Stránka 13 z 23
Re: Diagnostika
Napsal: pát zář 25, 2009 11:08
od Serpico
...to 3M3 přes diagnostiku je tu palikx a taky jak vidíš toho má někdy plnou hlavu, nicméně kokta odhalí čidlem tlaku i jiný olej než má být a o tom to je musí být někde čidlo, ve filtru paliva není...
Mějte se fajn
Re: Diagnostika
Napsal: pát zář 25, 2009 21:51
od palikx
tak to sou kreteni co o tom opravu moc nevi.
v kazdem filtru na naftu se usazuje spousta bordelu.nafta je plna humusu.a vodu hlida jen cidlo neni to tak zasadni velicina jednotka vi kulovy o bordelu ve filtru.mozna az kdyz je uplne zanesenej tak zjisti nizky tlak v nizkotlakem vedeni.
je mi Vas vsech lito ze musite do takovych servisu.ale je pravda ze kazdy ma obcas spatny den a tak se neco prehledne.(bohuzel vlastni zkusenost)
Re: Diagnostika
Napsal: sob zář 26, 2009 10:40
od Serpico
...to 3M3 pokud někdo dostane od GM servis roku, tak se víceméně jedná o " ekonomické " výsledky, tedy hospodaření i když pokud tam zákazníci nebudou jezdit, nebudou výsledky, marže na opravách, na druhou stanu dealeři se podílí i na " akcích " , tedy slevách, nemají to lehké ale to neomlouvá neschopnost, neznalost mechaniků, jenom mi napadá základní otázka v Tvém případě - pokud servis neodstraní závadu v záruce a to opakovaně, máš nárok na vrácení výrobku a navrácení kupní ceny v celé výši ( viz. OZ, no nakonec není to klobása jak píšeš )...
to palikx seš objektivní ale málokdo umí přiznat svou chybu... ( a každý někdy ji uděláme všichni a to v čemkoliv - a jak se říká kdo nic nedělá - nic nezkazí...), většinou se ale dělá následně se zákazníka pitomec
Inu mějte se fajn a jen dobré mechaniky, servisy
Re: Diagnostika
Napsal: ned zář 27, 2009 10:41
od Serpico
...to 3M3 nemusíš výmyšlet nějaký triky Tobě stačí fakta - spotřeba a neodstranitelná závada v ECU, ovšem druhý servis určený GM nepodrazí podle mého názoru první nejspíš dojedeš až do Mnichova a tam to vyřeší a odstraní na počkání, proč to tvrdím tedy z jiného ranku známý měl foťák Canona 5 v analogu a profi, měl závadu a dostal se až do Prahy k autorizovanému servisu ...no a neodstranili ani nenapsali neopravitelné, při následné cestě do Vídně mu to opravili na počkání řka: ty volové v Praze ani nemaj patřičnou diagnostiku, tak jakej pak autorizovaný servis a o tom to nejspíš je...
jinak Chevrolet nemá žhavící svíčky?, ( já nevím ten motor neznám...) - prostě žhavení, proč vyndavat rovnou vstřiky jinak nejspolehlivěší metoda ale to víš a byla by to jedna z prvních věcí co bych dělal při zvýšené spotřebě ( zapečené kroužky a následně popraskané...), nechci s Tebe dělat blbce ale co když to při výměně oleje přelili... ( stalo se to známýmu u kokty při garančce, měl to ale o moc, vyhodilo mu to olej až do vzduch filtru a turba, samozřejmě se k tomu nehlásili... )
Přeji hodně štěští a dobré pořízení v Mnichově, českým servisům nevěřím...
Mějte se fajn a ...
