negativně...viz. podpálené ventily....a pokud to označuješ za blábol, tak moje diskuse končí...není prostě o čem

Mějte se fajn

Napsal: stř říj 03, 2007 17:05
od Hanzy
Petr Soukup píše:Tak jsem o dovolené natankoval v Plzni u Tank ONO N.95 za 27.50. Oproti Shellu kde byl za 30.90. Jenže,když jsem ted měřil spotřebu,tak po vyjetí nádrže u Tank ONO mi vyšla spotřeba na 6.7 a po natankování u Shelu na 5.9! Tak to jsem fakt ušetřil. :(
Takhle to zacalo...

Re: benzín

Napsal: stř říj 03, 2007 17:06
od Hanzy
Serpico píše:....to Soukup úspora 0,8 l na 100 km to je snad reklamní slogan na Shell ( obsahuje pouze příměsy na čištění vstřiků, palivového systému a ventilů, octan nárok je 95 octan )....jenom by mě zajímalo tvoje základní octanové nastavení Nexie na ECU ( řídící jednotce - viz. základní nastavení - octanový nárok Petrm GOL CAR )...no čet jsem se toho od tebe už hodně, i nesmyslů viz. elektronické ovládání trakce u moto GP ( podívej se v neděli myslím, že budou závody na TV - Michal Bursa, perfektní spolukomentátor - jezdil v minulosti SPB, ti to v průběhu vysvětlí...jinak opravdu proti Tobě nic nemám, ale tady se zveřejňují opodstatněné a doložitelné názory, případně návody na opravy od špílmachrů viz. palikx, petrm, JRD atd.....

Mějte se fajn
Na to si zacal takhle chytracit...

Napsal: stř říj 03, 2007 17:09
od alvin
Ja tankujem obyčajnú 95-ku,ale schválne mením pumpy aj spoločnosti,niekedy sa mi stane že mi po natankovaní za studena sem-tam šklbe,niekedy tak očividne "zlenivie",inokedy za naopak výrazne ožije,Sheel V-power som tankoval kedysi do IBIZy,ale po pravde povedané necítil som rozdiel v kvalite,keď začali byť rozdiely v cenách,išiel som tam,kde bolo lacnejšie :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: stř říj 03, 2007 17:12
od Hanzy
Takze zvasty proti realu...dal nesmysl to komentovat...
Dale sam si psal ze na zaklade kontrol je oktanove cislo i podstatne nizsi nez uvadeno a na to pamatujou i vyrobci aut a opakuju to zase ze auto ktere je od vyroby nastaveno na 95oktanu tak v klidu se pocita s rezervou 90-100oktanu se nic nedeje...a pokud navic SHELL to tam uvadi ze neskodi rovnez nevidim duvod k dalsi debate na tohle tema... ;)

Napsal: stř říj 03, 2007 17:19
od -peha-
Ták Alvin nato kápnul je to uplne jedno kde tankujem keď je ten benzin alebo LPG kvalitné tak je to pohoda a ani ja som pri natankování 95 ...V-POWER...EVO-100 nevidim taky žiaden rozdiel ja vlastne tankujem viššie oktanové číslo hlavne prto lebo ho mám dlho v nádrži veď tankujem tak asi 15 L na 3 mesiace no a takže preto aby po dvoch mesiacoch zostalo z 100 alespon 95 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: A nehádajte sa tu veď každý môže mať pravdu a vlastne tu svoju má každý sám :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

octany

Napsal: stř říj 03, 2007 17:21
od Serpico
...to Hanzy co je moc to je moc...
a opakuju to zase ze auto ktere je od vyroby nastaveno na 95oktanu tak v klidu se pocita s rezervou 90-100oktanu se nic nedeje...a pokud navic SHELL to tam uvadi ze neskodi rovnez nevidim duvod k dalsi debate na tohle tema...
_________________

...... hlavně, že to tam píše SHELL....


Mějte se fajn