Stránka 16 z 46
Re: Orlando a LPG
Napsal: sob úno 25, 2012 11:19
od 242micro
co to tu sledujem skor je tu stym viac problemov ako kladne odpovede
Re: Orlando a LPG
Napsal: sob úno 25, 2012 12:11
od jmatyas
ati píše:V Orlande mám LPG namontované asi tri týždne a za ten čas som najazdil asi 3000km. Rovnako aj mne sa stáva, že sa mi rozsvieti oranžová kontrolka servisu a pritom mi zároveň ukazovateľ stavu paliva klesne na nulu. Po vypnutí motora a opetovnom naštartovaní kontrolka už nesvieti a ukazovateľ stavu paliva sa pomaličky vracia z nuly na aktuálnu hladinu stavu paliva. Deje sa to cca každých 650 - 700km. Viete mi niekto poradiť čo to môže byť? ďakujem
Tak s tím jsem se já zatím nesetkal. Orlíka mám na plymu už 6000 km, žlutá se rozsvěcuje jen když dochází benzín v nádrži, jak jsem již napsal výše. Nikdy nezhasla po opakovaném startu, až když do nádrže doplním nový benzín.
Re: Orlando a LPG
Napsal: sob úno 25, 2012 12:38
od Vypravca
To ze ti ide palivomer dole, taky isty problem maju aj citroeny na LPG. Riadiaca jednotka si preratava spotrebu podla najazdenych km a rucicka ide dole. Stacilo tam dotankovat nejakych par litrov benzinu a rucicka bola opat na svojom mieste.
Takze ak ti to robi pri tych km, tak ci to nema vplyv na to ze si riadiaca jednotka ,,mysli,, ze mas prazdnu nadrz.
Re: Orlando a LPG
Napsal: sob úno 25, 2012 17:18
od Krtek
On už neni v nádrži plovák ?
Re: Orlando a LPG
Napsal: sob úno 25, 2012 19:03
od Vypravca
To neviem ako na Orlande ale na citroene fore som cital, ze tam uz plavak nie je.
Re: Orlando a LPG
Napsal: sob úno 25, 2012 19:15
od Vypravca
Re: Orlando a LPG
Napsal: sob úno 25, 2012 20:10
od inza
S tou ručičkou se mi to podobně chová u Accorda, ale je to jak kdy. Někdy jde dolů, někdy ne, někdy tam zůstane, pak se zase vrátí, dojezd na PP klesá, pak zase roste
Už jsem si zvykl - jezdím dle počítadla které mažu při tankování a veškeré tankování vedu na Spritmonitor.
Re: Orlando a LPG
Napsal: sob úno 25, 2012 23:33
od 242micro
a taka otazocka, ak smiem...
....ak namiesto rezervneho kolesa mate nadrz na plyn...potom ako budete riesit defekt? odtahovka?ci nejaka tesniaca sada??
Re: Orlando a LPG
Napsal: sob úno 25, 2012 23:43
od Krtek
A ty snad máš v Orlandu rezervu ? Co jsem postřeh tak Orlando ani rezervu nemá. Dávaj tam rovnou nějakou tu lepící a funící sadu. Někdo tu sháněl držák rezervy protože trval na vožení náhradního kola s sebou. Kdyžtak mně opravte jestli se pletu.
Re: Orlando a LPG
Napsal: sob úno 25, 2012 23:55
od 242micro
Krtek píše:A ty snad máš v Orlandu rezervu ? Co jsem postřeh tak Orlando ani rezervu nemá. Dávaj tam rovnou nějakou tu lepící a funící sadu. Někdo tu sháněl držák rezervy protože trval na vožení náhradního kola s sebou. Kdyžtak mně opravte jestli se pletu.
Nie nemam, da sa dokupit, mne co vraveli ze drziak na koleso, montaz, rezerva a sada na vymenu kolesa= cca250 euro.
Len ide o to ako budu riesit potom defekt, nechcem to privolat nikomu, ked tam maju nadrz a nie rezervu.
To len info pre mna..a mozno sa dozviem aka tesniaca sada je najlepsia na defekty
Re: Orlando a LPG
Napsal: pon úno 27, 2012 23:06
od inza
Teď kolega s Orlem píchnul - takže dofoukání, těsnící sada atd. - výsledek - 600 Kč když koupí co použil a spousta času stráveného při opravě (ale prý to funguje a kolo neutíká).
Tedy že zavolám asistenci, co mám v povinném ručení je skoro výhodnější
.... nebo zavolat manželce ať přiveze letní / zimní kolo
Re: Orlando a LPG
Napsal: úte úno 28, 2012 08:37
od jindrous
Pozoruji další nedostatek, auto nastartovalo až napotřetí, a po přepnutí na plyn chcípá a musí se znovu startovat, takto se to chová jen někdy, už jste měli podobný problém?dík
Re: Orlando a LPG
Napsal: stř úno 29, 2012 18:59
od jmatyas
jindrous píše:Pozoruji další nedostatek, auto nastartovalo až napotřetí, a po přepnutí na plyn chcípá a musí se znovu startovat, takto se to chová jen někdy, už jste měli podobný problém?dík
Možná by stálo sledovat, které systémy občas vykazují nějaké nedostatky a podle toho se mohou případní potencionální uživatelé orientovat. Určitě není problém pro majitele orlíků s LPG dát toto info ke svému odkazu natrvalo, stejně jako tam většina má info o svých vozidlech případně spotřebě. Jsem přesvědčen, že výrazně převažují spokojení a bezproblémoví majitelé LPG, na druhou stranu je určitě dobře, když se tady na rovinku bavíme o tom, kdo má jaké problémy.
Re: Orlando a LPG
Napsal: stř úno 29, 2012 20:35
od luke1
jmatyas píše:jindrous píše:Pozoruji další nedostatek, auto nastartovalo až napotřetí, a po přepnutí na plyn chcípá a musí se znovu startovat, takto se to chová jen někdy, už jste měli podobný problém?dík
Možná by stálo sledovat, které systémy občas vykazují nějaké nedostatky a podle toho se mohou případní potencionální uživatelé orientovat. Určitě není problém pro majitele orlíků s LPG dát toto info ke svému odkazu natrvalo, stejně jako tam většina má info o svých vozidlech případně spotřebě. Jsem přesvědčen, že výrazně převažují spokojení a bezproblémoví majitelé LPG, na druhou stranu je určitě dobře, když se tady na rovinku bavíme o tom, kdo má jaké problémy.
Mozna to bude i tak, ze jsou nektere systemy mene spolehlive, byt jsou treba drazsi, ale co jsem slysel, tak vyznamny podil problemu u prestaveb na LPG je zpusoben montazi...ne kazdy to umi perfektne a bez chyb.
Re: Orlando a LPG
Napsal: stř úno 29, 2012 20:52
od jmatyas
Jiný než autorizovaný servis dnes nepřichází v úvahu, to by Ti asi ani nepřihlásili. Většina servisů, které dělají přestavby ale většinou má na webu, nebo ochotně sdělí, kolik a s jakými úspěchy přestavěli aut. Určitě stojí za to taky kontaktovat stávající uživatele, ale soustředil bych se na stejnou značku vozu, nebo alespoň motoru (pokud se to dá zjistit). Systém fungující např na VW podle mě nemusí být stejně dokonalý na jiném autě. Zkrátka před přestavbou to chce pár dní strávit na webu, hledat, chatovat, e-mailovat případně jinak komunikovat.