Náter spodku a dutín

Tlumiče, nápravy, brzdy.

Moderátoři: Blue Lanos, Scorpion.11, lomngi

Odpovědět
Uživatelský avatar
frezzi
Příspěvky: 1576
Registrován: pon říj 08, 2012 17:10
Bydliště: Slovensko

Re: Náter spodku a dutín

Příspěvek od frezzi »

Ako si to robil ? Prve si umyl podvozok a poton si ho natrel ? :PP:
Aveo 1.4 16V 69Kw, sedan Šedá Metalíza -
výbava : čím ďalej tým lepšia :D
Reklama
 

Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: Náter spodku a dutín

Příspěvek od Serpico »

...dobrá práce. Mám šestiletý výfuk z JMP oboustranně pošopovaný hliníkem a taky drží ani nebyl drahý, v Počernicích mě stál něco přes 3 tisíce za 2 a 3 díl včetně montáže. Dutiny jsem nechal dělat ve stáří auta 5let, dnes 17let a stále ta sračka uvnitř lepí, ...jo musel jsem protahovat něco vlevo nahoře ve sloupku.

Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
ladinek
Příspěvky: 6582
Registrován: úte srp 04, 2009 19:49
Bydliště: Brno

Re: Náter spodku a dutín

Příspěvek od ladinek »

Frezzi: jj podběhy vapkou, zpodek taky a pak ještě pod autem ometl. ,moc to nejde protože je to pořád živý :-)
Dutiny hadičkou, ale ty až v létě. Nastříkaný je to pistolí na zpodky,

Serpico: Díky, já potřebuju aby to vydrželo co nejdýl, na nový auto mít nebudu asi dalších 20 let :-) Výfuk mám origo, vždycky ho natřu a tak nějak furt je při životě, nebyl ani moc rezavej.
Aby zlo zvítězilo, stačí, když slušní lidé nedělají nic.
Edmund Burke

[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: Náter spodku a dutín

Příspěvek od Serpico »

...jj to je věčný kolotoč, bojovat s korozí, dutiny se vyplatí, nikdy mě neuhnili na autech prahy, to jsem je držel většinou 15let, nessí má už 18let a docela drží, jo jasně zadní lemy blatníků v podkolí jsou opravovány plastickým kovem.

Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Topol-1
Příspěvky: 260
Registrován: sob črc 22, 2017 19:54

Re: Náter spodku a dutín

Příspěvek od Topol-1 »

Pěkný den.
Venku teplota kolem 30 tak jsem najel na rampu no a spodek. Dutiny a tak . I když mi žena nadává, že mě klepne ale co člověk nadělá. Na nové nemám a už bych ho snad ani nechtěl no a dělat spodek na vánoce je taky blbost !!!
Tak hlavně ať nám jezdí a nezlobí !
Vl.
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: Náter spodku a dutín

Příspěvek od Serpico »

... jo príma zábava zvlášt v tom horku, Tvoje žena měla pravdu, nejsme nejmladší. Ale musí se to někdy udělat. Jinak sprejema tam nenastříkáš to co profíci - dělal mě to kamarád, který se tím zabýval profesně a po několika letech, když jsem kontroloval kabely v horním horizontálním sloupku karoserie bylo to ještě leptavé. Prostě taky záleží co tam nastříkáš. Při uváděném stáří by se nejspíš vyplatil konzervační olej, předchozí nástřily jsou zatvrdlé a popraskané a olej je může rozpustit. jinak nedělám chytrýho, jseš nejspíš starší. Souhlasím s Tebou nový auta mě nelákají - přímý vstřik, ředění motorového oleje a DPF i pro benzín - řízené dobíjení a dražší baterie, která vydrží méně asi 2 - 3 roky atd. A navic i kdybych na to měl tak si ho taky nekoupím, taková investice musí vydělávat a né stát u baráku. Jezdím málo a už mě to taky moc nebaví, prostě jsem si svoje už odjezdil, půldruhého milionu km taky není málo. Navíc jsem zjistil, že mě hrozila mastná pokuta na ŘP C,E,T se musí na lékařské kontroly po 65 každý rok! A tak už mám jenom A,B a platnost ŘP na 10 let.

Inu ať to spolu s Kalosem už dojezdíte v pohodě.
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Odpovědět

Zpět na „Aveo - Podvozek a řízení“