Nubira r.v.98 - závady u staršího vozu
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Re: Nubira r.v.98 - závady u staršího vozu
Caute som tu novy a uz aj by sa slusilo predstavit sa.mam Nubiru combi 2.0 CDX,98.Auto som kupil vlani v zime pokazene odsudene na suciastky!Motor mal ohnutu ojnicu,poskodenu hlavu,dobuchanu dosadaciu plochu bloku motora /nejaky tiezmechanici v BB/. Oprava motora 750e,zbrusene z bloku 1.5mm a z hlavy cca 4 mm az po ventily !!!Ide ako hodinky.Vymena radiatoru klimy 100e novy,cerpadlo klimy 40e pouz.z Leganzi.Vymena pletenca na vyfuku 20e + premalovanie celeho vyfuk.systemu silikonovou farbou na krby 10e /vyborne to drzi a nehnije/.Precistil som kotuce a rozhybal valceky na brzdach,premazal /prestriekal/ zavesenia na napravach,Premazal zamky na dverach a stahovanie okien /idu lahsie/,vymenil lambdu za pouzitu funkcnu 0e.Nejde ostrekovac zadneho skla /vymenim za motorcek zo s120/ a nefunguje zadny stierac,ma strhane zuby v prevode.Ostatne je funkcne zatial bez problemov,som s nim spokojny spotreba z 10l po vymene lambdy zisla na 8l cca.Dialnicu som zatial po vymene lambdy neskusal.tak toto je asi vsetko.Mam este Nexiu,spokojnost a o nej napisem niekedy nabuduce,ked bude cas.Majte sa a nech nam Daewatka sluzia.Vsetkym zelam vela stastnach km.Som z okolia NZ.
Naposledy upravil(a) paul08 dne úte lis 13, 2012 08:15, celkem upraveno 1 x.
- Reklama
- maledivy1967
- Příspěvky: 46
- Registrován: pát zář 07, 2012 17:25
- Bydliště: Krupina, Slovensko
Re: Nubira r.v.98 - závady u staršího vozu
Zdravím, dnes som prišiel k autu a idem štartovať a po zapnutí kľúčika mi štartér vôbec netočilo. Batéria je v poriadku. Poradte kde hľadať chibu.
Moje auto: Daewoo Nubira Sedan, Rok:1997, 1998cm3, 98kW, Benzín+LPG, VIN:KLAJF69ZEWK050157, Typ motora X20SED
Re: Nubira r.v.98 - závady u staršího vozu
startér..... oříšek spínací skříňky, imobilizér........
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: Nubira r.v.98 - závady u staršího vozu
maledivy1967
toto sa mi sem tam stava (obzvlast na benzinke:D) tie som jednoducho chcel nastartovat ale elektronika bez reakcie, potom som to skusil zo zapnutými svetlami a vsetko bolo v pohode
stava sa mi to len sporadicky takze tomu ani nevenujem pozornost, skus to so zapnutymi svetlami mozno pomoze
toto sa mi sem tam stava (obzvlast na benzinke:D) tie som jednoducho chcel nastartovat ale elektronika bez reakcie, potom som to skusil zo zapnutými svetlami a vsetko bolo v pohode
stava sa mi to len sporadicky takze tomu ani nevenujem pozornost, skus to so zapnutymi svetlami mozno pomoze
Daewoo Nubira 2.0 DOHC CDX r.v. 98 (Drobcek)
- Love.death66
- Příspěvky: 50
- Registrován: ned lis 11, 2012 11:21
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nubira r.v.98 - závady u staršího vozu
Zdravim,,
prede dvema dny jsem koupil Nubiru 1.6 16V combi rok 98,,
kazdej ji chvali a podobne tak jsem rekl az na tu spotrebu ok ja si ji koupim,
tak jsem ji koupil majitrel rekl narovinu ma to problem z poloosou,, vzal jsem ji do servisu na prohlidku a vylezlo z nich po 15min, ze to poloosa asik zrejme nebude ze je to v prevodovce,,
ne ze bych si stezoival na kup auta ale reknete mi zda se viplati davat do toho auta finance a dat ho dohromady ,,, budu 4 ,ajitel a musi se tam jako pri koupi auta coz je normalni vymena oleje ten byl cernej jak uhel servo olej ten taky nikdo nehlidal a prevodovka udajne mlati na usazeni poloosy,, tlzv bez poleje je tam cca 2l oleje mozna min nevyteklo z toho nic kdyz se odejmula osa,,
ma cenu kupovat prevodovku na vrakaci?? nema to auto ten sdamej problem nebo nemusim mit strach ze ji vymenim a po nijakych km se mi to visipe znova,,
cetl jsem tady zadni motorek na steracich , no ten mi chrci a jde jako ze jde odstrikovace mi nejdou vubec death,, a tzopenmi docela topi krasne jinac jsem byl spokojen z interierem je to pohodlny a docela prostorny,,
poradite mi co z tou prevodovkou?? mam ji menit nebo to prodat na vrakac nebo na dily???
