Stránka 11 z 15
Napsal: stř dub 06, 2005 22:09
od palikx
Prosim tě nesmí se brousit
Respektive max 0,1 mm u orig.nebroušené hlavy.nová se nebrousí je rovná.A starší doporučuji přezkoušet a zkontrolovat rovinnost. A ještě jednou pokud možno nebrousit víc než 0,1 mm.OK?S tím byly největší pr.sery.
Napsal: stř dub 06, 2005 22:21
od Krtek
Tak jsem si to tu s vypětim všech sil pročet až dokonce. Rado je docela kaskadér.
Podle mně jsi udělal základní chybu už na začátku. Lejt do takhle olýtanýho obyčejnýho motoru plnou syntetiku je podle mně házení perel sviním. Pokud vim, když má motor najeto něco nad 100 tis km a začne žrát olej, je lepší tam dát kapku "horší" takže místo 5W dát 10W a míísto 10W dát 15W. Olej je hustší a nemělo by ho to pak tolik žrát.
Jinak obdivuju tvojí lásku a zapálení pro tu jedinou konkrétní Nessi.
Napsal: stř dub 06, 2005 23:53
od Ivan
palikx píše:Prosim tě nesmí se brousit
Respektive max 0,1 mm u orig.nebroušené hlavy.nová se nebrousí je rovná.A starší doporučuji přezkoušet a zkontrolovat rovinnost. A ještě jednou pokud možno nebrousit víc než 0,1 mm.OK?S tím byly největší pr.sery.
Tohle téma mě zajímá! Proč je takový problém snížit hlavu? Vždyť tím jen zvýšíš kompresní poměr a jinak by se nic až tak vážného stát nemělo, ne? Nebo máš jiné zkušenosti?
Napsal: čtv dub 07, 2005 17:25
od kaso
Aj mne je to divne.Ved kazda uprava motora zacina brusenim hlavy.
Napsal: čtv dub 07, 2005 19:18
od JRD McLAREN
palikx píše:Prosim tě nesmí se brousit
Respektive max 0,1 mm u orig.nebroušené hlavy.nová se nebrousí je rovná.A starší doporučuji přezkoušet a zkontrolovat rovinnost. A ještě jednou pokud možno nebrousit víc než 0,1 mm.OK?S tím byly největší pr.sery.
no ..Taq aj ja by som si rad vypocul, ze preco sa nesmie zbrusovat hlava...
ja co som GOckoval ten moj motor, co sa mi fcul povaluje na stokerliku..
tak na nom bolo hlavu treba zfrezovat...
lebo uz tam boli vyzrate "jamy" od vody, a uvarenim motorabol ciastocne
"krutna", a blok je tiez o desatinku zfrezovany...
takze ked to pociatm...
0.1mm Hlava...
a 0.1mm blok...
taqze..??
PROC...???
Napsal: čtv dub 07, 2005 20:25
od Blue Lanos
Radoslav Hološka píše:Ma nabehanych 120.000 km,ten chlapik ma aj tachometer,je to seriozny pan. Kupil to od dochodcu,lebo svoje auto rozbil a potreboval casti prednej kapoty,svetla,chladic atd. Mam od neho RJ za 1.500,- Sk a funguje OK!
Ale ten dochodca musel byt festovo cestovny typ ked nalietal 120tis km
Inak drzim
Napsal: čtv dub 07, 2005 21:26
od Radoslav Hološka
Dalsie nove dnesne info zo servisu. Hlavu dali natlakovat a preverit vsetky netesnosti,nakolko zistili ze do 4-teho valca este kvapka aj voda. Sviecka bola skoro uplne zelena na elektrodach od chladiacej kvapaliny. Takze okrem oleja papa aj vodu. Je to obojzivelnik!
Pravdepodobne ked generalkovali blok,piesty,kruzky atd.,hlavu ani nepozreli. A teraz ked ju rozoberali,gufera na ventiloch boli polorozpadnute,ventily skoro same prepadli. Takze olej zralo asi tam. Teraz vsetko robia znova,ja uz sa len prizeram. Nech si za to zodpovedaju sami.
Napsal: čtv dub 07, 2005 21:30
od kaso
Napsal: čtv dub 07, 2005 21:32
od Radoslav Hološka
Nema zmysel,lebo Nexia je este zatial v ich rukach,tak aby mi tam nieco naschval neposrali. Potom ked bude vsetko poskladane si na nich zgustnem. Som zvedavy,kolko budem platit - novy olej,filter,gufera na ventiloch a vacke atd. Vsetko mi urcite neporiesia v ramci reklamacie a nieco si urcite zapytaju.
Napsal: čtv dub 07, 2005 21:36
od kaso
Napsal: čtv dub 07, 2005 21:37
od Radoslav Hološka
Potom mam vyhliadnutu Leganzu,modru,r.v.2000,140.000 km,plna vybava+koza,za 220.000,- Sk.
Napsal: čtv dub 07, 2005 21:48
od kaso
Napsal: čtv dub 07, 2005 21:51
od Radoslav Hološka
Napsal: čtv dub 07, 2005 21:55
od kaso
Ak ti GO dobre dopadne dufam ze sa prides ukazat.
Co hovoris na puchovsky zrazik.
Napsal: čtv dub 07, 2005 21:58
od Radoslav Hološka