Re: Maximálna rýchlosť s AVEOm
Napsal: úte lis 10, 2009 23:33
No 55 je malo, tak 60km/h je lepšie...
Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/
no hej hned sa mi to nezdalo ale inak ja to robím tak že väčšinou 3ku no ale cuclo mi to na 150 km okolo 11 litrov tak neviem či to je dobrá spotreba na 2650 otáčok inak každý mi tvrdí že na 4rke dokážem 50 ísť na 2500 otáčkach aj keď neviem teda kedy ale podlla mňa je to nemožnésacurovca píše:Ahoj lucaso, no ono je aj rozdiel jazdiť keď máš 8v alebo keď máš 16v... No 8v sa cíti lepšie v nižších otáčkach zatiaľ čo 16v sa páčia trochu vyššie otáčky- každopádne 4.- min. 60km a 5.- min. 80km. Nech slúži...
ja jazdím na 98 a je to rozdiel veľkýsnap píše:no tak ja jazdim takto zvedsa v meste
1-0
2-20-25
3-45-50
4-60-70 pripadne hned 5ka na 70
Len ked sa vlecu dvaja vedla seba a musim ist na tych 55 tak to necham tak som chcel vediet ci nemam byt lenivy...
lebo ked som tankoval N95 tak som citil ze to asi neni ono... teraz na V-Power necitim nic...
hm ja som na 1.1 htp v autoškole chodil na 4ke 50 a išlo to na 2100 otáčkachladinek píše: 4ku až tak v 60km/hod ,protože jinak budete mít na 4ku necelých 2000ot/min a to na klikovku pro 16ti ventil není moc dobrý.Ale jezděte jak chcete jsou to vysokootáčkové motory a živost jim sluší
Otazka je, ci su rozdielne prevodove pomery medzi jednotlivymi kubaturami.Lucaso1 píše:hm ja som na 1.1 htp v autoškole chodil na 4ke 50 a išlo to na 2100 otáčkachladinek píše: 4ku až tak v 60km/hod ,protože jinak budete mít na 4ku necelých 2000ot/min a to na klikovku pro 16ti ventil není moc dobrý.Ale jezděte jak chcete jsou to vysokootáčkové motory a živost jim sluší
no ja mám 8v mení to dačo na veci?
to budem musieť zistiť veruxwing píše:Otazka je, ci su rozdielne prevodove pomery medzi jednotlivymi kubaturami.Lucaso1 píše:hm ja som na 1.1 htp v autoškole chodil na 4ke 50 a išlo to na 2100 otáčkachladinek píše: 4ku až tak v 60km/hod ,protože jinak budete mít na 4ku necelých 2000ot/min a to na klikovku pro 16ti ventil není moc dobrý.Ale jezděte jak chcete jsou to vysokootáčkové motory a živost jim sluší
no ja mám 8v mení to dačo na veci?
1.2 ma inu prevodovku ako 1.4 Ale prevodove mopery to veru neviem.[/quote]Dusan19 píše:Otazka je, ci su rozdielne prevodove pomery medzi jednotlivymi kubaturami.
..jj je tam stopercente ina prevodovka a aj inak sprevodovana...[/quote]KakosWRC píše:1.2 ma inu prevodovku ako 1.4 Ale prevodove mopery to veru neviem.Dusan19 píše:Otazka je, ci su rozdielne prevodove pomery medzi jednotlivymi kubaturami.
mikikoti píše:Moja nesi išla na nemeckej diaľnici niečo cez 200 km/h ale to boli otáčky 6100 tak som ju dlho netrápil . Ale bolo veľmi cítiť že bola nestabilná a to je veľké riziko. S touto skúsenosťou aspoň viem že nepatrí do starého železa.
a to je v tom že ja na 3ke 50 menej idem do predu a viac počujem motorJarik píše:Samozrejme že 1,2 a 1,4 majú úplne ináč odstupnovanú prevodovku a teda sa s nimi úplne inak musí radit a pri iných otáčkach. 1,2 má pomalšiu aby to stíhal slabší motor.