kdyz jsem s tim jel tak zvuk z kola bylo bouchani nebo li klepani pri rozjezdu nad 30km v hodine potem se to stupnovalo az po 70km v hodine zvuk stal na stejne hlasitosti,, myslel jsem si ze jeto poloosa,, ale mechanik rekl ze je prevodovka v prdeli,, ???????
prede dvema dny jsem koupil Nubiru 1.6 16V combi rok 98,,
kazdej ji chvali a podobne tak jsem rekl az na tu spotrebu ok ja si ji koupim,
tak jsem ji koupil majitrel rekl narovinu ma to problem z poloosou,, vzal jsem ji do servisu na prohlidku a vylezlo z nich po 15min, ze to poloosa asik zrejme nebude ze je to v prevodovce,,
ne ze bych si stezoival na kup auta ale reknete mi zda se viplati davat do toho auta finance a dat ho dohromady ,,, budu 4 ,ajitel a musi se tam jako pri koupi auta coz je normalni vymena oleje ten byl cernej jak uhel servo olej ten taky nikdo nehlidal a prevodovka udajne mlati na usazeni poloosy,, tlzv bez poleje je tam cca 2l oleje mozna min nevyteklo z toho nic kdyz se odejmula osa,,
ma cenu kupovat prevodovku na vrakaci?? nema to auto ten sdamej problem nebo nemusim mit strach ze ji vymenim a po nijakych km se mi to visipe znova,,
cetl jsem tady zadni motorek na steracich , no ten mi chrci a jde jako ze jde odstrikovace mi nejdou vubec death,, a tzopenmi docela topi krasne jinac jsem byl spokojen z interierem je to pohodlny a docela prostorny,,
poradite mi co z tou prevodovkou?? mam ji menit nebo to prodat na vrakac nebo na dily???
kdyz jsem s tim jel tak zvuk z kola bylo bouchani nebo li klepani pri rozjezdu nad 30km v hodine potem se to stupnovalo az po 70km v hodine zvuk stal na stejne hlasitosti,, myslel jsem si ze jeto poloosa,, ale mechanik rekl ze je prevodovka v prdeli,, ???????
Vladek Tousek
Love.death!!!
Love.death!!!