Re: Diagnostika
Napsal: úte zář 29, 2009 15:30
od Serpico
...to 3M3 co dodat, snad jenom to setkal jsem se v Tempo servisu s mechanikem od Mercedesu, který odešel protože už nesnášel ryk zákazníků, kteří nejezdili a čekali na opravu...no a protiklad byl jsem se známou kousek za hranicemi za Vaidenem nepamatuji se už přesně kde... v Mercedes servisu pro lanko na šíbr, tenkrát tam servisovali všechny tři mercedesy a my tam přijeli podotýkám už po záruce, daný díl přílítl " potrubní poštou " se skladu a nic jsme neplatili, to prý by se nám ta cesta nevyplatila, tak nevím ...jo a ještě jsem si prohlídl dílny, úžasná čistota všichni v hezkých šedivých overalech, opravovaný auta překrytý přehozama, myslím blatníky u otevřený kapoty včetně čela pěkný pojízdný skříně s nářadím, no líbilo se mi tam...a jestli smí a nebo nesmí zákazník do dílny, to tam neřešili naopak myslím, že se měli čím chlubit a o tom to asi je...
...jinak 3M3 existoujou fy. který exaktně změří spotřebu ať už zčásti na válcích nebo i v provozu jde jenom o rozpojení a napojení měřáků a evidentní nadspotřeba ¨Ti brání v užívání, jenom obecně většinou žádné auto až na vyjímky nesplňuje danou spotřebu v TP a promiňte mi moje nessie má spotřebu ve městě danou 11,2 litrů a já jezdím za 8,2 - 8,3 litrů / 100 km s mokrým filtrem a s tzv. laděným třetím dílem " brumlám " ale nerámusím...tak, že tak...
Mějte se fajn
Re: Diagnostika
Napsal: stř zář 30, 2009 01:10
od palikx
moc dotazu a nestiham vsecko
jelikoz na CR motoru nic nenastavis tak nikdo nic nepozna.pokud je tam cip a mechanik zna hodnoty tak by to mohl mozna najit.
nevim co by si mohli vymyslet mozny je vsecko ale pokud mas chybu v rizeni motoru neni co resit.
vstriky jdou vyndat dobre ale nevim presne tento motor jsem jeste moc neresil jde o to jak jsou pristupne.pak drzi jen 1 sroubem a klemou.zadny slozity zavit ,nebo klic.
komprese by se mohla orientacne dat zmerit diagnostikou ale nevim jake maji programy.
jinak se to vetsinou dela pres svicku.
nejsem dokonalej a jak se cloveku nedari tak ho to ani nebavi.
bavil jsem se s clovekem z gm servisu a je pravda ze by snad mel byt nejaky reprogram a ze nevi jestli to tvuj problem vyresi ale za zkousku to stoji.nevim kam to mas jet do servisu tohle je v cimelicich.ale zaroven je pravda ze tam uz taky nejsou co byvali a tak nevim jestli ti nejak pomuzou.
Re: Diagnostika
Napsal: stř říj 14, 2009 12:33
od jonku
také bych měl zájem, alespoň o rady(zatím) abych se opakoval,mám kalose 1.2,a po delším vyndání baterky(cca měsíc) nejde nastartovat,startér točí jiskra chybí.Jo baterku sem vrátil,teda připojil.Tak mi nejde otáčkoměr,palivoměr,ale tachoměr poskočí při startování na60-ku,a vrátí se na 0-lu.Ano to červený asi immo svítí taky a ještě kontrolka klímy svítí furt,bez ohledu na klíček. Zatím tolik,musím totiž do práce.
Re: Diagnostika
Napsal: pát říj 16, 2009 22:36
od palikx
jezis marja co ze se to deje?
klima se preci da vypnout pokud ne neco odeslo.
jestli sviti immo nepojede to.asi to zapomelo kod i kdyz je to zvlastni ale ne nemozny.zkus druhy klic.
ten tachometr je taky divny pokud je na vterinu vyskoci tak jeste mozna jo ale delat by to asi stejne nemel.
je ta baterka poradne nabita?
nemohlo se stat ze jsi to prepoloval tedy dal ji obracene?to by na to teoreticky odpovidalo.
nebo jeste startovani pres kabely pokud jsi to zkousel nemohly byt obracene?
precist to umim ale jestli me to pusti do kodovani klice nevim.
od kud jsi a kde auto stoji?
napis soukromou zpravu nebo maila-je na prvni strane
Re: Diagnostika
Napsal: ned říj 18, 2009 22:54
od palikx
jo tak uvidis co to bude delat v podstate to poznas po prvnich par km jestli se neco zmenilo.
a pro JONKU
resili jsme to a vypada to na kostru motoru tak doufam ze to byla pravda jestli jsi teda nejakou nasel
Re: Diagnostika
Napsal: pon říj 19, 2009 18:37
od jonku
ahoj,tak kostra motoru překontrolována,byla připojena,ale pořád nestartuje.Mám podezření,že se rozhodil kód klíče a immobilu.
