Napsal: stř říj 03, 2007 13:47
Mimo to i o lpg nemas moc prehled je nekolik systemu a u sekvence je vykonnostni krivka lpg stejna jako u benzinu ba naopak jde nastavit i na vyssi u nekterych nejnovejsich systemu...
Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/
V-Power ma 95 octanu takze 96 bylo luxus!!! Pak je V-Power Racing a ten ma vic octanu... Hele u sekvence me omezovac funguje i na lpg,on mi nefungoval jen u klasickeho systemu jak jsem mel jine auto...-peha- píše:No máme v robote dosť zručného chemika tak po rozboru SHELL V-POWER ktorý mal mať 98 mal len 96 octanú a druhý adept bol EVO 100 od Slovnaftu no a tam bolo prekvapenie lebo 100 malo 102 octanú a dokonca 95 mala 96 takže ačkoliv som bol proti Slovnaftákúm asi zmením čerpačku aj keď nám robia konkurenciu s LPGčkom ktoré je chvala bohu o dosť horšie ako jedna naša značka ale to je vedlajšie čiže už som to písal a skutok sa blíží pretože SHELL si tady v RV strašne pošremotil meno a už prepúšťali zamestnancou a pravde podobne tu bude nový majiteltak sme zvadavý že kdo proste a jasne mali problémy a aj tak stále odrbávajú zákazníkou no a našťastie tu konkurencia je takže nemajú šancu
Ano ale to slovo mimochodem tam ma velky vyznam nebot do te doby jsme se tady bavili tema klasika 95oktanu z pumpy ONO versus V-POWER 95oktanu a ty si porad do toho pletl vic oktanovy benzin tak proto jsem taky napsal posleze tohleto a ten rozdil ve vykonu je tam velmi zretelny nebot ho citim pri kazdem rozjezdu na benzin a to bez diskuzi nejakych teorii!!!Kdyz tam mam 95 tak ten rozdil neni!Spolecnost jako je SHELL si myslim nedovoli poustet do eteru nejake blaboly a taky se tam doctes ze je kompatibilni se vsemi benziny a neposkozuje motor ani katalyzator!!!!Serpico píše:....to peha beru opravdu nemám zkušenosti z LPG...možnosti vylepšení výkonových parametrů u LPG určitě jsou...to Hanzy do politiky nedělám - samozřejmě rozlišuji SHELL POWER ( 96 octan - cena 30,90 ) a RACING ale nemůžu skousnout tvoje příklady navýšení výkonu po použití Racingu viz: Mimochodem kdyz uz u toho 100octanoveho V-POWER RACING jsme tak rozdil tam ve vykonu je nebot diky tomu ze jezdim na lpg tak ho tam casto mivam a mam moznost rozdil vyzkouset jednoduchym prepnutim prepinace.Kdyz mam klasiku 95octanovy benzin rozdil je zadny nebo minimalni ale v pripade V-POWER RACING tam ten rozdil jde poznat velmi zretelne![/quote
nemám více co dodat...nebo si zatím nestojíš...
Mějte se fajn
Takhle to zacalo...Petr Soukup píše:Tak jsem o dovolené natankoval v Plzni u Tank ONO N.95 za 27.50. Oproti Shellu kde byl za 30.90. Jenže,když jsem ted měřil spotřebu,tak po vyjetí nádrže u Tank ONO mi vyšla spotřeba na 6.7 a po natankování u Shelu na 5.9! Tak to jsem fakt ušetřil.
Na to si zacal takhle chytracit...Serpico píše:....to Soukup úspora 0,8 l na 100 km to je snad reklamní slogan na Shell ( obsahuje pouze příměsy na čištění vstřiků, palivového systému a ventilů, octan nárok je 95 octan )....jenom by mě zajímalo tvoje základní octanové nastavení Nexie na ECU ( řídící jednotce - viz. základní nastavení - octanový nárok Petrm GOL CAR )...no čet jsem se toho od tebe už hodně, i nesmyslů viz. elektronické ovládání trakce u moto GP ( podívej se v neděli myslím, že budou závody na TV - Michal Bursa, perfektní spolukomentátor - jezdil v minulosti SPB, ti to v průběhu vysvětlí...jinak opravdu proti Tobě nic nemám, ale tady se zveřejňují opodstatněné a doložitelné názory, případně návody na opravy od špílmachrů viz. palikx, petrm, JRD atd.....
Mějte se fajn