Stránka 16 z 16

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: stř led 29, 2014 21:39
od Dannik91
pepe101 píše:Zdravim
Pokusim sa opytat este na jednu vec,kedze na predchadzajucu mi nikto neodpovedal,ale nic sa nedeje
Chcem teda vediet ci ma niekto z vas odstraneny DPF filter a ak kde mu to robili v ktorom servise a ci nemal problemy na emisnej
Dakujem vopred za odpovede,ak nejake budu :D
Nevím jestli to tu někdo má. Já o tom chvíli přemýšlel, když jsem měl problémy, pak se filtr uklidnil a neřeším to.
Ztrácíš tím záruku, výfukový plyny se ti údajně nějak vrací do kabiny, dlouze mi to někdo vysvětloval, už si to nepamatuju a samozřejmě, pokud nemáš na stk známého, tak problém s emisemi po odstranění budeš mít.

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: stř led 29, 2014 22:06
od TIBI77
pepe101 píše:Ahojte
Som tu uplne novy a kupil som jazdeneho Cruza 92kw,2,0liter
Chcem sa opytat ci mam filter pevnych castic,ale asi ano,vsak?
Dalsia otazka ako sa prejavuje vypalovanie a je tam nejaka kontrolka s tym suvisiaca??
Dakujem vopred za vsetky reakcia a pomoc,mam prvy krat v zivote taketo auto,r.v. je 11/2010..dovoz Holandsko
Ak je to rovnake ako na Orlovy,tak vypaluje sa to automaticky(mne zhruba po 500km)Zdvihne sa ti spotreba.Mal by si mat zahriaty motor,a mal by si ist nad 2000otackami.Ked robis kratke trate,tak nema moznost sa vypalit.Ked sa zanesie zacne svietit ta kontrolka.Neviem presne,ked svieti nemal by si vypnut motor alebo ked blika.Uz si nepametam.Prejdi niaku cast vo vysich otackach a ona zhasne.
Ked budes jazdit dlhsie trate(dialnice),tak kontrolka sa ti nerozsvieti.
K tvojej druhej otazke.Asi by som neriesil vykuchat filter.Myslim ze casom po tom pojdu.Nikdy nevies na koho natrafis :D

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: čtv led 30, 2014 09:22
od dizl
K otázce vykuchání DPF , já nejsem zastáncem kuchání, motor je seřízen jako celek včetně PDF nebo DPF :D , musí se po vykuchání provést zásah do řídící jednotky tím že se předřadí odpor a ŘJ si myslí že je PDF v pořádku funkční. Dnes se ZATÍM nic neděje protože silniční kontroly nemají šanci zjistit jestli je na voze funkční FILTR !!! ALE POZOR možná zítra už budou mít vyfasované nové přístroje a ti co mají dnes vykuchané filtry přijdou o technickou a budou muset zakoupit nový filtr a uvést vozidlo do technického stavu.
Tolik problém vykuchání PDF a víc bych to nepitval neb je to každého problém a následky si ponese každej sám.

Co ještě souvisí s životností filtru DPF !!
Problém Palivo - Shell je v Česku a na Slovensku nejkvalitnější palivo. Diesel FullSave je na úsporu Shel Diesel Nitro V-pover je na výkon, ale myslete matematicky, co my zvedne výkon sníží my i spotřebu, tam je přímá úměra. Pokud pojedu 100 km/h s FullSave nebo V-Pover Nitro tak celková spotřeba na Nitro musí být o něco nižší, jedná se prakticky jen o zvýšené cetanové číslo které má za následek lepší kroutící moment motoru a rychlejší odezvu spalování nafty.
Shel se do česka vozí stejně jako OMV nebo jiná paliva z Rafinerií budto Swechat u Vídně nebo Kralupy nebo Německo, podle dostupnosti a vzdálenosti, o tom co je to za palivo rozhoduje Aditivum, které vozí dopravce paliva sebou v kamionu a při plnění nádrží na pumpě doleje poměr ADITIVA a je SHELL hotový.
Ano Palivo OMV nebo SHELL nebo jiné je hlavně přísada ADITIVUM a dále výběr rafinerie která dokáže vyrobit pro odběratele ( Shell OMV atd. ) palivo v požadované čistotě a kvalitě. Potom si nechá Shell dovézt takové palivo na stojany do cisterny a doplní se přímo při stáčení o ADITIVUM. A to je celý zázrak. Problém je že Agip nebo Benzina ( to je Polský ORLEN ) a jiné pumpy v zájmu snížení ceny berou méně kvalitní a méně čištěné a filtrované paliva a nedávají tak drahé ADITIVA. Konečně Asi už jste viděli hodnocení kvality paliv u různých benzinových prodejců.
TAkže berte to vážně, tak jak jsou žebříčky kvality paliv a jejich ceny, je skutečně reálná kvalita paliv ve stojanu. Kvalita paliva má vliv na životnost DPF filtra.
Další záležitost která má vliv na životnost filtra DPF jsou motorové oleje. Výrobci vyvinuli oleje pro motory jak TDI tak motory s DPF , jsou to oleje které při spalování vytvoří nejméně zbytkového popela. Oleje které mají zvýšený podíl popela v oleji zanáší katalizační vrstvu kde se usazují saze z výfuku. Proto je potřeba dodržet u dieselu klasifikaci olejů , což autorizované servisi neřeší. Prosím vás počítejte s tím že v autorizovaných servisech se pohybují individua kteří vám také třeba olej nevymění vůbec !!! hlídejte si je. Takovým je potom jedno co vám do motoru nalijí, nebo jestli vám vymění olejový filtr !!!
Každý motor konstruovaný jako vysokotlaké vstřikování TDI a Turbo s filtrem částic vyžaduje olej klasifikace ACEA C3 !! toto je dnes podmínka , takový olej vám šetří váš filtr DPF.
Vysoce profesionální servicemani školení ve střediscích Chevrolet vám nalijí do motoru kýbl patoků místo 5W - 40 ACEA C3 nalijí klidně 5W - 30 ACEA A3/B3 urřčený pro benzínové motory. Jím je to jedno jejich auto to není.
Tyto debaty jsem řešil i s centrálou v Praze a v Maďarsku. Dokázal jsem jim že přístup autorizovaných servisů je k ničemu a že je to jen byznys. Dnes už je výsledek znám Chevrolet se stahuje s Korejskými vozy z trhu v evropě. A tvrdím , že pokud budou tyto servisy pokračovat nadále v řadě vozidel GM Opel , tak skončí i Opel.
Rovnice je jednoduchá - Kdo bude chtít vozidlo , o které se budou stejným způsobem jako doposud starat autorizované servisy???
Nezbývá než jediné, Prostě trvat na svém , a pokud je v servisním manuálu předepsaný druh Oleje, a dalších náplní, musí my toto autorizovaný servis BEZPODMÍNEČNĚ dodržet. Jinak nezbývá než rozvázat s prodejcem kupní smlouvu přez advokáta, pro nedodržení podmínek.
Budeme se muset naučit z toho vysekat.
Ještě mám jednu záležitost a projednám ji s Miloshem.
bylo by dobře aby Daewo Chevrolet klub vyvolal jednání s GM aby uvolnil servisní manuály, servisní software pro seřizování vozidel GM a servisní přístroje pro širokou veřejnost, aby uvlonil servisní klíče k software , tak aby si mohl nechat každý opravit vozidlo nezávisle na autorizovaném servise, a aby Chevrolet uvolnil prodej náhradních dílů pro veřejnost. Toto co dělá GM je omezování osobní svobody a svobody nakládání s věcí v osobním vlastnictví. Tak uvidim co z toho vyrobím. :PP:

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: čtv led 30, 2014 14:36
od Joztar
:arrow: dizl,

dobre vravis clovece -i

ale ako dosiahnut aby som v autorizovanom servise za prehliadku za ktoru platim nemale peniaze aby mi ostala zaruka aj dostal to co si zasluzim (nie je ale auto) ...

zatial som bol len na 1 prehliadku ale netusim ci naozaj aj spravili to co bolo vyfakturovane :?

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: čtv led 30, 2014 14:57
od Dannik91
Joztar píše: ale ako dosiahnut aby som v autorizovanom servise za prehliadku za ktoru platim nemale peniaze aby mi ostala zaruka aj dostal to co si zasluzim (nie je ale auto) ...

zatial som bol len na 1 prehliadku ale netusim ci naozaj aj spravili to co bolo vyfakturovane :?
Přesně jak říkáš. Zatím jsem byl na 1. prohlídce, nechal jsem tam 8000 Kč. Na faktuře krásně popsaná položka po položce, ale do dílny jim nevidíš.
Zajímavé položky na faktuře - např.: někdo se jel mým autem na 20km projet, spotřebovával moje palivo a ještě si za to napíšou poplatek? .. To snad má být zaúčtováno v hodinové sazbě, která není malá.