Re: Diagnostika
Napsal: pon říj 19, 2009 22:02
od palikx
to je mozny ale melo by to byt videt na kontrolce.i kdyz je mozne ze pokud se rozhodila jednotka motoru muze immo zhasnout ale nenastartovat.
kde to auto stoji?
Re: Diagnostika
Napsal: stř říj 21, 2009 22:35
od palikx
no tak aspon neco se zmenilo.zalezi co to udela se spotrebou
chip-no nekdo z vas vi muj nazor na chip a to je -v zadnem pripade bych ho na svem motoru nemel-
nevim jestli nekdo resil jestli maji chip nebo ne
vetsinou se to poznat neda pokud je tam jen neco pridaneho
temhle ZAZRACNYM KRABICKAM rikam PLASIC SIGNALU
ano vzdycky to nejak zblbne hodnoty a motor jede lepe ale vzdy to je na ukor zivotnosti neceho v motoru
mam zkusenosti se sang yongem-motor mercedes cdi 2,7 a tam se ciplym motorum kroutily turba a prehrivaly a kroutily se vyfukova potrubi-2 turba jsme menili
u KIA SPORTAGE 2,0 crdi je to naprosto stejny ale oni tam navic maji s turbama problemy ale u chip motoru je vymena jista do 15000 km.
je tam pak i vyssi tlak na RAILU a tedy v maximu se muze stat cokoli.
staci to jako nazor?
ja na svem motoru udelal jedinou upravu-povolenou a nic proti nicemu dal jsem do 66 kw motou vstriky z 81 kw a stejne tak i jednotku a je z toho klasicka 81.ale to je v poradku neni to chip a je to seriova uprava
Re: Diagnostika
Napsal: ned říj 25, 2009 08:33
od ominina
Zdravím všechny. Palikxi chip na svym motoru nechcete? U vaší octavie čtu Tdi upravena na 81Kw - počítám že před úpravou měla 66Kw je to tak? Koupil jsem si jí teď taky (combi 66Kw). Co byste doporučil na změnu výkonu. Předpokládám že Powerbox, racebox a jim podobný asi ne. Mějte se. Ondra.
Re: Diagnostika
Napsal: úte říj 27, 2009 00:16
od palikx
jasne je to puvodne 66 kw.
procuital jsem diesel forum a tam je spousta zajimavych rad a jedna nejzakladnejsi je vymena vstrikovacu z 81 kw. a nasledne uprava softu na 81 kw nebo vymena jednotky.
vstriky tam jsou a jede podstatne lepe a na upravu softu ja nejsem a tak vymena jednotky.jelikoz mam motor s promennym turbem neni jiz potreba jine upravy.
zadne power boxy a chipy ja do motoru nechci zas takovy zavodnik nejsem staci mi seriova uprava.
Re: Diagnostika
Napsal: pon lis 02, 2009 18:16
od krtkuvdort
Zdravim
nevíte prosím někdo jestli by tohle chodilo na Nexii? Co jsem laicky přečetl, tak by to snad mělo chodit... Díky za odpovědi
Kód: Vybrat vše
Diagnostický kabel KKL - USB
zásuvka OBD II
Pomocí diagnostického kabelu můžete snadněji zjistit závadu ve Vašem vozidle.
Lze diagnostikovat všechny řídící jednotky ve vozidle a tím rychle odhalit závadu.
Ovládání je jednoduché a intuitivní. Snadno lze například vyčíst a smazat
chybové kódy z jednotek jako je
- motor
- automatická převodovka
- ABS brzdy
- klimatizace
- airbagy
- přístrojová deska
- pohon všech kol
- centrální zamykání
- navigace, radio
- centrální stahování oken
- immobilizér
- přídavné topení
- parkovací asistent
- xenony
- a dalších ...
