Stránka 11 z 17
Napsal: úte říj 23, 2007 12:49
od ros
Topol píše:Pěkný den
Je jasný,že kde je společnost musí být daná pravidla!!No a na silnici tam jde o životy no a silnice nejsou schopný to množství aut zvládnou!Podle mě by i pomohlo přesunout aspoň podstatnou část přepravu nákladů na železnici!! Všimli jste si,že ubylo nákladních vlaků? Potom hromadná doprava osob by měla být preferovaná.Asi autobus třeba se třiceti lidma zabere míň míst než třicet aut!! Nebo osobní vlak !?Nebo si myslíte,že to je řešení a že to silnice poberou když pojede každý autem?
Ať nám jezdí a nezlobí
Dokud je kde
Nemyslím, že to poberou silnice. Ale moje žena jezdí vlakem každý den a kultura cestování je na "vysoké úrovni". Neví jestli přijede včas do práce, jestli přijede vlak nebo něco co vypadá jako vlak. Autobusy škoda mluvit. A teď k tomu přidej cenu a je vymalováno.
pokec
Napsal: úte říj 23, 2007 21:33
od Serpico
.....no Topol řekl podstatnou věc - přesunout dopravu z přetížených silnic na dráhu....a já dodávám zpočátku alespoň nákladní....jen tak mimochodem 40% nehod kamiónů končí těžkým zraněním nebo smrtí....a to nemluvím o " zničené D1 " od přetížených TIR - stát má nástroje - mýtné ( zdražit transit ) ne jak tomu je dosavadních 18let - exemplárně pokutovat přetížení ...nakonec po ix letech jsem jel vlakem Praha - Olomouc a zpět a nemůžu si naříkat zpátky jsem měl něco lepšího ňáký CITY já jsem to zapomněl, to bylo loni a pohoda...
Mějte se fajn
Re: pokec
Napsal: úte říj 23, 2007 21:40
od Petr S.
Serpico píše:.....no Topol řekl podstatnou věc - přesunout dopravu z přetížených silnic na dráhu....a já dodávám zpočátku alespoň nákladní....jen tak mimochodem 40% nehod kamiónů končí těžkým zraněním nebo smrtí....a to nemluvím o " zničené D1 " od přetížených TIR - stát má nástroje - mýtné ( zdražit transit ) ne jak tomu je dosavadních 18let - exemplárně pokutovat přetížení ...nakonec po ix letech jsem jel vlakem Praha - Olomouc a zpět a nemůžu si naříkat zpátky jsem měl něco lepšího ňáký CITY já jsem to zapomněl, to bylo loni a pohoda...
Mějte se fajn
Extrémě přetížené kamiony? Ale to už je otázka minulosti. Ono jde taky o to,přiznat,že ty silnice u nás nejsou zrovna kvalitní. Dálnice Plzen-Rozvadov je dost zatížená,ale vyjeté koleje tam nejsou,hm? To bude asi tím,že jí stavěli trošku jinak. Třeba sil,pro mot.vozidla Praha K.Vary je tragická,ale jak má být lepší,když do podloží dávají drcenou opuku,či něco takového a Dálnice Plzen Rozvadov má podloží vylité betonem?
Napsal: stř říj 24, 2007 10:56
od kasma
Kamiony sa budu vyuzivat stale...dokym na trh nepride nieco co je schopne konkurovat cenou, rychlostou a koordinaciou dopravy, vlak to nikomu nedoveie az domov... druha otazka je uz to ako kvalitne sa stavaju cesty. Nemyslim si, ze kamiony uz dnes chodia extremne pretazene. Povolená hmotnost celej supravy v CZ aj V SR je 40 ton aj s nakladom. tuto hmotnost nesmu prekrocit, ak prekrocia, dopravcovi ide o licenciu. teraz je uz bezne, ze kamiony sa skoro stale vazia aj na prenosnych vahach... V podstate novsie kamiony ake su na cestach dnes uz nemaju problem ani z rychlostou, nevlecu sa ako dakedy...maju silne a vykone motory...
pokec
Napsal: stř říj 24, 2007 11:03
od Serpico
....no Soukup - přetíženékamiony, se řeší teprve poslední dva - tři roky - mobilní váhy na nápravy ( Policie ) - " D 1 " to odskákala, tam ty koleje jsou - do konstrukce dálnic, nemohu mluvit nejsem stavař, v zahraničí se prý přidává i drť z použitých pneumatik - ne tady se nepřu - no nakonec " D 1 ", držela relativně dost hodně, pokud víš výstavba začala v 70letech...a hlavně kamionová doprava nás, prostředí značně zatěžuje ( proto jsem pro přesun na dráhu, kde jsou nevyužité kapacity )....a trh v tomto případě v logistice, dopravě to nevyřeší sám, trh není všemocný ( jak tvrdí náš známý všehoznalý profesor )...zákonitě by měla nastoupit regulace...připojuji se k Topolovi....
Mějte se fajn
Napsal: stř říj 24, 2007 12:21
od Goose
Napsal: stř říj 24, 2007 13:07
od ros
Regulace může být, ale musí být celoevropská. Nedovedu si představit, jak se to dá vyřešit. Nejvíc je kamionů tranzitních. Spíše bych to viděl na lepší práci dopraváků. U nás to ještě pořád je o výmluvách a všimném. Je dobrá myšlenka třetího pruhu, kde by už do rychlého pruhu TIR nesměly.
Napsal: stř říj 24, 2007 17:06
od Topol
Pěkný den
Teda moje zkušenost s předjížděním souhlas a stalo se mi to i párkrát v Německu když jsem ještě měl Espace no a třílitr a já se za nima musel táhnout
No a co se mi stalo loni v listopadu?Psal jsem to tady o bodech.Jel jsem z Rumburku a ve Studánce jsem se dostal mezi dva kamiony.No a ten za mnou se namě začal tlačit.Je to hrozný pocit!Před sebou kamion a za sebou dva tři metry taky kamion.Když by první bloknul tak bych neměl šanci!!!I když byla osada tak jsem předjel! No a nahoře policajti!Když jsem jim řek proč jsem předjel tak mi jenom řekli "Stalo se vám něco? Až se něco stane tak to budem řešit
Mě to stálo litr a dva body!No nic ted v listopadu to bude rok.
Ať nám jezdí a nezlobí
Napsal: stř říj 24, 2007 17:20
od Muco
Čo ma ide nas... je to, že ak je napr.do kopca predpísaná 40km/hod(neviem teraz,kde som to išiel cca 15rokov dozadu) a predo mnou išiel naložený kamion cca 40km rýchlosťou,tak som ho predbehol a samo sebou,že som v ten daný okamžik išiel rýchlejšie (presne 65km/hod). Viem to presne,lebo ma chytili a povedali,že či viem,čoho som sa dopustil...No nevedel som...To len preto,že zrovna tam,kde bola tá tabula,so 40-tkou som predbiehal ten kamion tak som tú tabulu samozrejme nemohol zbadať...!!!! Ako som sa zaradil,tak ma zmerali..To je sku...náhoda
Samozrejme kamionista bol poctivý-ten tu tabuľu videl a rýchlejšie asi ani nevládal ísť.
No,čo už...neukecal som ich.
To keby vtedy boli tie oné- RDS a hlasali v radiu niečo o meraní na tom úseku,možno by som tomu predišiel-a možno aj nie.
Napsal: stř říj 24, 2007 18:23
od V.Brousek
Topole to je vzteku, plně tě chápu, také to nemám rád dostat se mezi kamióny, hlavně s kopce. To nevíš ubrzdí to,neubrzdí - nebo bude ze mě placka. Snažím se mezi ně nedostávat, ale holt někdy .....................
Napsal: stř říj 24, 2007 19:29
od Goose
Napsal: stř říj 24, 2007 20:22
od V.Brousek
No vždyť, ale občas je nejde podjet, mají rezervy dost nízko
Napsal: stř říj 24, 2007 20:34
od Goose
Re: pokec
Napsal: stř říj 24, 2007 20:50
od Petr S.
Serpico píše:....no Soukup - přetíženékamiony, se řeší teprve poslední dva - tři roky - mobilní váhy na nápravy ( Policie ) - " D 1 " to odskákala, tam ty koleje jsou - do konstrukce dálnic, nemohu mluvit nejsem stavař, v zahraničí se prý přidává i drť z použitých pneumatik - ne tady se nepřu - no nakonec " D 1 ", držela relativně dost hodně, pokud víš výstavba začala v 70letech...a hlavně kamionová doprava nás, prostředí značně zatěžuje ( proto jsem pro přesun na dráhu, kde jsou nevyužité kapacity )....a trh v tomto případě v logistice, dopravě to nevyřeší sám, trh není všemocný ( jak tvrdí náš známý všehoznalý profesor )...zákonitě by měla nastoupit regulace...připojuji se k Topolovi....
Mějte se fajn
To Serpico,nepřu se stejně jako ty,jen oba dva vyjadřujeme své názory a to je dobře. Drt z pneu se přidává do finálního "asfaltu"Už na to přišli i silničáři v Pardubicích.
Ale co naplat,takové dálnice v Itálii,či Švícarsku to je něco.
pokec
Napsal: stř říj 24, 2007 22:04
od Serpico
....jo Brousek a ostatní " mrňousové " ( prosím za prominutí závidím vaši spotřebu PHM ) .....vono jde na dálnici jenom o velikost prvotní rakve...
EU už řeší TIR dopravu přidělováním povolenek k provozování...
u nás jde o dráhu, kdo ji zprivatizuje a vytvoří terminály bude v balíku ( je to jako v té hře byznys, hrávali jsme ji za totáče... ) - a zcela jistě na tom již " lobisti " pracují, teď jde jenom o kupní cenu...musela se nechat trochu upadnout...zákon obchodu levně nakoupit - pak udržet pro výnos - zisk a nebo pokud se to nepovede se ziskem prodat...
Každopádně další živelný nárůst v silniční dopravě přináší a ještě přinese další komplikace, ať se nám to líbí nebo ne...jenom ještě k Topolovi za " komančů " byl normální zákaz TIR a nákladní dopravy - pátek odpoledne a neděle odpoledne, a teď se o tom dlouze rokuje...
Mějte se fajn