Stránka 14 z 100
Re: spotřeba
Napsal: sob črc 31, 2010 13:34
od Fus
To ja kdybych to pri vypalovani takhle honil tak mam z prumeru 7.5 po 10 minutach hned aspon 9.5 a pak uz to neni sance ztahnout protoze za 50 az 100 km to vypaluje znovu
Re: spotřeba
Napsal: úte srp 03, 2010 15:58
od dizl
Ten sam problém o spotřebě nafty se vyskytoval již na LACETTI 2,0 CDTi i na CAPTIVA 2,0 VCDi a přešlo to jak vidím i na CRUZE VCDi.
Řeším tento problém dva roky , vše záleží na servisech jak to kde umí. Jsou servisy kde bych to neřešil protože tomu nerozumí. Například při první výměně oleje a palivového filtru - mechanik řádně před demontáží neočistí části tělesa filtru od prachu. Částice prachu se následně dostanou do palivového systému a poškodí se trysky, po nějakých pár set kilometrech od tohoto ukonu začne motor vykazovat zvýšenou spotřebu , která jednou vyletí nahoru a potom zase klesne ale po více kilometrech se už drží nahoře kolem 8,1 litru v průměru.
Dá se to zjistit tak že při SCANU se otestují rozdíly tlaku paliva na tryskách a je tam rozdíl větší než 2% tak už je to špatné. Obyčejně dojde k daleko větším rozdílům tlaku na některé trysce.
Systém COMONRAIL při tlacích 1600barů je velice citlivý.
Servisy tuto závadu vůbec nereflektují , protože u této závady se musí měnit minimálně jeden vstřikovač to je 15,000 Kč ale pozor současně sada vysokotlak potrubí to je dalších 30.000 Kč a k tomu práce. Takže by někdo musel zacálovat takových 50.000 Kč za opravu a pan Chevrolet má pravděpodobně tiichou dohodu se servisama, které to řeší tak že řeknou - " Pane však to jezdí co by jste chtěl!" a vypoklonkují zákazníka.
Bohužel já jsem u Chevroleta neprorazil jelikož jsem byl na to sám. Doufám že si výrobce s Cruzem 2,0 VCDi udělá ostudu protože těchto vozů už se prodalo daleko víc než Captivi a Lacetti a konečně bude tlak zákazníků na to aby Chevrolet dal do pořádku své výrobky. Jinak to budu považovat za jeden veliký podvod na zákazníky.
Tak jsem zvědav kdy se ozvou s dalšími Cruze disesely kvuli spotřebě nebude to dlouho trvat.
A byl bych velice rád kdyby četli toto kompetentní osoby od Chevroletu a dali k tomu své vyjádření, jenže tyto osoby budou zalezlé a potichu jak myšky. Nějak to ustojí.
Kvůli tomuto systému u GM pohořel OPEL protože servis vozidel OPEL stál uplně za prd, a proto dopadne špatně i Chevrolet protože si jej přebral stejný spolek jako vozy OPEL.
Pozor mluvím hlavně o autorizovaných servisech. Nemluvím o Palixovi a mu podobných nadšencích kteří mají snahu.
Pane Chevrolet vzbuďte se
Hanba mluvit.
Re: spotřeba
Napsal: úte srp 03, 2010 18:07
od Hanzy
Ceska republika je na tohle velmi mala aby neco vyresila.
Plyne z toho jedine ze nafta patri tam kde leta patrila do kamen traktoru a nakladaku a v osobaku nema co delat!
Re: spotřeba
Napsal: úte srp 03, 2010 19:30
od Krtek
Někteří řikaj že třeba plyn patří do sporáku....
Re: spotřeba
Napsal: úte srp 03, 2010 20:57
od milosh
Ano, kdyz nemam na benzin koupim naftu a ne bastlit plyn
Re: spotřeba
Napsal: úte srp 03, 2010 21:21
od -peha-
Re: spotřeba
Napsal: stř srp 04, 2010 09:23
od Hanzy
milosh píše:Ano, kdyz nemam na benzin koupim naftu a ne bastlit plyn
Plyn uz davno neni zadne bastleni auta ale naopak a uz dnes snad neni automobilka co by nevyrabela auta z vyroby na plyn nebot uz se pomalu probraly takze Milosku taky se hod do roku 2010
Naopak plynem i kdyz ho tam pridas zvednes hodnotu auta a pri prodeji se lidi o to skubou co vedi ze je rok 2010
Pro lidi jako ty co jezdi 10000km rocne to vyznam moc nema a jen trjak mas jet dal treba na sraz tak knucis kolik to je km a jak ti automat zere kdezto ja neresim kam jedu kolik km kolik mi to zere a pekne slapu po plynu a u tankovani se usmivam
Az budes s autem jezdit a ne parkovat tak treba budes premyslet jinak ale ja kdyz ted najezdim 60000 - 70000km rocne tak jine reseni neni s autem o spotrebe 10 -15l.
