Čo sme dnes urobili pre svojho miláčka na 4 kolesách ?

Pokec o všem, co se jinam nehodí.

Moderátoři: Blue Lanos, pejee

Odpovědět
pekrtek
Příspěvky: 741
Registrován: úte bře 02, 2004 18:34

Re: Čo sme dnes urobili pre svojho miláčka na 4 kolesách ?

Příspěvek od pekrtek »

tomask píše:Po kolika km by jste doporučovali výměnu svíček ?

Každý rok s olejem a filtry.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: Čo sme dnes urobili pre svojho miláčka na 4 kolesách ?

Příspěvek od Serpico »

...jo jasně alvine teorie je jedna věc a praxe druhá, Dr. palikxovi jsem ukazoval Denso po 20tisících ...no a začly zlobit pálily je to na nich vidět, jely ale nebolo to nějak vono a tak jsem zpátky u NGK za 60 Kč z autoKrč a vyměním je radši po 20tisících km viz příloha Denso po 20 000 km, to bude nejspíš moje vyzkoušená hranice, to pekrtek po 15tis. km a po roce to bylo za dob PAL a škodovek, dnes je to už snad jinde
daewoo_Denso.jpg
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
pekrtek
Příspěvky: 741
Registrován: úte bře 02, 2004 18:34

Re: Čo sme dnes urobili pre svojho miláčka na 4 kolesách ?

Příspěvek od pekrtek »

Jak píšeš, Denso Ti odešlo po 20 tis, což není k 15 tis. takový rozdíl. A protože dávám Brisk (dříve Pal), ta se těch 15 stále držím. :)

Palikxovi jsem asi před dvěma lety ukazoval svíčky NGK, které měly najeto cca. 6000 km. Nechtěl tomu věřit. Nevěřím tomu, že by zapalovací svíčka (tak, aby byla v kondici) vydržela i 100 tis. km.
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: Čo sme dnes urobili pre svojho miláčka na 4 kolesách ?

Příspěvek od Serpico »

...to pekrtek co Ti mám odpovědět, palikx mi taky nedávno říkal, že někomu měnil slavný iridový ( okolo 400Kč / ks !! ) s výdrží hrozně moc snad 100tisíc km , že by jenom líbivý reklamní tah, já nevím za " obyčejné " poněkud předčasně, chlapec vyhodil 1 600 Kč, co dodat, ...tak ještě perličku kamarád, kdysi dávno v minulém století najel na PAL-kách 50tis km za rok a dobrý, jo nebyl žádný " dřevo " ale vyučený automechanik a to dobrý, pak je všude ukazoval

Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
pejee
Příspěvky: 1186
Registrován: pát čer 22, 2012 12:40
Bydliště: ZL

Re: Čo sme dnes urobili pre svojho miláčka na 4 kolesách ?

Příspěvek od pejee »

doporučený interval na výměnu svíček by měl být napsaný v příručce k autu
Chevrolet new Aveo (sonic) Misty Lake
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: Čo sme dnes urobili pre svojho miláčka na 4 kolesách ?

Příspěvek od Serpico »

...jo to je, druhá věc je samotná kvalita byť značkových svíček a doporučených

Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
tomask
Příspěvky: 3240
Registrován: ned led 02, 2011 16:36
Bydliště: Praha

Re: Čo sme dnes urobili pre svojho miláčka na 4 kolesách ?

Příspěvek od tomask »

Tak dnes mi Palikx vyměnil svíčky, dával jsem Brisk DOR 14 LGS.
:PP:
Naposledy upravil(a) tomask dne pát zář 07, 2012 20:13, celkem upraveno 1 x.
Carthell Prg
Uživatelský avatar
alvin
Příspěvky: 4359
Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Čo sme dnes urobili pre svojho miláčka na 4 kolesách ?

Příspěvek od alvin »

čo sA týka tých NGK,tam fakt musíte sa trafiť presne podľa ,pomaly výrobneho čísla motora,inak majú za následok kolísanie otáčok,faktm Hanzy aj Lomngi vedia o čom hovorím, BB zraz 27.3.2010,čo sa týka BOSCHiek nevydžia toľko ako NGKmtam fakt je dobrá vymeniť po 30 000 KM,,aj možno nejakú destinku na spotrebe navršia,ale zas na prudké zošilapnutie plynu,či neskoršie radenie smerom nadol reagujú zhovievavješie. Inak v %skodovke som používal sviečky britskej výroby zn Flashpoint,keď skončili tak poľské Iskry a potom BOSCH W7AC, a do wartburga BOSCH W7BC,alebo Champion,za socíka sme ich kupovali v Maďarsku ,popr, Tuzexe,ak som ušetril pár bonov na rifliach,resp v NDR ISOLATOR -ky,al našee PAL ky vadržali tak 3-mesiace,ale Brisk je RISK platilo aj vtedy
avlastná skusenosť ,trošku off topic,pre tých čo máte staršie vozy ešte na záhradu,čo rekultivátory,kočačky,alebo motorky,vojenský omyl je dávať do dvojtaktov,či 4T motorov sviečky s vysunutým iskrišťom,ako boli napr PAL N7Y či BOSCH W7AC,tie zahádže ovela skor a otých 4 elektródových ani nevravím,aneviem či sa vobec vyrábajú s krátkym závitom,ale pozor nato kamarát tak orazítkoval motor z babety,ten chcel nahradiť nefunkčnú sviečku,sviečkou,tuším zo žiguli,ale preži lto ten motor,ibaže šlapal až na tú moju z wartburga,akurát tú jeho sviečku nešlo vybrať bez demontáže hlavy a nahriatia let lampou,lebo kapánek udrelo ten závit :P
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
Uživatelský avatar
alvin
Příspěvky: 4359
Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Čo sme dnes urobili pre svojho miláčka na 4 kolesách ?