- Love.death66
- Příspěvky: 50
- Registrován: ned lis 11, 2012 11:21
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nubira r.v.98 - závady u staršího vozu
Zdravim,,
prede dvema dny jsem koupil Nubiru 1.6 16V combi rok 98,,
kazdej ji chvali a podobne tak jsem rekl az na tu spotrebu ok ja si ji koupim,
tak jsem ji koupil majitrel rekl narovinu ma to problem z poloosou,, vzal jsem ji do servisu na prohlidku a vylezlo z nich po 15min, ze to poloosa asik zrejme nebude ze je to v prevodovce,,
ne ze bych si stezoival na kup auta ale reknete mi zda se viplati davat do toho auta finance a dat ho dohromady ,,, budu 4 ,ajitel a musi se tam jako pri koupi auta coz je normalni vymena oleje ten byl cernej jak uhel servo olej ten taky nikdo nehlidal a prevodovka udajne mlati na usazeni poloosy,, tlzv bez poleje je tam cca 2l oleje mozna min nevyteklo z toho nic kdyz se odejmula osa,,
ma cenu kupovat prevodovku na vrakaci?? nema to auto ten sdamej problem nebo nemusim mit strach ze ji vymenim a po nijakych km se mi to visipe znova,,
cetl jsem tady zadni motorek na steracich , no ten mi chrci a jde jako ze jde odstrikovace mi nejdou vubec death,, a tzopenmi docela topi krasne jinac jsem byl spokojen z interierem je to pohodlny a docela prostorny,,
poradite mi co z tou prevodovkou?? mam ji menit nebo to prodat na vrakac nebo na dily???
kdyz jsem s tim jel tak zvuk z kola bylo bouchani nebo li klepani pri rozjezdu nad 30km v hodine potem se to stupnovalo az po 70km v hodine zvuk stal na stejne hlasitosti,, myslel jsem si ze jeto poloosa,, ale mechanik rekl ze je prevodovka v prdeli,, ???????
prede dvema dny jsem koupil Nubiru 1.6 16V combi rok 98,,
kazdej ji chvali a podobne tak jsem rekl az na tu spotrebu ok ja si ji koupim,
tak jsem ji koupil majitrel rekl narovinu ma to problem z poloosou,, vzal jsem ji do servisu na prohlidku a vylezlo z nich po 15min, ze to poloosa asik zrejme nebude ze je to v prevodovce,,
ne ze bych si stezoival na kup auta ale reknete mi zda se viplati davat do toho auta finance a dat ho dohromady ,,, budu 4 ,ajitel a musi se tam jako pri koupi auta coz je normalni vymena oleje ten byl cernej jak uhel servo olej ten taky nikdo nehlidal a prevodovka udajne mlati na usazeni poloosy,, tlzv bez poleje je tam cca 2l oleje mozna min nevyteklo z toho nic kdyz se odejmula osa,,
ma cenu kupovat prevodovku na vrakaci?? nema to auto ten sdamej problem nebo nemusim mit strach ze ji vymenim a po nijakych km se mi to visipe znova,,
cetl jsem tady zadni motorek na steracich , no ten mi chrci a jde jako ze jde odstrikovace mi nejdou vubec death,, a tzopenmi docela topi krasne jinac jsem byl spokojen z interierem je to pohodlny a docela prostorny,,
poradite mi co z tou prevodovkou?? mam ji menit nebo to prodat na vrakac nebo na dily???
kdyz jsem s tim jel tak zvuk z kola bylo bouchani nebo li klepani pri rozjezdu nad 30km v hodine potem se to stupnovalo az po 70km v hodine zvuk stal na stejne hlasitosti,, myslel jsem si ze jeto poloosa,, ale mechanik rekl ze je prevodovka v prdeli,, ???????
Vladek Tousek
Love.death!!!
Love.death!!!
Re: Nubira r.v.98 - závady u staršího vozu
No moc problémů s převodovkou tady není popsáno, asi nepatří mezi problémové díly, já bych kvůli tomu nějak auto nezatracoval, kup si převodovku vyměň a jezdi..... např. zde jich máš hafo http://moto.allegro.pl/listing.php/sear ... gory=50873 a jak ji sem dostat určitě vymyslíš
Dle mě u nás na vrakáčích nevědí co za to chtít. JInak zde na foru je k dispozici kniha o nubiře v poštině a servisní manuál v angličtině, tak se na to mrkni..... podle mě to může být ložisko na výstupu polosy z diferáku. Myslím že v převodovce není ttolik oleje aby vytékal když vyndáš polosu. Na mé Nubi jsem to nedělal ale kdysi na fedlě ano a i kdž tam bylo oleje dost při vyjmutí poloosy nic neteklo...