Nafta nehrozi i kdyz mam na ni zdroj a jezdil bych taky za pakatel tak ani nahodou nebo by se mi pri tech kilometrach co najedu uz ve 40 klepaly z tech vibraci ruce a z klepani bych nosil naslouchatko
Re: spotřeba
Napsal: stř srp 04, 2010 11:14
od Serpico
...ale ale vážení " plyn " jako takový byl jako " náhražka " z nouze používán již za války tzv. dřevoplyn nic víc nic míň, naproti tomu nafta má mnohem větší účinnost a menší ztráty a nakonec tím i menší spotřebu ...no 24 hodin Le Mans právě proto vyhrávali " dízly ", zřejmě si budeme muset zvykat na alternativní paliva náhrady fosilních paliv ale jakých to uvidíme, ve hře je elektřina, vodík ale kdoví...
Mějte se fajn
Re: spotřeba
Napsal: stř srp 04, 2010 11:19
od Krtek
To LeMans bych zrovna nevytahoval. To je pro naftu u rozumných lidí akorát ostuda. Maj dvojí pravidla kde je nafta silně zvýhodněná
Re: spotřeba
Napsal: stř srp 04, 2010 11:42
od Serpico
...proč né Krtku vono to vychází z toho že " dízl " je prostě " účinější ", tedy kroutící moment odspodu a menší ztráty a úpravy pravidel se dělali právě proto aby " benziňáky " vůbec mohli konkurovat ale nemůžou, to ti potvrdí i Charouz první auto s benzínovým motorem...je to o konstrukci, ta je prostě u dieslu jiná
Re: spotřeba
Napsal: stř srp 04, 2010 13:15
od -peha-
No Milánku troška te vyvedem z omylu
Zajíždím Superby a to 1,9 / 2,0 / 2,5 TDi a benzinové 1,8 a 1,4 turbo-kompresor v benzine no a tie benzináky položí dízle raz-dva proste sa na ne nafťáky nechytajú je to moja osobná skúsenosť a mimochodom som stále šoknutý z 1,4 lebo to je motor tak do fábie ale omyl v Supríku je to dačo nenormálné a jeho výkon 128 Kw to je náklad
Takže momentálne nám vo firme vládnú výkonom a zrýchlením benzinové motory
Re: spotřeba
Napsal: stř srp 04, 2010 14:50
od PeterF
Ahojte neda mi nereagovat na chvalenie diesla.....taha odspodu len vdaka turbu a rozsah vyuzitelnych otacok je podstatne nizsi ako na preplnovanom bezinovom motore.
Nechapem ludi co furt obhajuju diesel je pravda ze spotreba motora je nizsia a aj to pocitovo taha ale co z toho ked to plati tak od 1800-2000ot po 3900max inak je to mrtve.Verim tomu ze ak sa naozaj bude davat do cruza ta 1,4T tak na priame porovnanie s 2,0VCD pojde lepsie nebude taka tazka na cumak a koniec koncov ani ta spotreba nebude o moc ina.........ale sak to hadam ukaze cas.
Re: spotřeba
Napsal: stř srp 04, 2010 17:10
od Serpico
...prosím tě peha srovnávejme srovnatelné a v tom je právě problém přeplňované audi i peuget pro Le Mans je o něčem jiném, než 1,9 TDI nic proti nim jsou to vymakaný úsporný motory, které s " koktou " chodí za pět litrů nafty a právě teď máš příležitost sdělit spotřebu u nových přeplńovaných motorů TSI a jsme u jádra problému " živý " ale " ožratý ochmelka " co se týká spotřeby, v tom je rozdíl oproti přeplňovaným dieslům ale je to daný konstrukcí...
Re: spotřeba
Napsal: stř srp 04, 2010 19:50
od Krtek
No právě že ty porovnáváš neporovnatelný. Diesel s turbem a benzíňáky bez turba. Až budou mít i benzíňáky v LeMans povolený turbo jako to maj nafťáci tak pak se to může porovnávat.Dá se říct že nafta s tuebem konečně dohnala co se týče zrychlení benzín.
Re: spotřeba
Napsal: stř srp 04, 2010 21:04
od Sekt0r
zdravim , tak diskusia ohladom spotreby sa tu pekne rozbehla
. no podla mna spotreba neni najmensia u toho benzinu ale tak neni to nic strasne . inak cital som tu ze niektory rozmyslaju nad montazou LPG a ze niektory pockaju na ten benzin s turbom . a tak ( ako laik ) sa spitam dalo by sa dodatocne namontovat turbo do benzinu ?