Lacetti HB - diesel 2.0 - spotřeba :-(
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
-
- Příspěvky: 247
- Registrován: úte pro 07, 2004 22:41
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ten Peugeot mal tusim 66kW nie?, stary VW TDI ma tiez 66kW, Lacetti ma 89kW a bezne commonraily maju uz peknych par rokov 96kW a viac, takze ten rozdiel nieje rozhodne maly, a pri realnom jazdeni este vacsi. Co sa tyka emisii tak je to zlozitejsie, ale medzi spotrebou a vyskami emisii nieje rozhodne priama umera, zalezi totizto hlavne ake emisie ktory ten motor produkuje.
PS: benzin je aj tak lepsi a okremtoho nemam rad sadze ...
PS: benzin je aj tak lepsi a okremtoho nemam rad sadze ...
- Reklama
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
Ono obecně automobilky dost ubýrají na spotřebě....spotřebu naměří někde na oválu za ideálních podmínek a přidají k tomu pár %, aby jim vyšla spotřeba maximální...já jsem slyšel, že s Nubirou 1.6 se dá jet okolo 6,5 l na sto...a nikdy se mi to nepovedlo....tohle není jen "vada" Daewroletu....
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
No nemáš až tak úplně pravdu Ivoši, mrkni do velkýho techničáku a tam máš napsanou spotřebu, kterou bys asi nerozdejchal ve skutečnosti je spotřeba oproti techničáku minimálně o 2 lt nižžší
Tady je metodika měření popsána : http://news.auto.cz/technika/mereni-spo ... -dnes.html
Tady je metodika měření popsána : http://news.auto.cz/technika/mereni-spo ... -dnes.html
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
No oni ten motor fakt asi neuměj... jinak by ho nekupovali od italů.
Ináčco se týče papírovejch hodnot spotřeby mm tušení že automobilky šla až tak daleko že plánovanu spotřebu neměřej ale spočtou ! Nejmíň žerou klasický TDička jet bez těch vysokotlakejch nesmyslů.
Otázkou je jestli je lepší mít menší pochybný emise CO2 (umle vyvolaná paanoia) nebo spotřebu o litr v každym autě. To by mělo za ásledek menší tžbu ropy, míň nákladů (a eimisí taky!) na dopravu, menší bordel olem zpracování ropy atd atd... o to ale asi fakt nejde.
Ináčco se týče papírovejch hodnot spotřeby mm tušení že automobilky šla až tak daleko že plánovanu spotřebu neměřej ale spočtou ! Nejmíň žerou klasický TDička jet bez těch vysokotlakejch nesmyslů.
Otázkou je jestli je lepší mít menší pochybný emise CO2 (umle vyvolaná paanoia) nebo spotřebu o litr v každym autě. To by mělo za ásledek menší tžbu ropy, míň nákladů (a eimisí taky!) na dopravu, menší bordel olem zpracování ropy atd atd... o to ale asi fakt nejde.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
- PeS
- Příspěvky: 209
- Registrován: úte zář 25, 2007 12:32
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
No, musím na to reagovat - motor sám o sobě je skvělý - perfetkně táhne, je tichounký - opravdu je zahřátý k nerozeznání od benzínu - myslím co se týče nějakých vibrací či hluku. Je nádherně tichounký. Jen mě prostě nalákala nižší spotřeba. Kdybych věděl, že není, jdu do benzínu s okamžitou předělávkou na LPG - s tím jsem jezdil celý život. A mimochodem motory od francouzů nejsou šrot. Mám s nimi zkušenosti a vedle výběru Lacetti stál i Megan, ale cena už ne. Klidně na francouze nadávejte, já s nimi mám výbornou zkušenost (oproti Fabii...)palikx píše:ja se nerad hadam ale nikoho neznechucuju.mel jsem 4 roky peugeota s HDI ckem a v pohode to jezdilo za 5,1.tak nevim proc by tyhle motory nemohly jezdit stejne.(asi nemohly kdyz to v GM neumi vyrobit)
P.S mensi spotreba se vetsinou rovna nizssi emise.vyssi vykon zas tak rozdilny neni.
a jezis
koukam ze kdyz nekdo neco nema rad tak si vzdycky neco najde.
francouzi meli nejlepsi TD motor na svete nez vyrobili u vw TDI.a po tom co vylezlo prvni HDI byli francouzi zase chvili na koni.takze se uklidnete.porovnaval jsem 2,0hdi s tim co je v laceti.(ono ma asi o neco vetsi vykon-presnou hodnotu si nepamatuju)to ze delaj 96 kw tdi sem prosim neplette(o tom se tu nikdo nebavil)
vysledek je ovsem jasnej KAZDY vyrobce se snazi honit emise a vykon.ne nadarmo se neustale zprisnuji normy.ale i tak se vykony zvysuji.vseobecne ovsem muj nazor na GM motory naftove -zadny zazrak-at to sebrali kde chteli(a pokud od italu tak se nedivim nicemu)
ja s naftou problemy nemam a proto me docela mrzi ze ten lacik zere takhle strasne
koukam ze kdyz nekdo neco nema rad tak si vzdycky neco najde.
francouzi meli nejlepsi TD motor na svete nez vyrobili u vw TDI.a po tom co vylezlo prvni HDI byli francouzi zase chvili na koni.takze se uklidnete.porovnaval jsem 2,0hdi s tim co je v laceti.(ono ma asi o neco vetsi vykon-presnou hodnotu si nepamatuju)to ze delaj 96 kw tdi sem prosim neplette(o tom se tu nikdo nebavil)
vysledek je ovsem jasnej KAZDY vyrobce se snazi honit emise a vykon.ne nadarmo se neustale zprisnuji normy.ale i tak se vykony zvysuji.vseobecne ovsem muj nazor na GM motory naftove -zadny zazrak-at to sebrali kde chteli(a pokud od italu tak se nedivim nicemu)
ja s naftou problemy nemam a proto me docela mrzi ze ten lacik zere takhle strasne
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Žiadny zázrak--to je asi trafená definícia...
