Stránka 14 z 19

Re: Káres CRUZE

Napsal: stř úno 27, 2013 20:55
od Mefisto
Franta P. píše:Tak to bych si stěžoval. To je vrchol. To není normální. No inu držím pěsti.
Jo ta slečna neumí nic, než jen sepište žádost. Taky jsem tam včera volal a pak psal dlouhý mail. ještě mi neodepsali.
Me nedokazali ani rict jake typy zarovek mam v aute :o)

Re: Káres CRUZE

Napsal: čtv úno 28, 2013 09:51
od Kares
Mefisto píše:
Franta P. píše:Tak to bych si stěžoval. To je vrchol. To není normální. No inu držím pěsti.
Jo ta slečna neumí nic, než jen sepište žádost. Taky jsem tam včera volal a pak psal dlouhý mail. ještě mi neodepsali.
Me nedokazali ani rict jake typy zarovek mam v aute :o)
Tak to jsou prkotiny....do toho jsou tu ostatní na foru:)

Re: Káres CRUZE

Napsal: čtv úno 28, 2013 10:05
od Mefisto
Taky ne :)

Re: Káres CRUZE

Napsal: úte bře 05, 2013 17:54
od Kares
Tak jestli se nemýlím, tak 15 den bez auta....
Již jsem si postěžoval kde to jde a stajně hovn.. platný. Management, struktura a politika je mi u Chevroletu záhadou. Obávám se, že dostat se k někomu kdo je kompetentní k tomu, aby mi dal odpovědi na mé otázky nelze. Všichni chtějí jen písemné stížnosti, ale nikdo není schopný se vyjádřit. Dospspěl jsem jen k jednomu názoru a to je ten, že můj Cruze je poslední auto, které jsem od společnosti Chevrolet pořídil.
Zítra má přijít řídící jednotka motoru, tak pevně doufám, že auto rozchodí, protože pak už nikdo neví co dál :?
Doufám, že nebude muset dojít k vrácení peněz, nebo výměně auta, protože netušim kdo by to v takovéto situaci financoval (servis se k tomu nevyjadřuje kladně) Pak se nabízí jen soudní tahanice a to bych to auto neměl ještě dlouho :evil:
No co dnes mi bylo přislíbeno aspoň zapůjčení vozu....pokud auto nezprovozní (po třech týdnech vcelku úspěch :PP: )

No nikomu to tady nepřeji a pokud se Vám přihodí něco podobného, tak se stížnostma nestrácejte ani čas... Ty holky v externím callcentru v Pardubicích :) vědí stejně hovno :D

Re: Káres CRUZE

Napsal: úte bře 05, 2013 20:58
od Franta P.
A doprdele.
Ti řikám. to bude nějaká prkotina a oni na to nejsou schopni přijít.

Re: Káres CRUZE

Napsal: úte bře 05, 2013 21:31
od Scorpion.11
Špatný přístup servisu, když neumí komunikovat se zákazníkem -P Na centrálu napsat stížnost na servis :PP:

Re: Káres CRUZE

Napsal: úte bře 05, 2013 21:52
od Franta P.
To nepomůže já jim v dotazu na sedačky napsal přístup servisů,
že když jsem sháněl orig kliky s chrom výplní tak mi bylo řečeno ať si koupím chrom plech nastřihám si ho a nalepím na kliku, jestli si tak představují servis 21 století atd atd tak mi na to vůbec neodpověděli
popsal jsem jim všechny perličky a oni nic.

Re: Káres CRUZE

Napsal: úte bře 05, 2013 21:53
od Scorpion.11
Oni Ti jako ani neodpověděli?

