Re: Filtr pevnych castic
Napsal: úte říj 08, 2013 16:10
Hold mé ego už mi nedalo spát všem sorry, ale prostě z pohledu benzíňáka mi to přijde jako never ending story .
Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/
Myslíš z pohledu řidiče "šlapacího" vozítka?Honza H. píše:Hold mé ego už mi nedalo spát všem sorry, ale prostě z pohledu benzíňáka mi to přijde jako never ending story .
Dannik91 píše:Myslíš z pohledu řidiče "šlapacího" vozítka?Honza H. píše:Hold mé ego už mi nedalo spát všem sorry, ale prostě z pohledu benzíňáka mi to přijde jako never ending story .
Joztar píše:Luneb a naco by to bolo dobre vypalovat to na mieste ono celkovo navodit vhodne podmienky pre vypalovanie je niekedy nemozne a ked cidla hlasia uz privelky tlak tak to spusti regeneraciu ci na to ma vhodne podmienky alebo nie a bude tam vstrekovat tu naftu aj ked podla mna dosiahnut tam teplotu 700 stupnov hned po nastartovani motora (ano uz sa mi to stalo) co celu noc stal mi okamzite po rozjazde zacalo vypalovanie (vysoka spotreba jak svina) tak mi povedzte jak takto dosiahne vypalenie sadzi ked nedosiahne pozadovanu teplotu.... kravina je to a ja to uz neriesim.
Honza H. ono to nieje az tak strasne len pre vela ludi vratane mna co s tym nemali predtym skusenost je to nieco nove no kazdopadne sa s tym zit da a zasa ludia s tym ani moc nemaju problem ... ked si vsimnes prispevky vatsina ludi sa akurat vypytuje zo zaujimavosti a snazi sa pochopit fungovanie DPF no ono sa to pochopit neda a neda sa ocakavat ze proste vtedy to bude vypalovat lebo pred 500 km to vypalovalo tak teraz musi tiez ... Moja osobna skusenost bola ze do 10tis. to vypalovalo cca 800-1000km a potom sa interval vypalovania (v lete) skratil na 300-400 km co uz mi prislo naozaj vela ... no po 15tis (po prvej garancke) sa interval zacal znova predlzovat ... servisak mi tvrdil ze podla diagnostiky je vsetko ok a ja naozaj neviem ci na to ma vplyv vonkajsia teplota castejsie pouzivanie klimy v lete alebo ci nieco robili v servise a mi to nechceli povedat ... teraz mi vypaluje cca 1x za nadrz a to ma uz vobec neobtazuje. aj ked nejazdim vyslovene iba v meste ale ani dlhe suvisle trate tak je vypalovanie zatial ok. Jak som tu uz pisal ked potrebujem zastavit tak proste zastavim a chcipnem to a neriesim to ze bezi vetrak. ono od toho je kontrolka ked to 4x ci kolko krat chcipnes tak potom by si to uz mal vypalit ...
Je to nedokonaly system podla vyrobcu by si ani nemal vediet o nejakom filtry a ze on vypaluje a vobec naco tam je a co robi. No na druhu stranu predavajuci ta ani neupozorni ze ked chodis kratke trasy tak sa to moze posrat a na vyslovene mestsku prevadzku je vhodnejsi benzin. Ja som zatial spokojny a za benzin by som nemenil.
Diesel by zkonstruovany na to aby neco pohanel.zavodak-1 píše:Keby ste si kupili diesle na to na čo boli konštruované tak nemáte problémy. Ale ked si ludia nedajú povedat jazdia 10 km cez mesto do prace ... prosim nech trpia problemy samy si to vybrali.Stale su v ponuke aj atmosery benziny ktore su bez problémove. Ja jazdim 30 km do prace 30 z prace po okreske a bez problémov.Raz za 800-1000 km sa vypali a je. Semtam ho preženem po dialnici 50km a je.