Benzin vs. diesel :)
Moderátor: Blue Lanos
- Hanzy
- Příspěvky: 7197
- Registrován: ned led 21, 2007 13:16
- Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice
Re: Benzin vs. diesel :)
Tomu se rika nejinteligentnejsi reseni mit krasny cisty tichy benzinovy motor s naklady 30% pod nejuspornejsim klepocmoudem
CRUZE ho jeste nema ale taky pujde az s nim budu vic jezdit to se jeste uvidi
CRUZE ho jeste nema ale taky pujde az s nim budu vic jezdit to se jeste uvidi
Naposledy upravil(a) Hanzy dne pon bře 07, 2011 08:28, celkem upraveno 1 x.
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
- Reklama
Re: Benzin vs. diesel :)
To je taky pravda Zajimalo by me, co by delal, az by se zvedla na plyn spotrebni dan Ale kazdy at si zvoli, co mu vyhovuje. Ja nad plynem v urcitou chvili taky uvazoval, jenze jsem se necekane prestehoval, auto stoji pred barakem a z 25000 za rok bude tak maximalne 10000, to uz plyn nepripada v uvahu, no diesel ani omylem...hergot to uz je i to auto docela drahy privesek na klic
Cruze 1,8 LT (dnes vlastne LTZ) Míca
Re: Benzin vs. diesel :)
Důležitým argumentem pro dieselový motor je nižší spotřeba paliva. To by mohlo být díky zavedení přímých snížit ještě jednou. Dalším argumentem pro dieselový motor je vysoký točivý moment především v nejpopulárnější nižší rozsah otáček. Výraznému zrychlení z nízkých rychlostí, musí nutně být otočen dolů. Dieselový motor reaguje tak, i když vždy s určitým zpožděním, ale s podstatně více síly - což je v neposlední řadě vzhledem k obvykle postavené turbodmychadlo. Využívání moderních automatických převodovek, jako Direct Shift Gearbox (DSG), vznětový motor může vždy v poměrně úzká, ale pro rozvoj síly její relativně konstantní rychlosti jsou udržovány, který řeší tento nejzávažnější nedostatek v porovnání s benzínovým motorem úplně a myslím, že to dokonce dělá protože úzký rozsah otáček také znamená, že řazení je dostatečný tah od dolního konce ot / min kapela dostala na vrchol a pak hned maximální výkon mohli volat.
Čím větší rozsah otáček benzínu je to při přepnutí z úsporného provozu při plném zatížení (například v procházení manévr), jsou více ve způsobu, tam jsou hlavně třeba ve dvousměnném provozu dosáhnout horní spektru otáček, což je ve všech sekvenčně-orientované zařízení v nevýhodě.
Fyzická srovnání
Proto nemueze mit 1.6 benzin cruze,automatickou prevodovku....proste na to nema silu..a stabilitu otacek.
Čím větší rozsah otáček benzínu je to při přepnutí z úsporného provozu při plném zatížení (například v procházení manévr), jsou více ve způsobu, tam jsou hlavně třeba ve dvousměnném provozu dosáhnout horní spektru otáček, což je ve všech sekvenčně-orientované zařízení v nevýhodě.
Fyzická srovnání
Proto nemueze mit 1.6 benzin cruze,automatickou prevodovku....proste na to nema silu..a stabilitu otacek.
Chevrolet Malibu LTZ 2.4 AT..06.2013 EX - Chevrolet Evanda CDX Sport03.2006
Re: Benzin vs. diesel :)
Dovolim si nesuhlasit s tymito vyhodami naftoveho motora z predosleho prispevku Hladolefa:
- vysoky tocivy moment v nizkych otackach
Skutocnost je taka, ze u turbodieslu je to nasledovne:
1. velmi maly tocivy moment v nizkych otackach
2. prudky narast tociveho momentu/vykonu pri zabere turba
3. pri otackach nad cca. 3500 - 3800 nutnost rychlo preradit a nespadnut do bodu 1.
Vzdy, ked si presadnem do naftaku, niekolkokrat mi skape motor, kym si zvyknem davat viac plynu. Stava sa to pravidelne (sice menej casto) aj stalemu vodicovi toho auta (hoci sa mi smial, stalo sa mu to po vymene za volantom aj jemu) Tak isto pri vychadzani z bocnej ulice na hlavnu, je to s Oplom Meriva 1,7 Cdi o zivot, auto pri preradeni z 1. na 2. stupen ide vykonovo tak dole, ze spomali a ma tendenciu skapat. Epica s dieslom to same, kym som vysiel s predvadzackou z autosalonu, 2x mi to skapalo, lebo som dal malo plynu. Benzin mi to neurobil nikdy. Proste otacky poklesnu, v motore to cvakne a stoji.
