Stránka 13 z 13
Re: Orlando recenze
Napsal: úte kvě 21, 2013 20:30
od luke1
slaza píše:...... dle mých zkušeností je auto kompletně zajeté tak po 30 000 tis. km.
Normalne bych si myslel, ze je to kravina aby se auto zajizdelo tak dlouho, ale mam aktualne najeto 23 000 km, auto mam od lonskeho brezna a doted jsem nemel prumernou spotrebu na jednu nadrz (dle palubniho PC) mensi nez 7.9l, az posledni dve nadrze mam 7.8l (i podle skutecne natankovaneho LPG to sedi) a to jezdim porad tu samou trasu do prace a z prace a porad vicemene stejnou rychlosti
Re: Orlando recenze
Napsal: čtv kvě 23, 2013 13:02
od inza
7.8 LPG? to je i se započtením nějakého benzínu 4l benzínu / nafty... to je mazec
Re: Orlando recenze
Napsal: čtv kvě 23, 2013 19:56
od luke1
inza píše:7.8 LPG? to je i se započtením nějakého benzínu 4l benzínu / nafty... to je mazec
Nene, 7.8l je udaj z palubniho PC - tedy virtualni realita, ale udavam jej proto, ze po natankovani jedne nadrze nebo dvou nadrzi LPG je udaj o natankovanem mnozstvi LPG zavadejici, vzhledem k tomu ze "do plna" neni vzdy u LPG zdaleka totez... ty dve nadrze (tedy 2x400 km, nuluju palubni PC pri kazdem tankovani LPG a zapisuju si krome natankovaneho mnozstvi i udaj z palubniho PC) byly obe okolo 9.1l LPG, pricemz dlouhodobou spotrebu LPG mam 9.4l + 0.8l benalu. Ted v lete je samozrejme pomer LPG vs benal jiny nez prumerny za cely rok a neco co to mam...
Re: Orlando recenze
Napsal: sob srp 03, 2013 19:42
od milosh
Re: Orlando recenze
Napsal: sob srp 03, 2013 20:44
od 357
Dyť ten Roomster je přeci tak vošklivej!! Na tom je vidět, kolik lidí zcela bez vkusu mezi námi žije...
Re: Orlando recenze
Napsal: sob srp 03, 2013 21:24
od milosh
No hlavne to neni srovnatelny auto, je to postaveny na fabii a to je velikosti aveo
Re: Orlando recenze
Napsal: sob led 25, 2014 00:47
od maxwen
Jen pro zajímavost a pro porovnání...
V souvislosti s turbodieselem chevroletu se sluší zmínit jednu zajímavost. Tento letitý dvoulitrový čtyřválec, jehož konstrukci má na svědomí italská firma VM Motori, byl kdysi používán Opelem. Ten přešel přibližně před deseti na stejně objemné agregáty Fiatu, které si dnes sám i vyrábí. Konstrukčně starší nafťáky od VM Motori byly v rámci koncernu General Motors vyčleněny levnější značce Chevrolet, která je používá dodnes. A dokonce se je podařilo časem vypiplat tak, že jsou kultivovanější než „prémiovější“ agregáty v Opelech Astra, Insignia nebo Zafira.
Re: Orlando recenze
Napsal: sob bře 01, 2014 22:14
od wsskAT
Re: Orlando recenze
Napsal: stř říj 22, 2014 15:05
od HonzaKLE
Ahoj Orlanďáci.
Stal jsem se na pár dní řidičem Orlanda 2.0 VCDI, protože moje Captiva je na léčení v ozdravovně, rozuměj servise. Ač jsem k Orlandu přistupoval nedůvěřivě, mile mě překvapilo.
Zde pár rozdílů proti Captivě (třeba se budou někomu hodit):
+ pěkný, dobře se držící volant s podsvícenými tlačítky
+ asi tak o dvě třídy lepší palubní počítač
+ sympatické tvary palubní desky a interiéru
+ pružný, kultivovaný a dobře utlumený motor
+ pružné zrychlení
- hlučný podvozek
- hrozný zvuk při zavření pátých dveří
- absence bluetooth
- gumové řazení
- do ruky nepadnoucí hlavice řadící páky
Zaujal mě našeptávač přeřazení který mě nutil řadit směrem nahoru pod 2 tis. ot./min.
Celkově na mě auto působí velmi sympaticky a neváhal bych jej doporučit.
Re: Orlando recenze
Napsal: stř říj 22, 2014 15:11
od Scorpion.11
K tomu asi není co říct