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: čtv led 30, 2014 19:29
od dizl
Jedna zásada je, při vypisování přejímacího a zakázkového listu požadovat , staré díly zpět , mimo vyjetých olejů samozřejmě, ale staré filtry zpět nachystat si nějakou plastovou krabici. Do servisu si přivést vlastní olej zakoupený u některého dealera, já kupuji přimo u dealera CASTROL EDGE tdi ACEA C3 5W-40 podle předpisu ze servisní knížky dodám jim dva kanystry a požaduji je zpět, Takový olej mně vyjde na 180 - 200 za litr a je to špičkový olej. V servise vám napočítají za olej pálky za šunt ze sudu. Každý díl který mi kdy vymění požaduji zpět !!
A nyní jezdím již do neautorizovaného servisu za dvouma mechanikama , uděklají vše, jsem přímo u auta , stjí mně to o 4000 meněj a jsme spokojený všichni. Vím že je uděláno vše co chci a co je v servisníé knize. Už totiž není povinost jezdit do autorizovaného servisu !!
A mám klid se servisem CHEVROLET nechci mít nic společné, a pokud dojde k poruše v záruce , tak záruční opravu musí Chevrolet provést bez řečí. A klidně jim u soudu dokáži že to opravit musí podle rozhodnutí komise EU !!

Holt vážení nezbývá než se starat :PP: a šlapat jim na paty. Prostě chci vidět co s tímn v servise děláte.

Taky existují staré finty jako že si uděláte barvičkou tečku na víko olejového filtru a vbyfotíte si to. Potom po výměně hezky vytáhnete fotku a skontrolujete jestli se s víkem pohlo. Pokud se filtr měnil muselo se pohnout s víkem bez toho to jaksi nejde že. A pokud se nepohlo tak udělat v servise technikům peklo ze života.
:lol:
A co vám brání aby jste si našli své servisáky?? co mají razítko, to je totiž potřeba do servisní knížky dát, to jo.

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: čtv led 30, 2014 19:42
od TIBI77
O servise je ine vlakno :PP: Prvu servisnu som robil v IT,je tam presklena miestnost kde vidite co mechanik robi!V Ziline tiez mozte cakat za presklenenymi dverami :o)

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: úte úno 04, 2014 10:00
od dizl
JJ ale právě to správné servisování Těžce !! ovlivní DPF -i
konkrétně je potřeba aby v servise dodržely specifikaci motorového oleje 5W - 40 ACEA C3 !!!

Toš alespoň za sklem , to bych taky bral -i

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: pon kvě 26, 2014 01:08
od Stanoduso
Tak ja nemam absolutne ziaden problem s filtrom. :lol: Za 24000km vsetko ide ako ma. -i

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: čtv říj 23, 2014 09:30
od Radomir
ked som ja mal najazdenych kolo CCA 10 000km tak mi to dost casto vypalovalo.. Vsimol som si ze cim viac som sa snazil mat lepsiu spotrebu tak tym viac vypalovalo a teda viac zralo?!... Tak som sa na to vykaslal, vobec sa nesnazim, sem - tam podlaha do kopca..- mam sice dlhodobu 6,7 ale dpf mi zapne mozno kazdych 300 - 400km... A to mam 49000km.

Na servisnej som bol v chevrolete iba raz... Ked som videl fakturu: kontrola,... Kruzok...?!?( ta dajaky kruzok?), servis,... ??(ved som v servise heej?)! A cena 370€... A menili olej a olejovy filter..

U garaznika v dedine - pelovy,olejovy,,palivovy,vzduchovy filter a olej za 160€... Takze mozem okaslat aj tu ich zaruku... Aj tak by som nic nevybavil ... Kym mi dali snimace do kolies ktore som tam mal mat od vyroby tak preslo 5 mesiacov a musel som sa vyhrazat ze napisem do GM.

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: čtv říj 23, 2014 09:49
od Joztar
u mna co som si vsimol tak omnoho castejsie regeneracie su prave v lete ked aj motor po nastartovani trha ... teraz co je chladno tak medzi regeneraciami v pohode aj 600-700km v lete je to 300-400km ... to auto je cele zahadou :( inac s autorizakom som skoncil na dobro aj ja, nic nevedia o tych autach .... budem chodit do overeneho BOSCH servisu pricom material si nakupim stale sam na nete. Do autorizaku uz len reklamovat :)

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: pon lis 11, 2019 22:17
od larry
Ahoj. Nám v rodině začal Cruze blikat kontrolkou filtru skoro před každou jízdou nebo při ní. Vždycky bliká jen chvíli. A jezdí spíše delší trasy. Tuhle jsem mu dal zkusmo tak nažrat, že jsem 23 minut jel mezi 3-4 tis. ot./min., skoro pořád cca 3600, nikdy pod 3. A stejně se ta kontrolka (a patrně regenerace, dle spotřeby) skoro vždy na chvíli spustí. Začínám z toho být nervózní, protože u jiného auta tohoto koncernu řeším problém s regenerací už tři měsíce a to jsem byl i v autorizáku :-(