Příspěvek od alvin »

čo sa týka BOSCHiek v r 1972-3 vydržali na Trabante 18 000 km,čo je u dvojtaktu rekord, na wartburgu tak 12-15 000 km, čo PAL ky tak 5-8 000 km a rzdiel v spotrebe tam činil 0,6 - 0,8 l na 100 km vprospech Bosch
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
Uživatelský avatar
alvin
Příspěvky: 4359
Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Čo sme dnes urobili pre svojho miláčka na 4 kolesách ?

Příspěvek od alvin »

ak fakt premýšľam a rozmieňam to na drobné,práve problémy s kolísaním otáčok som mal ako pri SEATe tak pri Matizovi zo sviečkami NGK,BOSCHky či CHAMPIONky možno toľko nevydržia ani sa tak markantne neprejavia na spotrebe,ale nespôsobia nám ani problém s emisiamia,kao mme NGK,inak fotky mojich NGK po cca 40 000 Km sem môžem dať,ale fakt 12 a aviac ventilová mechechanika po klasických 2 elektoďakoch sa "zadýchava" pri prudšej akcelerácii,teraz som konečne spokojný s jeho akceleráciou,dkonacs mi dnes aj nechcene zahrabal kolesami :lol:
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3620
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Re: Čo sme dnes urobili pre svojho miláčka na 4 kolesách ?

Příspěvek od conpet »

Na Leganze mám teď championy , nedávno na stk výborný emise , studený starty také , tak spokojenost. Až odejdou tak jdu z5 k tříbodovým Briskům .
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
pekrtek
Příspěvky: 741
Registrován: úte bře 02, 2004 18:34

Re: Čo sme dnes urobili pre svojho miláčka na 4 kolesách ?

Příspěvek od pekrtek »

K tomu, co píše Alvin:

V 90. letech jsem měl Racera a když jsem tam dal jakékoliv svíčky, nikdy moc nevydržely, škubalo to a hádalo se to. Byl jsem na výstavě v Letňanech a šel jsem kolem stánku Denso a na nabídku k představení svíček jsem jen mávl rukou a řekl: takových jsem měl a nikdy to nejelo. Na dotaz, jestli mám techničák jsem odvětil ano, zástupce značky mi řekl, že tam mám motor Opel a dal mi svíčky, které by tam měly pasovat (odlišené od toho, co bylo předepsané od výrobce auta). Od té doby jsem s Racerem jezdil pouze na Denso. Zajímavé bylo, že v Lanosu už Denso nebylo to pravé ořechové. Ten jel nejlépe na NGK. Lacetti zase na Brisk. Tak se v tom potom vyznejte.
kesko
Příspěvky: 1312
Registrován: sob úno 07, 2009 15:11
Bydliště: BA,SC

Re: Čo sme dnes urobili pre svojho miláčka na 4 kolesách ?

Příspěvek od kesko »

Do Legy som kúpil origo - bosch- a asi po mesiaci problém pri štarte, išla lan na 3 valce. Po demontáži bola jedna iná ako ostatné 3. Dal som NGK a motor ide dobre. Dokonca išiel pred tým na briskoch LPG uplne v pohode. Potom sa ťažko vyberá čo je OK a čo nie.
EX strieborná Leganza 1999 + LPG Lovato
Dacia Sandero 0,9TCe, Easy R, LPG STAG 05
Docent II.
Příspěvky: 464
Registrován: pon čer 14, 2010 21:05
Bydliště: Kousek od Rudé záře
Kontaktovat uživatele:

Re: Čo sme dnes urobili pre svojho miláčka na 4 kolesách ?

Příspěvek od Docent II. »

Jsem dnes našel perfektní svíčky, mám dojem, že by to nejlépe šlo na nového Sparka, co podle krtka vypadá jak divná nasraná moucha (a já s ním souhlasím :PP:).
† Daewoo Matiz 0,8 SE, 184395 km
Hyundai i20 Inclusive Plus
pekrtek
Příspěvky: 741
Registrován: úte bře 02, 2004 18:34

Re: Čo sme dnes urobili pre svojho miláčka na 4 kolesách ?

Příspěvek od pekrtek »

Docent II. píše:Jsem dnes našel perfektní svíčky, mám dojem, že by to nejlépe šlo na nového Sparka, co podle krtka vypadá jak divná nasraná moucha (a já s ním souhlasím :PP:).

Ty jsou bezva, já je nasazuji ale až na dušičky.
Odpovědět

Zpět na „POKEC“