Dle mě u nás na vrakáčích nevědí co za to chtít. JInak zde na foru je k dispozici kniha o nubiře v poštině a servisní manuál v angličtině, tak se na to mrkni..... podle mě to může být ložisko na výstupu polosy z diferáku. Myslím že v převodovce není ttolik oleje aby vytékal když vyndáš polosu. Na mé Nubi jsem to nedělal ale kdysi na fedlě ano a i kdž tam bylo oleje dost při vyjmutí poloosy nic neteklo...
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- Love.death66
- Příspěvky: 50
- Registrován: ned lis 11, 2012 11:21
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nubira r.v.98 - závady u staršího vozu
jj ok diky ja ji sehnal v ceskym krumlove za 1500kc dojedu pro ni a uvidim co to udela,, doufam ze budu spokojen,, coz z jizdou jako takovou jsem byl spokojen, tu knihu na tu se podivam,,
PS: zadnou knihu jsem nenasel nejde to stahnout nejni tam zadnej soubor,,
PS: zadnou knihu jsem nenasel nejde to stahnout nejni tam zadnej soubor,,
Vladek Tousek
Love.death!!!
Love.death!!!
Re: Nubira r.v.98 - závady u staršího vozu
Zkus jinsi odkaz na stazeni o chlup vys
Ten funguje, ale je to pro motor 2.0 v anglictine.
Jestli mas 1.6 tak si najdi knihu "Jak na to - Lanos".
Pac Lanos ma stejny 1.6 motor
Stahni si soubor Jaknato-DaewooLanos.rar tady:
http://www.foxo.sk/download/index.php?path=Lanos/
Ten funguje, ale je to pro motor 2.0 v anglictine.
Jestli mas 1.6 tak si najdi knihu "Jak na to - Lanos".
Pac Lanos ma stejny 1.6 motor
Stahni si soubor Jaknato-DaewooLanos.rar tady:
http://www.foxo.sk/download/index.php?path=Lanos/
Daewoo Nubira 1.6 16V kombi SX, tmavozelena
Škoda Octavia II FL kombi, 1.9 TDI bílá
+ Letajici Cihla - Opel Ascona 1.8 KAT, "modra-metal", hatchback
+ Daewoo Racer 1.5 sedan `94, stříbrná; nyní v autinebi.
Škoda Octavia II FL kombi, 1.9 TDI bílá
+ Letajici Cihla - Opel Ascona 1.8 KAT, "modra-metal", hatchback
+ Daewoo Racer 1.5 sedan `94, stříbrná; nyní v autinebi.
- Love.death66
- Příspěvky: 50
- Registrován: ned lis 11, 2012 11:21
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nubira r.v.98 - závady u staršího vozu
diky, moc ,, ja mam pruser z prevodovkou aspon doufam teda, sehnal jsem prevodovku na nexii udajne je to to sami,, tak uvidim vypada ze je to to samy v patek rano se do toho vrhne mechanik,, abych po pravde rekl zacinam byt zklamany ale jede to pekne,, az na to ze to ma plavost zadku,, trochju me to znervoznilo,,
Vladek Tousek
Love.death!!!
Love.death!!!
Re: Nubira r.v.98 - závady u staršího vozu
Teoreticky by tam mohla pasovat, kdyz tak koukam do katalogu ND - nektere dily jsou spolecne pro 1.5 aj 1.6 motor ...
lepsi bylo sehnat z Lanose 1.6 16V, to je shodny motor.
lepsi bylo sehnat z Lanose 1.6 16V, to je shodny motor.
Daewoo Nubira 1.6 16V kombi SX, tmavozelena
Škoda Octavia II FL kombi, 1.9 TDI bílá
+ Letajici Cihla - Opel Ascona 1.8 KAT, "modra-metal", hatchback
+ Daewoo Racer 1.5 sedan `94, stříbrná; nyní v autinebi.
Škoda Octavia II FL kombi, 1.9 TDI bílá
+ Letajici Cihla - Opel Ascona 1.8 KAT, "modra-metal", hatchback
+ Daewoo Racer 1.5 sedan `94, stříbrná; nyní v autinebi.
Re: Nubira r.v.98 - závady u staršího vozu
Tak mazlík dostal nové pravé přední ložisko
Asi ho po dovči v Rakousku a dalších výletech rozbolela kolečka
Asi ho po dovči v Rakousku a dalších výletech rozbolela kolečka
Daewoo Nubira 1.6 16V kombi SX, tmavozelena
Škoda Octavia II FL kombi, 1.9 TDI bílá
+ Letajici Cihla - Opel Ascona 1.8 KAT, "modra-metal", hatchback
+ Daewoo Racer 1.5 sedan `94, stříbrná; nyní v autinebi.
Škoda Octavia II FL kombi, 1.9 TDI bílá
+ Letajici Cihla - Opel Ascona 1.8 KAT, "modra-metal", hatchback
+ Daewoo Racer 1.5 sedan `94, stříbrná; nyní v autinebi.
- Love.death66
- Příspěvky: 50
- Registrován: ned lis 11, 2012 11:21
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nubira r.v.98 - závady u staršího vozu
Cawes ,, panove,, ja si taky trochu pobrecim, hehee
Mam nubcu 1.6 16V benzin, r.v.1999 combi,,coz je videt na foto,
mam ji asi cca prez pul roku, a kdyz jsem ji koupil, myslel jsem si ze kdyz mi podal info byvaly majitel o automobilu spravim chybicky a mam vyhrano,m haha,, velky hovno,
sedl jsem do auta a pri koupi za coz nemuze auto amo ale byvaly majitel, jsem popojel 2 km, a vsechno tam kricelo pomooooc,
POLOOSA - myslim ze je ma dosti pevny, uz jsem s tim hrabal a drzi jak bejk, udajna zavada -NE! byly v poradku,
PREVODOVKA- total v pici po prevozu ze servisu me bylo receno ze polosy jsou v poradku ale prevodovka je kaput, schanel jsem ji a chteli po me od 9000-16000kc a to bez zaruky, uz jsem si rikal jdes na pohreb, ale po zjistovani mych tkzv znamych jsem sehnal prevodovku za 1800kc z nexie, maj stejny prevodovky jen malinko jinaci blbosti ohledne malech uchytu,m mam ji tam a je to gut, vymena me stala 3000kc
dale prevodovka nasazena mel jsem porad nijakej rachot,
Loziska- predni, staly me cca 600kc, a vymena 800kc, najednou autisko utichlo a pohoda jezdil jsem, dal jsem do prevodovky, olej kterej nebyl cervenej ale nakej drahej od Liqui Moly a drzi prevodovka radi jak maslo na chlebu, jen nekdy zablbne zpatecka ale to bude asi spojkou, ktera me ceka na vymenu, zatim jede,
co se tyce motoru je to dosti velkej drzak, na to ze jsem kontroloval svicky, jsem byl zdesen a oci me vylejzali z dulku,!!! u svicek jsem mel olej a cely to bylo opryskany, jak kabely tak svicky divim se ze jede doufam ze vymena tesneni pod hlavou to viresi, jen by me zajimalo jaky svicky do toho davate, co ja nasel tak jedno body nebo 4 body, mam tam 2 body zapalovani, vodsa se mi nastesti nestraci tak oprava muze pockat kdyz uz to vydrzelo ale budu chvatat, po nasazeni svicek a ocisteni zacala skubat cca 2-3 km a uklidnilo se to, jinac motor no problem,
TLUMICE- predni jsou v pohode jen kdyz najedu na nijakou dirku tak zadni je slyset jak boucha vymenim a melo by to ok,
co se tyce zamku nejde mi zamykat prez klicek, odemikat jo, prez central, jinac na zamku kufru jde bezvadne,
zadni sterac me nejde jak odstrikovani tak z prizvukem metalu mi stira rachot jak svina,
brzdy, jsem prekvapen co trady pisete ze ta nubira nece brzdit, me przdi porad predni kola nejni to tak hrozny ale malinko me brzdi, sdlapnu na brzdy a stojim na miste, jen ta rucka je trocku horsi a horsi, uz me nece moc brzdit musim ji zatahnou az ke strese aby me srzela pevne,
jinac spotrebu mam od 6-12l/100 kdyz jedu pohodovou jizdfou mam tech 6 kdyz ji slapnu na krk, mam okolo 10-12 l/100km malinko je slyset pri plnym zatocenim volantu posilovac ale jede krasne,
a co se tyce klimosky?? poradte jestli se da narvat aj do myho ja tamam zakl, topeni a pri horku topi ne chladi, jinac v zime zapnu topeni a do 3 min mam teplo v aute,
pristrojiovka me sviti z poloviny budu koukat na zarovicky jestli nahodou tam vubec jsou nebo co s tim je, kontrolka na benzin me nesviti vubec a airback uz vubec ne, padaj mi otacky ale to je elektrikou,
jinac jsem z tim autioskem plne spokojen prostorny a pohodlny, premyslkim jestli do toho tech 30 000kc narvat nebo koupit jinou, a tuhle si nechat na ND,, ma dost vad ale chybou predchoziho majitele ktery me vitocil ze bych ho nejradeji , .......
jinac , kupovat jiny auto asi si koupim tu samou ale chtel bych viskouset toho 2.0a packo,
Mam nubcu 1.6 16V benzin, r.v.1999 combi,,coz je videt na foto,
mam ji asi cca prez pul roku, a kdyz jsem ji koupil, myslel jsem si ze kdyz mi podal info byvaly majitel o automobilu spravim chybicky a mam vyhrano,m haha,, velky hovno,
sedl jsem do auta a pri koupi za coz nemuze auto amo ale byvaly majitel, jsem popojel 2 km, a vsechno tam kricelo pomooooc,
POLOOSA - myslim ze je ma dosti pevny, uz jsem s tim hrabal a drzi jak bejk, udajna zavada -NE! byly v poradku,
PREVODOVKA- total v pici po prevozu ze servisu me bylo receno ze polosy jsou v poradku ale prevodovka je kaput, schanel jsem ji a chteli po me od 9000-16000kc a to bez zaruky, uz jsem si rikal jdes na pohreb, ale po zjistovani mych tkzv znamych jsem sehnal prevodovku za 1800kc z nexie, maj stejny prevodovky jen malinko jinaci blbosti ohledne malech uchytu,m mam ji tam a je to gut, vymena me stala 3000kc
dale prevodovka nasazena mel jsem porad nijakej rachot,
Loziska- predni, staly me cca 600kc, a vymena 800kc, najednou autisko utichlo a pohoda jezdil jsem, dal jsem do prevodovky, olej kterej nebyl cervenej ale nakej drahej od Liqui Moly a drzi prevodovka radi jak maslo na chlebu, jen nekdy zablbne zpatecka ale to bude asi spojkou, ktera me ceka na vymenu, zatim jede,
co se tyce motoru je to dosti velkej drzak, na to ze jsem kontroloval svicky, jsem byl zdesen a oci me vylejzali z dulku,!!! u svicek jsem mel olej a cely to bylo opryskany, jak kabely tak svicky divim se ze jede doufam ze vymena tesneni pod hlavou to viresi, jen by me zajimalo jaky svicky do toho davate, co ja nasel tak jedno body nebo 4 body, mam tam 2 body zapalovani, vodsa se mi nastesti nestraci tak oprava muze pockat kdyz uz to vydrzelo ale budu chvatat, po nasazeni svicek a ocisteni zacala skubat cca 2-3 km a uklidnilo se to, jinac motor no problem,