Už nemusíte s každou maličkostí jezdit do servisu a zbytečně platit velké sumy za něco, co dokážete sami. Díky jednoduchosti zařízení snadno zvládnete:
- nastavit servisní intervaly po výměně oleje
- nastavit škrtící klapku
- provést základní nastavení
- zjistit závadu klimatizace, ABS, brzd
- zkontrolovat kvalitu oleje
- zapnout a vypnout různé funkce, které Váš vůz umožňuje( airbag spolujezdce, časové
vypnutí vyhřívání zadního okna, zavírání oken při uzamčení,... )
Dokážete sledovat chování motoru za jízdy a provádět měření všech možných veličin
a to i s výstupem na graf:
- váha vzduchu
- tlak turba, serva, ...
- teplota oleje, kapalin, paliva
- teploty plamene a vody u přídavných topení
- různé tlaky, vstřikované množství
- atd ...
- vše co Vám pomůže k odhalení závady a odstranění problému
Kupujete ojetý vůz? Určitě si vezměte kabel a notebook s sebou. Nejenže se k Vám prodávající nebude chovat jako k laikovi a říkat na vše to nic není, ale sami okamžitě zjistíte závady na vozidle.
Mnohdy se jedná o chyby dočasné, které nemusí nic znamenat, čímž získáváte značný prostor k jednání o slevě.
* Vhodný pro vozy cca. od roku 1995 - 2004 ) VW / Audi / Seat / Škoda
kompatibilních s OBD 2 nebo EOBD.
* Diagnostický kabel podporující rychlou komunikaci se dvěmi K-linkami. Připojení pomocí USB portu počítače.
* Pro starší ročníky (od konce 80-tých let) je nutný adaptér "2x2" nebo “Š-Favorit”
Umožňuje:
- výpis chyb a jejich vymazání z ŘJ
- nastavení servisních intervalů
- diagnostiku celého vozu
- atd. …
Vhodné pro vozidla:
VW/Audi/Škoda/Seat od cca. roku 1995
nové vozy se dvěma K-linkami (např. novější Audi)
pro starší ročníky (od konce 80-tých let) je nutný adaptér "2x2" nebo Š-Favorit
Vhodný pro řadu evropských a asijských vozů s podporou OBDII nebo EOBD.
Elektronika:
Navrženo pro rychlou komunikaci, která je vyžadována některými programy a řídícími jednotkami.
Připojení k počítači pomocí USB.
Pracuje s programem VAG-COM až do v 4.09
Elektronická ochrana proti poškození řídící jednotky i diagnostikujícího počítače
Kontrola pomocí LED
HW + SW požadavky:
PC s procesorem min. 400 MHz a portem USB
WINDOWS 95/98/ME/XP
Obsah balení:
Diagnostický kabel
Cd s ovladači
Český návod k instalaci
Bezplatná verze programu
Vhodný software :
Pro vozy VW/Audi/Škoda/Seat:
* VAG-COM by RossTech - verze 0.81 až 4.09.
* VDS pro DOS
* VDS Pro
* Audi-VW Tool by BaumTools
* IVScan
* VAG by A.Kruk
* DIAGRA
Další vhodné programy:
* VAG DashTool by Gopel
* Bosch AirbagTool
* VAG EEProm Programmer
* C66 (Alfa) VDO Diagnostic pro DOS
* C86 (Alfa) VDO Diagnostic pro DOS
* Immoreader
SW pro ostatní OBDII kompatibilní vozy:
* OBD Tool by BaumTools
* Vehicle Explorer
* ScanTool (freediag.org)
Na straně PC je USB konektor a na straně vozidla je standardní 16ti pinový OBDII konektor J1962.
Odpovídá normě ISO 9141-2 a 14230. Díky tomuto zapojení lze kabel používat se software VAG-COM až do verze 4.09, jakož i s hardwarově náročnějšími programy.