Stránka 2 z 2
Napsal: čtv říj 11, 2007 08:12
od rcmichal
Presne tak ako pise RADO vybrali mi chip a nahrali novy softwar , EGR ventil uz mam davno zaslepeny uvazujem o tych zvodoch , vyfuk mam komplet prerobeny okrem zvodov, zatial som spokojny.
Napsal: čtv říj 11, 2007 19:35
od Rado
to michal...daval si prec aj kat?...bo rezonator mam uz kupeny davno..len stale rozmyslam jak to spravit najlepsie aby sa tam kat dal v pripade nudze vratit aj v domacich podmienkach.
A ak ho mas prec nedymi to moc?
Napsal: čtv říj 11, 2007 19:38
od rcmichal
nie katalizator som nechal ,akurat som vymenil za katalizatorom prvy diel vyfuku za rezonator
Napsal: čtv říj 11, 2007 19:47
od Petr S.
Když jsem upravoval Kadetta 2.0 16V,tak jsem nechal přehrát software a posunout omezovač. Pak jsem nechal předělat komplet výfuk,s tím,že kat zůstal,ale ne původní,ale ocelový. No a pod autem místo jedné trubičky,byla trubka o průměru 100 mm. Docela nářez,ale přidalo to 8PS. Pak samozřejmě přímé sání a specialitka kámoše chladič na sání vzduchu. Říkal jsem si blbost,ale mělo to hodně do sebe.
Napsal: čtv říj 18, 2007 21:32
od JRD McLAREN
noo..
ale (s) Rado(m sme) urobili este takuto upravu..
..ze zalestili sa sacie a vyfukove kanaly na hlave..
http://195.168.25.155/dohc/Matiz-Rado/dscn6188.jpg
http://195.168.25.155/dohc/Matiz-Rado/dscn6189.jpg
http://195.168.25.155/dohc/Matiz-Rado/dscn6193.jpg
..
kolko to pomohlo neviem.. mozno povie Rado..
Napsal: čtv říj 18, 2007 21:51
od Rado
no jo..a este sa aj jemne zbrusila 0,1mm....chcel som viac ale ono to uz je robene celkom na hrane.
A poznatky..no musim povedat ze horsie to neni
Hlavne som spozoroval ze lepsie drzi rychlost na 5 stupni hlavne do kopcov.
Hlavne to pozorujem v BA jak sa ide od SAV-ka smer prazska, tadial jazdim skoro kazdy den a na 5ke mi to nikdy neudrzalo rychlost, ale teraz to pekne drzi stalu rychlost a ked dam podlahu, tak to aj jemne zrychluje.
Takze spokojnost.