TLUMICE- predni jsou v pohode jen kdyz najedu na nijakou dirku tak zadni je slyset jak boucha vymenim a melo by to ok,
co se tyce zamku nejde mi zamykat prez klicek, odemikat jo, prez central, jinac na zamku kufru jde bezvadne,
zadni sterac me nejde jak odstrikovani tak z prizvukem metalu mi stira rachot jak svina,
brzdy, jsem prekvapen co trady pisete ze ta nubira nece brzdit, me przdi porad predni kola nejni to tak hrozny ale malinko me brzdi, sdlapnu na brzdy a stojim na miste, jen ta rucka je trocku horsi a horsi, uz me nece moc brzdit musim ji zatahnou az ke strese aby me srzela pevne,
jinac spotrebu mam od 6-12l/100 kdyz jedu pohodovou jizdfou mam tech 6 kdyz ji slapnu na krk, mam okolo 10-12 l/100km malinko je slyset pri plnym zatocenim volantu posilovac ale jede krasne,
a co se tyce klimosky?? poradte jestli se da narvat aj do myho ja tamam zakl, topeni a pri horku topi ne chladi, jinac v zime zapnu topeni a do 3 min mam teplo v aute,
pristrojiovka me sviti z poloviny budu koukat na zarovicky jestli nahodou tam vubec jsou nebo co s tim je, kontrolka na benzin me nesviti vubec a airback uz vubec ne, padaj mi otacky ale to je elektrikou,
jinac jsem z tim autioskem plne spokojen prostorny a pohodlny, premyslkim jestli do toho tech 30 000kc narvat nebo koupit jinou, a tuhle si nechat na ND,, ma dost vad ale chybou predchoziho majitele ktery me vitocil ze bych ho nejradeji , .......
jinac , kupovat jiny auto asi si koupim tu samou ale chtel bych viskouset toho 2.0a packo,
Vladek Tousek
Love.death!!!
Love.death!!!
Re: Nubira r.v.98 - závady u staršího vozu
Tady máte recenzi od nás z východu , jinak co tam říká o tý šrotaci a dílech tak už jsem taky využil , je to super
Autománie 07
http://vctv.cz/porady/automanie
Autománie 07
http://vctv.cz/porady/automanie
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Re: Nubira r.v.98 - závady u staršího vozu
Zdravím Vás tiež mám ešte starú Nubirku 99 a doteraz som na ňu nemohol dopustiť
ale nič netrvá večne,ale asi mojou chybou potrebujem poradiť.2 roky od poslednej stk sa na nej nikto neviezol ani neštartoval teraz potrebujem ist na stk a myslel som si že nalejem benzín a idem ale nie najprv mi to nechcelo štartovat len to točilo motorom čerpadlo nebolo vobec pocut odpojil som palivovy filter nic tak som vybral z nádrže všetko von filtre neboli spinave skoro vobec tak som z plastu vybral cerpadlo napojil ho priamo nešlo tak som kupil druhe zlozil a napodiv auto nastartovalo a slo urobil som asi 5 km nech viem ci to pojde ci nie mototor uz bol zohriaty tak som skusil aj trochu popridavat na 4000 otacok a odvtedy to zacalo auto ako keby stratilo vykon ako nahle som dal nohu s plynu ako tak slo pridal zas ho dusilo az motor zastavil uplne nastartoval som a siel dalej tak na 2000 ot ako nahle viac ako dusenie a ako keby slo na 3 valce potom to uz slo len tak v garazi nastartovalo a ani sa neudrzali volnobezne otacky ale odpalovalo pri plnom plyne ho dusilo potom som este kupil novy pal filter a sviecky (bosch) predtým tam boli NGK ale nic sa nezmenilo tak som zacal trochu patrat nakoniec som zistil je jedna podtlakova hadicka s gumeným ukoncenim ma dierku ide so skrtiacej do nejakeho ventilu alebo co to je pod predným oknom nad palivovým filtrom opravil som odskusal podtlak auto nastartovalo pekne sa udrzali volnobezne otačky ale len nejakých 5 min potom to zdochlo a uz to vobec neslo nastartovat (immo nesvieti tak by to nemal blokovat) odpojil som baterku vybral sviecky osusil ocistil zalozil spat nepomohlo asi na 10 pokus s prestavkami to raz odpalilo a uz to len toci motorom a nic cerpadlo pocut a ked som odpojil hadicu o filtra tak benzin mal riadny tlak neviete niekto poradit ?? rozumiem bezinak potrebuje vzduch palivo iskru ale???...skusal som hadicky s podtlakom nenasiesiel som nic co by bolo derave a nesiel podtlak okrem hadicky podtlaku k EGR tam mi to nejak slo obojtranne ci treba vybrat krokovy fakt neviem inak som sa o auto staral riadne po 10tis vymena oleja plna syntetika s preplachom motora sviecky remene podla servisky roky/km doteraz auto slo na 100% nema ani vela km 100tis..
ale nič netrvá večne,ale asi mojou chybou potrebujem poradiť.2 roky od poslednej stk sa na nej nikto neviezol ani neštartoval teraz potrebujem ist na stk a myslel som si že nalejem benzín a idem ale nie najprv mi to nechcelo štartovat len to točilo motorom čerpadlo nebolo vobec pocut odpojil som palivovy filter nic tak som vybral z nádrže všetko von filtre neboli spinave skoro vobec tak som z plastu vybral cerpadlo napojil ho priamo nešlo tak som kupil druhe zlozil a napodiv auto nastartovalo a slo urobil som asi 5 km nech viem ci to pojde ci nie mototor uz bol zohriaty tak som skusil aj trochu popridavat na 4000 otacok a odvtedy to zacalo auto ako keby stratilo vykon ako nahle som dal nohu s plynu ako tak slo pridal zas ho dusilo az motor zastavil uplne nastartoval som a siel dalej tak na 2000 ot ako nahle viac ako dusenie a ako keby slo na 3 valce potom to uz slo len tak v garazi nastartovalo a ani sa neudrzali volnobezne otacky ale odpalovalo pri plnom plyne ho dusilo potom som este kupil novy pal filter a sviecky (bosch) predtým tam boli NGK ale nic sa nezmenilo tak som zacal trochu patrat nakoniec som zistil je jedna podtlakova hadicka s gumeným ukoncenim ma dierku ide so skrtiacej do nejakeho ventilu alebo co to je pod predným oknom nad palivovým filtrom opravil som odskusal podtlak auto nastartovalo pekne sa udrzali volnobezne otačky ale len nejakých 5 min potom to zdochlo a uz to vobec neslo nastartovat (immo nesvieti tak by to nemal blokovat) odpojil som baterku vybral sviecky osusil ocistil zalozil spat nepomohlo asi na 10 pokus s prestavkami to raz odpalilo a uz to len toci motorom a nic cerpadlo pocut a ked som odpojil hadicu o filtra tak benzin mal riadny tlak neviete niekto poradit ?? rozumiem bezinak potrebuje vzduch palivo iskru ale???...skusal som hadicky s podtlakom nenasiesiel som nic co by bolo derave a nesiel podtlak okrem hadicky podtlaku k EGR tam mi to nejak slo obojtranne ci treba vybrat krokovy fakt neviem inak som sa o auto staral riadne po 10tis vymena oleja plna syntetika s preplachom motora sviecky remene podla servisky roky/km doteraz auto slo na 100% nema ani vela km 100tis..