Stránka 2 z 3

Napsal: pon čer 07, 2004 07:04
od Radoslav Hološka
SSSSi to vystihol Tomas! Presne ako pises. Bezny vodic sa nad tym ani nepozastavi,to len my sa tu rozpisujeme,lebo tomu rozumieme. Ani len netusime,kolko problemov a poruch maju bezni vodici na svojich tatosoch. Zajdu do servisu a neriesia to inak. My si svoje auta upravujeme kvoli imidzu ale napriklad ja myslim aj na bezpecnost. A aj ten chip je tam vlastne kvoli tomu. Ked vezies svoju rodinu alebo kamosov a zacnes predbiehat kamion na prehladnej ceste a ten zacne naschval zrychlovat aby ukazal svoju silu,chip je pomocnikom a zrychli auto lepsie nez seriovka. A prasknuta hlava valcov je dosledok niecoho ineho,nie uprav ako pise Imi. Ale je dobre poznat aj jeho nazor,on to jednoducho vidi takto. O tom vlastne toto forum je.

Napsal: pon čer 14, 2004 18:06
od petrm
Joj vy ste se do něho pustili :lol: :lol: ale máte pravdu lehké zvýšení výkonu není na škodu motoru a když bude člověk jezdit normálně a jen vyjímečně využívat potenciál motoru tak jako každý běžný řidič občas došlápne plynový pedál na podlahu tak se nemůže nic stát 8)

Napsal: sob čer 19, 2004 23:09
od Imi
No ono tu zrejme malokto vie, aky je obecne vztah mezi zivotnostou suciastky, velkostou zatazenia suciastky, poctom zatazovacich cyklov... A pokial to neviete, tak tato diskusia je iba zbierkou roznych nazorov, ktore mozno niekedy vychadzaju z praxe. Kazda suciastka v aute sa navrhuje s urcitou rezervou. To sa vyuziva pri tuningu resp. niekedy sa to zneuziva z dovodu biznisu na ukor menej vzdelanych nadsencov.
Napriek tomu ze auta navrhuju profici a prechadzaju skuskami sa u kazdej znacky (u niektorych castejsie) vyskytuju obcas prusery ako zname pripady Audi TT, Mercedes A atd.
Je jasne, ze ak upravu auta urobi nadsenec tuningu na zaklade odporucania kamosov, reklamy, casopisov, filmov alebo webu, pocet poruch resp. niekedy az havarii vzrasta. Preto ich okrem predajcov autodielov miluju aj automechanici - auto si pokazia sami ale s opravou pridu k nim... :lol:
Ale inak tuning na urovni je uzasny, rad si to pozriem v casopisoch ale radsej nech to plati (vratane nasledkov) niekto iny... :D

Napsal: ned čer 20, 2004 00:10
od Radmont
niekto ma rad zmenu a iny zas svoje vyslapane chodnicky z ktorych ked odboci,ak sa neciti dobre. Tak je to aj z tuningom. Tuning je drahy, ale je to kvoli tomu, ze sa nahradzaju standartne suciastky suciastkami a komponentmi s lepsimi vlastnostami, ktore sa vyuzivaju u pretekarskych aut. To ze je to drahe? A co dnes nie je. Okrem toho kazdy ma nejaky konicek tak preco nie. Ja mam suseda, ktory je fanatik do pocitacov a ked si to tak sumarne zrata, tak v priebehu 5 rokov do toho vrazil okolo 250 tisic sk (co bola cena novej nexie). Takze ak niekto kupi starsiu nexiu v cene okolo 120 tis sk a vrazi do nej povedzme 50 tisic, tak je na tom stale neporovnatelne lepsie

nexia

Napsal: pon čer 21, 2004 13:13
od komar
takze mily tuneri DEAWOO. Daewoo nevie vyrobit poriadny motor, ked to uz niekto videl je to 19r. stary motor, nema rad vytacanie a je robeny na maximum s tym co tam je, cokolvek co tam napchate a nema tam byt zarucene pokazi cast motora. Toto auto nieje robene na tuning a ani nikdy nebolo. Toto auto som mal 7rokov a kadeco som zazil, co napisal Imi je v celku pravda, jedine co si na aute mozete zmenit bez obav poskodenia su zrejme len koncovka vyfuku a kolesa 15" a aj tam uz treba zasah do karoserie. Jedna jedina vec co tam nema byt zmeni chod celeho motora na nepoznanie. Prv netesni olej a nakoniec vypadava motor a az na samy koniec zere olej. A uplne najhorsie je si auto davat do Original servisu v BA na Tomasikovej ulici. Uctuju si aj veci ktore ani len nevimenili, mam to znalecky dolozene. Takze daewoo maniaci ja daewoo uz nemusim.

