Stránka 12 z 15
Napsal: čtv dub 07, 2005 21:59
od palikx
Ivan píše:palikx píše:Prosim tě nesmí se brousit
Respektive max 0,1 mm u orig.nebroušené hlavy.nová se nebrousí je rovná.A starší doporučuji přezkoušet a zkontrolovat rovinnost. A ještě jednou pokud možno nebrousit víc než 0,1 mm.OK?S tím byly největší pr.sery.
Tohle téma mě zajímá! Proč je takový problém snížit hlavu? Vždyť tím jen zvýšíš kompresní poměr a jinak by se nic až tak vážného stát nemělo, ne? Nebo máš jiné zkušenosti?
No hlava obecně se brousit může ale tato konkretní ne.V servisním manualu jasně pišou že v případě křivé hlavy se musí vymenit.My si z toho taky nic nedělali a rovnali je,ale pak se nám vratili 2 motory 3*.Pokaždé upalené písty.Menili jsme tam všecko a vždy rovnali staré hlavy.Po tom co jsme na nasě náklady dali nové hlavy Je zatím pokoj.Takže si to přeberte jak chcete ale tak to prostě bylo.
Napsal: čtv dub 07, 2005 22:03
od Radoslav Hološka
To by sa mi hodilo v mojom servise - nova hlava na ich naklady! Vy mate PaliX servis niekde na inej planete,ze sa takto chovate k zakaznikom ked sa nieco nevydari vdaka Vam? To je uctyhodne!
Napsal: čtv dub 07, 2005 22:04
od kaso
Napsal: čtv dub 07, 2005 22:06
od Radoslav Hološka
Tieto 16V su asi naraocnejsie o 100% na servis a udrzbu ako 8V. Nieco sa zacne kazit a uz sa to potom taha. Lenze korejcania za to nemozu,dodrbu to vacsinou v servisoch,vsak PaliX?
Napsal: čtv dub 07, 2005 22:14
od kaso
Napsal: čtv dub 07, 2005 22:16
od Radoslav Hološka
Ja ako ja - musis sa starat. Staram sa az privela,pravidelne prehliadky,kvalitnym olej,benzin atd. A v servise povedali - nestastne auto! Ale ze ho oni dokurvili si nepriznaju!
Napsal: čtv dub 07, 2005 22:20
od kaso
Sprav tu tomu servisu peknu reklamu.Napis sem nazova mesto.
Napsal: čtv dub 07, 2005 22:40
od palikx
Jo ono je to na obou stranach korejci nic neřesí a my se to snažíme nějak opravit,I když není nikde stopro řečeno co se smí a co ne.takže ta hlava byla jen proto,že nas ty auta staly 40 tisíc na reklamacích a nic pořad v pi.i.Tak to bylo jediné řešení.
Napsal: čtv dub 07, 2005 22:58
od Ivan
Napsal: čtv dub 07, 2005 22:59
od Ivan
palikx píše:
No hlava obecně se brousit může ale tato konkretní ne.V servisním manualu jasně pišou že v případě křivé hlavy se musí vymenit.My si z toho taky nic nedělali a rovnali je,ale pak se nám vratili 2 motory 3*.Pokaždé upalené písty.Menili jsme tam všecko a vždy rovnali staré hlavy.Po tom co jsme na nasě náklady dali nové hlavy Je zatím pokoj.Takže si to přeberte jak chcete ale tak to prostě bylo.
Ty jo, tak to díky za info... Zachránils mi motor
Napsal: čtv dub 07, 2005 23:07
od palikx
Jo to je docela možný.Meli jsme tam taky jednu a u té jsme hlavu nerovnali a ta jezdí v poho a má najeto 240000.Viz fotogalerie.Prostě ten 16 v je nejakej náchylnej na nižší kompresní pomer.ale jak jsem psal do 0,1 mm by to neměl být problem.
Napsal: pát dub 08, 2005 00:23
od kaso
palikx píše:Jo to je docela možný.Meli jsme tam taky jednu a u té jsme hlavu nerovnali a ta jezdí v poho a má najeto 240000.Viz fotogalerie.Prostě ten 16 v je nejakej náchylnej na nižší kompresní pomer.ale jak jsem psal do 0,1 mm by to neměl být problem.
Takze na 8V sa moze brusit hlava
Napsal: pát dub 08, 2005 10:21
od Radmont
celkovo ten 16v bol vytvoreny asi velmi rychlou cestou kde sa neodladili vsetky "muchy". 8V bol predsa len testovane desatrociami kadetta
Napsal: pát dub 08, 2005 21:28
od Franta P.
Radoslave mě se to projevilo asi tim že mi s tim v servisu asi břinkli protože to začalo rosit olej po tom co mi měnili tu vačku. tak je někde prasklina. tak už mi to podruhé lepí protože to začalo rosit olej zas.
Napsal: pát dub 08, 2005 22:14
od Radoslav Hološka
No Franta,ja uz budem mat zvaranu hlavu tiez po druhykrat,vravim tomu ze bude lepena ako skolska lavica od zuvaciek. Dufam,ze tie zvary su plnohodnotne a neobjavi sa to znovu. Do tretice vsetko dobre?