Re: Káres CRUZE

Napsal: úte bře 05, 2013 22:29
od Franta P.
napsal jsem jim toto a strohou odpověď už jsem zde nakopíroval

Dobrý Den. Vlastním Chevrolet Cruze 1.8 LTZ modelový rok 2012 VIN: -------. A moje otázka zní. Jde do tohoto vozu dodatečně nainstalovat originální el. vyhřívání předních sedadel? Jelikož mám čalouněná sedadla, tak jsem v ČR tuto výbavu s novým vozem nemohl dostat. Jen s koženými sedadly. Mimo jiné jsem fanda značky Chevrolet a tato Vaše cenová politika pro ČR mě docela mrzí. Mám výbavu LTZ před faceliftem a zdaleka nemám ve výbavě věci, které Cruze ještě může mít. např.: Chrom Lištu nad SPZ, chrom výplně klik, vnitřní pohybová čidla alarmu + otřesový senzor, Handsfree, vyhřívání sedadel s čalouněnými sedadly. Elektricky sklopná zrcátka a osvětlená zrcátka ve slunečních clonách už jsem si nechal dodělat a další a další věci co vozidlu v dané výbavě chybí. Nejvíc mě mrzí, že tady v ČR je vše strašný problém. Nic nejde, tak proto jsem si našel na Slovensku jednu firmu, která prodává orig. díly na Chevrolet a tam s ničím problém není. Originální díly, které v autorizovaném servisu neseženu, si objednám a do tří dnů mám doma. Tím si nechci stěžovat, ale připadá mi že, když hovořím s hlavními techniky, tak vím daleko víc o tomto autě než oni sami. Např. el. sklopná zrcátka nelze domontovat a natož aby je objednali a světe div se, můj Cruze je první v ČR, který je má. Ve vozidle je na ně vše připravené, stačí přehodit zrcátka a joystick a vše funguje. Dále jsem se ptal na kliky s chrom. výplněmi a bylo mi řečeno, že to nelze, ať si koupím chromový plech, nastřihám si ho a na kliky si ho nalepím. Tak kde to jsme? Takhle si autorizovaný servis 21. století nepředstavuji. Jmenovat nebudu. A hodně mě to mrzí. Jelikož jsme doma měli 15 let Daewoo Nexia a byl jsem moc spokojen, tak jsem zůstal věrný značce a pořídil jsem si nový vůz zn. Chevrolet. Ale když vidím, co je v autor. servisech za "specialisty", tak se bojím auto svěřit na pouhou servisní prohlídku, to bych snad raději oželel zachování záruky a servisoval si vozidlo sám doma. Natož při koupi dalšího vozu přemýšlet nad značkou Chevrolet. Nehovořím o jednom servisu, ale snad o všech co jsem navštívil. Dále k mému dotazu. Pokud si objednám orig. díly pro vyhřívání sedadel. Tzn. Hlavní ovládací panel klimatizace s ovládáním vyhřívání, hlavní jednotku vyhřívání, kabeláž a 4 vyhřívací dečky a servis mi to nainstaluje, bude to fungovat? V jednom servise mi bylo řečeno, že to jde, a ve druhém mi bylo řečeno, že to nejde, že vozidlo není naprogramováno od výroby na vyhřívání sedadel, že pokud dám nový ovládací panel klimatizace, tak nebude celý fungovat a tím nebude fungovat ani vyhřívání. Já si osobně myslím, že vyhřívání sedadel je pouze mechanická záležitost. Vezmeme-li v potaz, že se něco musí párovat, tak pokud se vymění ovládací panel klimatizace, tak to určitě spárovat s vozidlem bez problémů jde. To je jako, kdyby se mi porouchal panel klimatizace, byl vyměněn za nový, tak do konce života nebude fungovat, protože tam není od výroby? Vím, že když přehodím rádio, tak to nefunguje, ale panel klimatizace? Dále mi bylo sděleno, že by musel nějaký hlavní IT technik Chevroletu vyrobit speciální software pro můj vůz, ale háček by byl v tom, že při další servisní prohlídce by byl zase smazán a zůstal by tam ten původní software. ?????? Navíc jsem se díval, že v pojistkové skříni mám i pojistku na vyhřívání sedadel. Za vyhřívání mi byla vyčíslena cena za díly v ČR 30.000,- (i přes to, že to nelze namontovat) a na Slovensku pouhých 11.500,- Cena za práci: v servisu, kde to údajně lze namontovat 13.500,- a kde to nelze, tak mi cenu ani neříkali. Bylo mi pořád nabízeno neoriginální vyhřívání, ale to já nechci. Nevím si rady a proto Vás žádám o pomoc, jak to je doopravdy a jestli to lze, nebo ne. Jsem členem CZ+SK klubu Chevrolet a kolegové ze SR, co mají Chevrolet Orlando psali, že jim v autor. servisu na Slovensku nabízeli bez problémů dodělání orig vyhřívání sedadel, i můj SK prodejce náhr. dílů říká, že to lze. Bojím se, abych si nenakoupil díly a ty mi pak neleželi doma. Předem děkuji za Vaši odpověď. Pokud by bylo třeba, mohu se na Vaší centrálu v Praze 4 dostavit osobně. S pozdravem František Plášil

Re: Káres CRUZE

Napsal: úte bře 05, 2013 22:38
od Rudolf Š.
:mrgreen: :mrgreen: tak taková zpráva je musela velice potěšit :mrgreen: -i -i -i

Re: Káres CRUZE

Napsal: úte bře 05, 2013 22:39
od Franta P.
Když je to pravda :?

Re: Káres CRUZE

Napsal: úte bře 05, 2013 22:41
od 18lukin18
Franto to si napsal moc hezky -i -i asi si je i zaskočil a hlavní IT technik přemýšlí taky nad slohovkou :mrgreen: :mrgreen:

Re: Káres CRUZE

Napsal: stř bře 06, 2013 15:12
od Scorpion.11
Franto, klobouk dolů, protože jsi to napsal perfektně -i :PP: Třeba po tomto tě i zaměstnají v chevroletu za experta, protože toho už víš více nežli nějaký technik -i :PP:

Re: Káres CRUZE

Napsal: pon bře 11, 2013 18:10
od 18lukin18
Kares tak jak to vypadá :?: :?:
Už si pojízdný nebo si servis stále neví rady :?: :?:

Re: Káres CRUZE

Napsal: pon bře 11, 2013 18:24
od honza72
Chlapi, moc si nevybereme, je taková, nechci to říct, ale musím, zasraná doba v ČR....

Každý má vzorec - kupuj a plať, ale NEOTRAVUJ!!!

Zkušenosti z práce:
1. FORD Focus, nové auto, kterému se za jednu jízdu do Práglu a zpět sjely zadní gumy... FORD v ČR nic nevyřešil, prý je to tím multilinkem, moc složité, atd., atd... Vydržte, řeší se... Nic se nevyřešilo, nic nikdo neuměl nastavit (i po 4 sadách pneu), ovšem po stížnosti na FORD England - úplně otočili a řešili... Pak už auto jezdilo několik let vcelku OK.
2. Citrina C4. Každoročně, někdy i vícekrát (podle nájezdu) v autorizáku, zatím nejmenuji. Až jednou po 150tkm, prásk a konec. Rozvody v pérdeli, motor potkaný. Reklamace na autorizák, co jako je, když měli dělat v tom a tom nájezdu rozvody. Dle zjištění byly origoš. Řetěz na padrť, šňůrky z něj zbyly. V autorizáku řekli: "Vždyť jste si to neobjednali!". My na to, máte auto na pravidelnou prohlídku, máte servisní předpis, ba i knížku, kde jsou úkony napsány a vy na nás takhle? Jo to víte, VY JSTE TO DO ZAKÁZKY při příjmu NEPOŽADOVALI, tak neotravujte a čau pipi...
3. Citrina C3, po zkušenostech s autorizákem dána do "univerzální" opravny na pravidelnou prohlídku, 45tkm. Zjištěno, i když dle zápisů v servisce jo, tak že nebyl nikdy vyměněn olejový filtr a filtr sání motoru a jedna svíčka to měla taky už za sebou...

Shrnuto, nejlépe by bylo, vykašlat se na autorizáky, ať se po..rou. Jenže v reklamaci to nejde, bohužel a s elektrikou Chevyho, zas tolik lidí zkušenosti nemá.

Tak, ať nám hlavně jezdí!