Stránka 14 z 39
Napsal: pon říj 01, 2007 14:11
od martincakl
Hanzy:
To samozřejmě beru jako srandu...
Pokud bych najezdil 30-40tis km ročně,tak do 1,2 také nejdu...to je pochopitelné...,proto píšu že pro "mé potřeby to stačí"...
To že s 1,2 častěji řadím,plus další věci...to jsem před nákupem zvážil...,je to jistá daň za cenu auta...
Auto beru jako dopravní prostředek "když prší":-)
Těžiště mých zájmů a koníčků kam dávám peníze je jinde...,proto peněz do auta chci dávat co možná nejméně..(včetně pojistky...spotřeby benzínu...atd).
palivo
Napsal: pon říj 01, 2007 14:39
od Serpico
....to Hanzy nepokládám se za pana chytrýho...Seprico ( mimochodem nejsem Seprico ) :Tady neco pro tebe pane chytry chytracis a prdlacky o tom vis,davam to tady pro pripomenuti vse co tam pisou ma mimo jine vliv na snizeni spotreby...Kdyz nevim nezvanim... _________________
.... ale jenom připomínám v příloze je uveden SHELL POWER a RACING ( podstatně vyšší octan číslo ) a připomínám Soukup tankoval běžný 95 octanový SHELL a pro úsporu 0,8 l na 100 km, no to je opravdu " zázračný ".... a co Takhle Čepro, říká Ti to něco....
Mějte se fajn
Napsal: pon říj 01, 2007 15:13
od Hanzy
Serpico:Za to spatne osloveni se omlouvam ale bylo rek bych lepsi,tady pridas hacek a je z toho vis co!
Ano souhlasi je tam i RACING ale a ten ma navic 100 octanu jinak je psano vseobecne o POWER a diky tem primesim kdyz to lip a rychleji spaluje logicky to ma vetsi vykon a snizuje treni takze rovnez vetsi vykon a tim padem jsme na nizsi spotrebe... nebudu to tady cele citovat si to lip a poradne procti...Co jinak s Ceprem co by mi melo rikat???
palivo
Napsal: pon říj 01, 2007 15:38
od Serpico
...to Hanzy jasně to byl překlep...no Čepro je distributor PHM od výrobců Litvínov ap. dodává veškeré PHM v České republice a ty se mohou lišit příměsy ( určité množství může být k té které pumpě dovezeno ze zahraničí ale asi jenom v příhraniční oblasti...kdo by zaplatil náklady na dopravu a cenu...) no a jen tak mimochodem SHELLKA v Hradci měla velký problém do nádrže s naturalem se jim dostala omylem nafta...pak si vyber...ale nechci dloubat, taky sem zkusil SHELL ( od shellky jsem si vyjezdil ferrari model 312 P no a ten vyšel pěkně draho, no bylo to na fy. ) a nic jsem subjektivně nezjistil...ale víceméně taky podléhám reklamě jezdím na Castrol Magnetic 10W-40 (" magnetické " molekuly )....a prosím pěkně nesrovnávejme palivo pro F1 ( i když se samozřejmě kontroluje ) s běžnou produkcí - jiná komprese zatížení i nároky odolnost proti samozápalům ap. to je prostě někde jinde...
Mějte se fajn
Napsal: pon říj 01, 2007 15:49
od Ivo R.
Přátelé spotřebu neřeším (nemám čas, ani chuť), buďto jedu autem ( když potřebuju) nebo jdu pěšky. Čepuji zásadně Shell V-Power 95 a když není tak ARAL nebo ÖMV
benzín
Napsal: pon říj 01, 2007 16:21
od Serpico
....jo Hanzy ještě jsem si vzpomněl konkrétně benzín Shell racing ( tuším 100 a více oktanů ) a jeho navýšení výkonu se řešilo myslím ve SM ( čtu toho víc... ) myslím loni...vyhodnocení případného nárustu výkonu a kroutícího momentu brzda Jarov...závěr pokud motor nebyl upraven - zvýšená komprese, jiná vačka, sání atd. bez podstatného vlivu....ale to opravdu na okraj nechci se přít...a jedná se o řekněme exaktní vyhodnocení proti našemu subjektivnímu....