- zastavenie motoru pri nizkych otackach prakticky nemozne
Skutocnost: naopak, je to obvykle, nakolko ovladanie je skoro nespojite, cize bud taha naplno, alebo este menej ako benzin.
Vzdy som zeny ucil parkovat s benzinom bez plynu - bez problemov.
- tichy zvuk
To snad nie, to si robis srandu..... Nebavime sa o "sportovych vyfukoch", ale o normalnych autach. Najlepsie naftaky sa len priblizuju v tichosti priemerne hlucnym benzinom. Vibracie maju vzdy.
- vysoky tocivy moment v nizkych otackach
Skutocnost je taka, ze u turbodieslu je to nasledovne:
1. velmi maly tocivy moment v nizkych otackach
2. prudky narast tociveho momentu/vykonu pri zabere turba
3. pri otackach nad cca. 3500 - 3800 nutnost rychlo preradit a nespadnut do bodu 1.
Vzdy, ked si presadnem do naftaku, niekolkokrat mi skape motor, kym si zvyknem davat viac plynu. Stava sa to pravidelne (sice menej casto) aj stalemu vodicovi toho auta (hoci sa mi smial, stalo sa mu to po vymene za volantom aj jemu) Tak isto pri vychadzani z bocnej ulice na hlavnu, je to s Oplom Meriva 1,7 Cdi o zivot, auto pri preradeni z 1. na 2. stupen ide vykonovo tak dole, ze spomali a ma tendenciu skapat. Epica s dieslom to same, kym som vysiel s predvadzackou z autosalonu, 2x mi to skapalo, lebo som dal malo plynu. Benzin mi to neurobil nikdy. Proste otacky poklesnu, v motore to cvakne a stoji.
- zastavenie motoru pri nizkych otackach prakticky nemozne
Skutocnost: naopak, je to obvykle, nakolko ovladanie je skoro nespojite, cize bud taha naplno, alebo este menej ako benzin.
Vzdy som zeny ucil parkovat s benzinom bez plynu - bez problemov.
- tichy zvuk
To snad nie, to si robis srandu..... Nebavime sa o "sportovych vyfukoch", ale o normalnych autach. Najlepsie naftaky sa len priblizuju v tichosti priemerne hlucnym benzinom. Vibracie maju vzdy.
Naposledy upravil(a) mzprx dne pon bře 07, 2011 08:44, celkem upraveno 1 x.
CAMARO Bumblebee 6.2 V8 AT, MALIBU 2.4 AT, Lacetti LX "datel", Mitsuishi Outlander PHEV, New Nissan Leaf
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
- Dimco Nubira 97
- Příspěvky: 903
- Registrován: pon úno 08, 2010 14:49
- Bydliště: Trnava
Re: Benzin vs. diesel :)
Ne ne hanzy to už nezakecáš A koľko ťa okoštovalo to LPG ? aspoň 1000€ ? To už si mohol mať ten výkonný diesel a nie sam posunovať s plynom... Inak včera na Chevrolet Epica 5.8 l/100 km 2.0VCDI 150hp a to žiadne zavadzanie, stačí poznať mesto kde je jaká premávka a kde kedy naskakuje zelená
aaa mpzrx ak to sa tomu majiteľovi diesela pekne a zchuti zasmej pretože nevie jazdiť Mne diesel neskapal už pekný rok a poviem ti že plyn takmer vôbec pri rozjazde nepridávam (menej ako na Nbubire 1.6). A k tým vibráciam, zahriaty diesel nemá vibrácie žiadne jedine že dotyčný vodič resp. polovodič autíčko pri zábehu zabil
aaa mpzrx ak to sa tomu majiteľovi diesela pekne a zchuti zasmej pretože nevie jazdiť Mne diesel neskapal už pekný rok a poviem ti že plyn takmer vôbec pri rozjazde nepridávam (menej ako na Nbubire 1.6). A k tým vibráciam, zahriaty diesel nemá vibrácie žiadne jedine že dotyčný vodič resp. polovodič autíčko pri zábehu zabil
Daewoo Nubira 1.6 SX 106hp :)
Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI
Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI
- Hanzy
- Příspěvky: 7197
- Registrován: ned led 21, 2007 13:16
- Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice
Re: Benzin vs. diesel :)
Spotrebni dan u plynu je ale ne tak vysoka.Je to ECO palivo ja uz jsem dal nez vy dnes
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
Re: Benzin vs. diesel :)
Ja teda jezdil jen s legendary 1,9 PD a tam jsem se vzdycky bal, jestli z krizovatky odjedu nebo ne Ale taky mi to chciplo jen parkrat a to ze zacatku, je to jen o zvyku. Nicmene v benzinu se toho bat nemusis, chce to hodne (ne)sikovnosti, aby chcipl, klidne se rozjedes jen na spojku bez plynu, to v dieselu nemuzes ani zkusit
Cruze 1,8 LT (dnes vlastne LTZ) Míca
- Dimco Nubira 97
- Příspěvky: 903
- Registrován: pon úno 08, 2010 14:49
- Bydliště: Trnava
Re: Benzin vs. diesel :)
veľmi rád ti to ukážem že to ide
Daewoo Nubira 1.6 SX 106hp :)
Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI
Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI
Re: Benzin vs. diesel :)
Moje pridavanie plynu v beznej premavke nepresahuje 5mm stlacenia pedalu.