Napsal: pon čer 21, 2004 13:19
od milosh
Komare, dekujeme za nazor. Uz jsme to tady probirali, takze jsi sem nenapsal moc novinek. Jeste bych doplnil, ze kdyz pridas sport. filtr a nejaky lepsi svicky, tak se autu taky moc neublizi a pojede to lip 8)

Napsal: pon čer 21, 2004 13:55
od Radmont
to KOMAR

o.k. je to stary motor, ale je tichy s dobrou spotrebou :lol:

Skus nazriet pod kapotu novych Fabii. Hlavne ked zastanes na krizovatke, tak sa auto trasie ako pri -50 stupnoch. O spotrebe a hlucnosti sa radsej nebudem rozpisovat... Nexia sa uz nevyraba od 1996 (ked neratame indiu) ale fabia ano! Ale predavat nove auto so starymi rozvodmi tak to je fakt sila

nexia

Napsal: pon čer 21, 2004 15:19
od Komar
Milosh a spol to co som t napisal nieje moj nazor ale moja skusenost, ak si myslis, ze autu neublizia lepsie sviecky a vzduchovy filter tak to mas pravdu, ale vsetko zalezi ako to spravis a co vsetko na vyfuku pomenis a prave daewoo je na takuto domovsku vymenu velmi haklive, berte moje reci ako chcete na daewach mam toho odjazdene dost a mam aj kopec milych aj nemilych skusenosti... Ja ked som mal nexiu tak som takych ako som ja teraz ani nechcel pocuvat a myslel si svoje. Cas to ukaze, kamrat mam nexiu v serii a ma nanej 320 000km dalsi ma leganzu na LPG a ma nanej cez 750 000km . Vsetko je to vec pristupu k autu. Daewa potrebuju velmi citlivy pristup, Skusali ste zaplatit pretesnenie motora alebo GO?

Napsal: pon čer 21, 2004 18:43
od Ivan
V mnohém musím s Komárem souhlasit...

Napsal: pon čer 21, 2004 20:55
od Marek
No je sice pravda, že Nexie je na svou dobu kdy se vyráběla konstrukčně zastaralá ale jak už se tu jednou psalo, když se auto nepovede tak se prostě sere a může to být Daewoo ale třeba i BMW.
Plně souhlasím s tím, že je to hlavně o tom jak se kdo k autu chová a to bez ohledu na značku ;)

Napsal: úte čer 22, 2004 08:45
od Peca
JJ a ještě k té výše zmíněné fabii.....nechtěl bych to ani zadarmo!!! Kdyz chcete tak sypte hnuj na motor nexie ale uvedomte si ze fabia ma pulku motoru naprosto stejnou se stodvacitkou!!! a i kdyby v Mlade Boleslavi vyrobili buhvi co, porad to bude "Škoda" peněz.

A nezapomente taky na porizovaci cenu Daewoo.....

nexia

Napsal: úte čer 22, 2004 10:36
od Komar
nexia ako auto bolo snad naj ake som mal. Mal som ju prvy v Bratislave a 4 ty na slovensku. Stihol som si na nej vsetko vyskusat a zahanbil som vela vela aut, ale jedna vec mi na nom stale vadila, nemohol som sa odlisovat tak ako som chcel ja ale len tak ako mi to auto dovolilo a to mi moc nedovolovalo. Cize kazda zmena na vyssi lepsi vykon sa neskor ukazala... a dalsia vec niekde som cital "jak se zacne daewoo kazit, ihned pric, protoze se to uz neda zastavit" suhlasim s tymto vyrokom. Tie auta niesu o tom ci sa podaria alebo nie. Ja som nahodov mal asi ten najpodarenejsi kusok ale skoncil v jeho najvetsej slave.... ked som ho dal do servisu a prisiel mi zneho vrak co zral liter oleja na 100km... siel na nexii niekto viac ako 210? :) myslim rovinka.

Napsal: úte čer 22, 2004 10:39
od Peca
Ja max asi 208....mam to i na fotce...vezl sem kamosa do Prahy a on fotil cestou...

Napsal: úte čer 22, 2004 10:43
od Peca
resp. tachometr ukazoval 208.....
vzhledem k tomu ze byl chvili predtim spickove serizenej, tak skutecna rychlost, kdyz ukazoval tech 208, byla cca 200-202km/h (na otackomeru cca 5600 rpm)

To bylo na rovince... kdyz jsem potom jel z kopce tak se rucicka tachalu oprela o ten plast dole a otackomer sel az do cerveneho....kolik jsem jel tezko odhadnout ale pri teto rychlosti uz se i moje snizena nessi zacala stavat neovladatelnou....tak sem radsi misto plynu prislapl zavcas brzdu...

Normalne jezdim po dalnici 160-180km/h

rychlost

Napsal: úte čer 22, 2004 11:06
od Komar
no ja som ten tachac nemal sezizeny a ukazoval pod hodnotu auta, boli tam aj velke kolesa a ked idem 100 tak skutocne to je 103 a kamarat policajt mi nameral 211,5km/h tachac ukazoval nieco skoro 206km/h