Mějte se fajn
Napsal: pon říj 01, 2007 19:15
od Hanzy
Serpico:Staci si to precist dukladne a doctes se ze V-POWER se k nam i na Slovensko dovazi z Nemecka a opet tady nikdo neresil a nemluvil o 100 octanovem V-POWER RACING a o jeho vlivu na zvyseni vykonu takze pokud to nebudes cist poradne o cem se tady pise tak nema smysl to stebou resit!Mimochodem kdyz uz u toho 100octanoveho V-POWER RACING jsme tak rozdil tam ve vykonu je nebot diky tomu ze jezdim na lpg tak ho tam casto mivam a mam moznost rozdil vyzkouset jednoduchym prepnutim prepinace.Kdyz mam klasiku 95octanovy benzin rozdil je zadny nebo minimalni ale v pripade V-POWER RACING tam ten rozdil jde poznat velmi zretelne!
Úvaha kolem spotřeby
Napsal: pon říj 01, 2007 19:22
od Vazoun
Chlapci a děvčata - dovolte mi poděliti se s Vámi o mou úvahu a poznatek týkající se čerpání pohonných hmot
ale také spotřeby.Jak jistě víte,zůčastnil jsem se se svou bábinkou 1.Slovensko - Českého Daewoo srazu na Maníně.Dále jsme pak pokračovali po Slovenských silnicích za doprovodu našeho kolegáčka " Pehy " a jeho
laskavé manželky, vzhůru pod Tatranské velohory.Zde
uvádím stručný výčet celkového počtu najetých km,a tím
spotřebu a cenu za ten výlet.
Celkově jsem najezdil - 1.585km spotřeboval jsem 87lt.
95 Naturalu od různých čerpaček i jedné Slovenské.
Nejlacinější byl za 29.30 a nejdražší v Dobšiné/SK za 38.10 za pohonné hmoty celkem jsem zaplatil 2.771.-Kč
Posudte sami zda 5.5lt/100 je špatná vizitka mého Matize,řekl bych že NEE
zdraví " Vazoun "
Napsal: pon říj 01, 2007 19:31
od Hanzy
Vazounku ja spotrebu temer vubec neresim ma spotreba v prepoctu na benzin je 4,4-5,5l takze ja se na pumpe vzdy usmivam na pumparky
a jeste musim podotknout ze ja JEZDIM a ne se blunckam na spotrebu!!!
Napsal: pon říj 01, 2007 19:37
od V.Brousek
Hanzy někdo řeší a někdo ne. Já teda také spotřebu sleduji dlouhodobě a nejen u Matíze, ale u všech aut ktará jsem kdy měl. S Trabantem jsem jezdil za 8 litrů, ze Škodovkami zrovna tak a s Matízem tak jak je napsano dole. Ale v benzínu to určitě není. Já tankuji především u těch levnějších pump a spotřebu mám na slušné úrovni při dobré průměrné rychlosti.
Napsal: pon říj 01, 2007 19:38
od -peha-
Napsal: pon říj 01, 2007 19:49
od Hanzy
Napsal: pon říj 01, 2007 20:13
od Topol
Pěkný den.
Tak Josef vítejte doma!Hlavně že jste se vpořádku vrátili.
Ale nedá mi to se zeptat když jste jeli za pehou jestli vás nebrzdil a jestli jste ho nemuseli tlačit
Ať nám jezdí a nezlobí
Napsal: pon říj 01, 2007 20:31
od -peha-
Napsal: pon říj 01, 2007 21:52
od Ivoš
Teď mě tak napadá...kdybyste měli spořebu třeba 8,5 L místo 7,5 LItu, tak byste nejezdili autem???Přece auto je kromě používání taky pro zábavu a potěšení a když se jezdí, tak se jezdí
Nechte to bejt a pojďte jezdit