V kazdom naftaku, s ktorym som isiel, musim slapnut viac.
Preto hovorim, ze nafta moze byt, ale od 6 valcov a automat.
Za tu srandu si vypyta mercedes 100tis EUR, ja to s benzinovou Captivou zvladnem za cca. 20 tis. EUR.
A rucim ti za to, ze to taha "odspodu".
V kazdom naftaku, s ktorym som isiel, musim slapnut viac.
Preto hovorim, ze nafta moze byt, ale od 6 valcov a automat.
Za tu srandu si vypyta mercedes 100tis EUR, ja to s benzinovou Captivou zvladnem za cca. 20 tis. EUR.
A rucim ti za to, ze to taha "odspodu".
CAMARO Bumblebee 6.2 V8 AT, MALIBU 2.4 AT, Lacetti LX "datel", Mitsuishi Outlander PHEV, New Nissan Leaf
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
- Hanzy
- Příspěvky: 7197
- Registrován: ned led 21, 2007 13:16
- Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice
Re: Benzin vs. diesel :)
Nubiro ale ja mluvim o aute ne ze si priplatim a budu jezdit s traktorem,nejsem nebudu prece priplacet za rachot a smrad ja mam zatim smysly v poradku! Za LPG si zaplatim ale mam auto s tichym a cistym provozem a zaplacene ja ho mam za pul roku a pak uz vydelavaDimco Nubira 97 píše:Ne ne hanzy to už nezakecáš A koľko ťa okoštovalo to LPG ? aspoň 1000€ ? To už si mohol mať ten výkonný diesel a nie sam posunovať s plynom... Inak včera na Chevrolet Epica 5.8 l/100 km 2.0VCDI 150hp a to žiadne zavadzanie, stačí poznať mesto kde je jaká premávka a kde kedy naskakuje zelená
aaa mpzrx ak to sa tomu majiteľovi diesela pekne a zchuti zasmej pretože nevie jazdiť Mne diesel neskapal už pekný rok a poviem ti že plyn takmer vôbec pri rozjazde nepridávam (menej ako na Nbubire 1.6). A k tým vibráciam, zahriaty diesel nemá vibrácie žiadne jedine že dotyčný vodič resp. polovodič autíčko pri zábehu zabil
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
- Dimco Nubira 97
- Příspěvky: 903
- Registrován: pon úno 08, 2010 14:49
- Bydliště: Trnava
Re: Benzin vs. diesel :)
Ale to že to ty nevieš sa tak rozbehnúť neznamená že sa to nedá pretože tý čo jazdia na benzíne a párkrát sa prevezúú na nafte to nikdy nezvládnu tak ako tý čo na tej nafte jazdia denne... A by ste sa čudovali páni benzíňaci koľko veci o ktorých si myslíte že na dieseli nejde v skutočnosti ide. Je to len o cite a rozdielnosti charakteristiky auta.
Daewoo Nubira 1.6 SX 106hp :)
Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI
Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI
- Dimco Nubira 97
- Příspěvky: 903
- Registrován: pon úno 08, 2010 14:49
- Bydliště: Trnava
Re: Benzin vs. diesel :)
Hanzy v poriadku Som rád že sa nenecháš za žiadnych okolností vyviesť z miery
Daewoo Nubira 1.6 SX 106hp :)
Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI
Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI
Re: Benzin vs. diesel :)
Ale vsak jo, je to jen o zvyku a verim, ze zvladnete hodne veci, co my jen tak po presednuti neumime. Ale v benzinu si na nic takove zvykat nemusis, tam jde vsechno hned a kazdemu
Cruze 1,8 LT (dnes vlastne LTZ) Míca
- Dimco Nubira 97
- Příspěvky: 903
- Registrován: pon úno 08, 2010 14:49
- Bydliště: Trnava
Re: Benzin vs. diesel :)
Okrem 95% žien
Daewoo Nubira 1.6 SX 106hp :)
Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI
Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI
Re: Benzin vs. diesel :)
Tak to je jasne, ze se o babach ani nezminujem, tem chcipne i automat, pfff...
Cruze 1,8 LT (dnes vlastne LTZ) Míca