Keď sa pozrieme na link, tak tiež nič moc:
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... fueltype=1
Takto sa fakt strácajú prednosti dieslákov. Veď nafta je cca o 2 Sk drahšia a keď mám na benz. 1.8 priemer 6.8L/100km, tak Iba kvôli krútiacemu momentu?...
Keď sa pozrieme na link, tak tiež nič moc:
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... fueltype=1
Takto sa fakt strácajú prednosti dieslákov. Veď nafta je cca o 2 Sk drahšia a keď mám na benz. 1.8 priemer 6.8L/100km, tak Iba kvôli krútiacemu momentu?...
- PeS
- Příspěvky: 209
- Registrován: úte zář 25, 2007 12:32
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
No, ted na to koukám, že z nich mám vlastně nejmenší spotřebu. Ale na druhou stranu mě to těší - chyba asi opravdu není mezi volantem a sedadlem. Taky jsem bral diesel kvůli spotřebě. No, chybami se člověk učí. Nějakou dobu s tím vydržím a pak to vyměním za nástupce Lacetti v benzinu a necham to předělat na plyn. Pokud něco s tím dieselem neudělají, aby to alespoň trošku se přiblížilo avizovaným hodnotám...jegi píše:Žiadny zázrak--to je asi trafená definícia...
Keď sa pozrieme na link, tak tiež nič moc:
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... fueltype=1
Takto sa fakt strácajú prednosti dieslákov. Veď nafta je cca o 2 Sk drahšia a keď mám na benz. 1.8 priemer 6.8L/100km, tak Iba kvôli krútiacemu momentu?...
- PeS
- Příspěvky: 209
- Registrován: úte zář 25, 2007 12:32
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Teď jsem koukal na http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... ower_e=110 na Octavie 1.9 Tdi a z 284 Octavii evidovaných se spotřebou je průměrná spotřeba 6,44 l/100km - což určitě přesněji odpovídá tomu, jak jezdí, než tomu, co říkají mnozí majitelé, že jezdí pod 5 litrů... No, ale pořád je to příjemnější než mých 7,6 litrů...
- Kessler
- Příspěvky: 1676
- Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
- Bydliště: Brno-střed Československo
- Kontaktovat uživatele:
Já bych jen dodal...není TDI jako TDI...
...staré 66 kW a 81 kW verze s klasickým rotačním čerpadlem byly schopné jezdit za 5 litrů aniž by člověk musel jet ecorally...akorát pak ty novější 74 kW a 96 kW verze už měly slavné Pumpe-Düse = spotřeba nahoru, spolehlivost dolů...
...no nic, to byla jen malá koncernová vložka...
...staré 66 kW a 81 kW verze s klasickým rotačním čerpadlem byly schopné jezdit za 5 litrů aniž by člověk musel jet ecorally...akorát pak ty novější 74 kW a 96 kW verze už měly slavné Pumpe-Düse = spotřeba nahoru, spolehlivost dolů...
...no nic, to byla jen malá koncernová vložka...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
- PeS
- Příspěvky: 209
- Registrován: úte zář 25, 2007 12:32
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Myslím, že většina, kromě 2.O u VW není ještě PD. Tohle označení nesou v podstatě až nové motory, ne?Kessler píše:Já bych jen dodal...není TDI jako TDI...
...staré 66 kW a 81 kW verze s klasickým rotačním čerpadlem byly schopné jezdit za 5 litrů aniž by člověk musel jet ecorally...akorát pak ty novější 74 kW a 96 kW verze už měly slavné Pumpe-Düse = spotřeba nahoru, spolehlivost dolů...
...no nic, to byla jen malá koncernová vložka...
- Kessler
- Příspěvky: 1676
- Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
- Bydliště: Brno-střed Československo
- Kontaktovat uživatele:
Naopak...všechny TDI za posledních pár let jsou PD, ale to už je na ústupu...teď koncern přechází na Common Rail počínaje novým 2.0/103 kW a další budou následovat...PeS píše:Myslím, že většina, kromě 2.O u VW není ještě PD. Tohle označení nesou v podstatě až nové motory, ne?Kessler píše:Já bych jen dodal...není TDI jako TDI...
...staré 66 kW a 81 kW verze s klasickým rotačním čerpadlem byly schopné jezdit za 5 litrů aniž by člověk musel jet ecorally...akorát pak ty novější 74 kW a 96 kW verze už měly slavné Pumpe-Düse = spotřeba nahoru, spolehlivost dolů...
...no nic, to byla jen malá koncernová vložka...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto