Stránka 13 z 15
Napsal: pát dub 08, 2005 22:28
od kaso
Drzim
Napsal: sob dub 09, 2005 08:22
od palikx
Ještě k tomu 8v tam se hlava brousit může v poho a nikdy nebyl problem.
Napsal: pon dub 18, 2005 22:50
od petrm
Dokonce sem slyšel že ten 16V je nějakej hybryd složenej Opel + mitsubishi dohromady ale je pravda že ty motory už najely každej přes 3500 km a pořád dobrý to před tím nikdy nedokázali
tak sna dobrý a asi to bylo fakt v těch hlavách
Napsal: pon dub 18, 2005 23:27
od RoSta
Prosím Ťa, po akej dobe (km) a ako presne sa prejavil problém "zbrúsenej" hlavy...
Mám asi 4500 km po zbrúsení hlavy (myslím, že 0,6 mm), kvôli tesnosti...
Espero 1,5 16V a Nexia 1,5 16V majú zhodné motory...
Napsal: pon dub 18, 2005 23:30
od petrm
Ty naše nepřežily 2 000 km tak máš naději že to bude dobrý ono asi nějaká desetinka nebude vadit ale nesmí to být třeba už po druhé když to někdo udělal před tebou a ty to nevíš ale rozhodně se toho už bojíme jako čert kříže
Napsal: úte dub 19, 2005 08:15
od RoSta
petrm píše:Ty naše nepřežily 2 000 km tak máš naději že to bude dobrý ono asi nějaká desetinka nebude vadit ale nesmí to být třeba už po druhé když to někdo udělal před tebou a ty to nevíš ale rozhodně se toho už bojíme jako čert kříže
A čo to začalo robiť po tých 2000 km?
Napsal: úte dub 19, 2005 09:23
od JRD McLAREN
Petre..
Neskusali ste na tie motory zo zbrusenou hlavou dat tesnenia pod hlavu,
napr. z ASTRY 1.6 ..?? (I. alebo II.) ??
lebo viem ze na Ople sa robia hrubsie tesnenia, prave kvoli tomuto..
, ked bol zbrusovany blok, ci hlava...
a hrozilo, ze by piesty mohly narazit do hlavy..
Napsal: úte dub 19, 2005 11:07
od RoSta
JRD McLAREN píše:Petre..
Neskusali ste na tie motory zo zbrusenou hlavou dat tesnenia pod hlavu,
napr. z ASTRY 1.6 ..?? (I. alebo II.) ??
lebo viem ze na Ople sa robia hrubsie tesnenia, prave kvoli tomuto..
, ked bol zbrusovany blok, ci hlava...
a hrozilo, ze by piesty mohly narazit do hlavy..
Tie asi nebudú pasovať, nieje tesnenie ako tesnenie, ale čo tak dať dve???
Čo Vy na to?
Napsal: úte dub 19, 2005 11:15
od JRD McLAREN
Dat dve...
je uuuuuuuuuplnaaa blbost...
Napsal: úte dub 19, 2005 11:26
od RoSta
JRD McLAREN píše:Dat dve...
je uuuuuuuuuplnaaa blbost...
... aj som si myslel, ale dať novú hlavu je zas dosť drahá "blbosť"...
Ako z toho von? Vie niekto?
Napsal: úte dub 19, 2005 11:27
od mrk
RoSta píše:JRD McLAREN píše:Dat dve...
je uuuuuuuuuplnaaa blbost...
... aj som si myslel, ale dať novú hlavu je zas dosť drahá "blbosť"...
Ako z toho von? Vie niekto?
najst blbca co kupi take auto (aj ked s vyraznou zlavou)
Napsal: úte dub 19, 2005 11:31
od RoSta
mrk píše:RoSta píše:JRD McLAREN píše:Dat dve...
je uuuuuuuuuplnaaa blbost...
... aj som si myslel, ale dať novú hlavu je zas dosť drahá "blbosť"...
Ako z toho von? Vie niekto?
najst blbca co kupi take auto (aj ked s vyraznou zlavou)
DÍKY, MOC SI MI POMOHOL...
Napsal: pát dub 22, 2005 19:30
od petrm
Začaly strašně žrát olej a ráno startovaly na tři válce ale byl to vždycky rychlý konec kolem 100 kilometrů motor byl bez oleje a byla tragédie na světě. Úplně se rozpadly písty jako by je někdo přetavil . Na Daewoo motory se silnější těsnění nedělaj a jiný sme nezkoušeli a dát dvě na sebe opravdu nejde
nakonec jsou tam jedna nová hlava jedna podle té nové taky dobrá a zatím jezdí
Napsal: sob dub 23, 2005 07:56
od Radoslav Hološka
Uz mam svoje autko konecne doma,na druhy krat to snad mechanikom vyslo. Teraz zabehavam. Oleja je dost,zatial aj vody,rano nezdochyna pri startovani. Uvidime,dokedy. Dufam,ze navzdy. Neurcita pricina mojej poruchy podla servisu - zvarena hlava surova po natlakovani drzala. Po vlozeni voditok vraj z praskliny tiekla voda... Nezda sa mi to,ale takto mi to povedali,urobili mi to zadara tak som velmi nevymyslal.
Napsal: sob dub 23, 2005 09:54
od petrm
No hlavně ať jezdí