Stránka 2 z 2
Napsal: pon říj 01, 2007 18:20
od pietre
No s tím katalyzátorem to dopadlo tak, že jsem koupil komplet celý nový výfuk a vyměnil ho. Dneska ráno jsem Matese studenýho nakopnul a nejdřív v nepravidelných intervalech sjely otáčky dolů, jako by se přidusil a pak se na miniokamžik zvednou nad normální volnoběžné otáčky a pak se to ustálí na normální volnoběh. A tak se to opakovalo. A po zahřátí jsem například stál na červené na křižovatce a to zase nepravidelně vynechával, jako když nepálí jedna svíčka.
Napsal: pon říj 01, 2007 19:20
od Rado77
Skus este toto:
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?t=8987 , kde som pisal o nauceni ECM-ka otackam volnobehu. Po tej procedure este nejaky cas trva, kym sa otacky znizia na tradicne hodnoty. Neviem preco, ale vzdy je to tak na mojom Matizkovi.
Inak ten problem ozaj vyzera na rozdelovac al. VN kable, ale ked pises ze si to chckol, tak potom.......neviem
Este by som kukol aj MAP senzor, ked vytiahnes k nemu hadicku, otacky by mali ist tusim dole (alebo hore?) a z hadicky by malo sycat tusim... Taktiez aj PCV ventil (odvetravanie par z veka ventilov).
A este jedna vec - prepojenie pinov A a C drotikom ALDL konektora (pod kastlikom spolujazdca) a pozriet vyblikanie error kodov, ci tam nieco bude.....aj o tom sme tu debatili nedavno...
Napsal: pon říj 01, 2007 20:19
od Rado
No jak hovori Rado77...problem bude urcite niekde z VN elektrikou, krokovy motrcek sa moze vylucit...to by ti otacky kolisali plynule a pravidelne.
Bud ti niekde prebija na kostru (treba niekde v tme pozret VN kable od cievky az po sviecky, vtedy ked ti to vynechava), alebo to robi vlhkost v rozdelovaci, alebo vadna sviecka, alebo ti pomaly zacina odchadzat opticky snimac otacok.
Napsal: pon říj 01, 2007 21:24
od pietre
Potmě není nic vidět ani když přidám. a otáčky volnoběhu jsem podle chytré knížky nastavoval. Asi to dám zase do servisu, jinak nevíte kde by se dal sehnat a jak se vůbec nadává tomu dílu co jsem na začátku fotil?
Dík
Napsal: pon říj 01, 2007 22:35
od Vojta
Ten nepravidelný chod, co popisuješ, mi dělal Matýsek taky hned jak jsem ho koupil. Vyměnili mi ŘJ a byl klid.
Napsal: stř říj 03, 2007 10:39
od pietre
A kolik ta ŘJ stojí?
Napsal: stř říj 03, 2007 11:50
od Vojta
Tak to nevím, musíš se zeptat v nějakém značkovém servisu. Já to měl jako záruční opravu.
Napsal: stř říj 03, 2007 12:33
od Rado77
Horsie bude, ako to nahodou RJ nebude. Urcite je to zalezitost niekolkych tisic korun. Este skus predtym pozriet tie error kody, ci uz sam tym prepojenim ALDL, alebo diagnostickym pristrojom v servise.
Pripadne ich poziadat, ci nemaju volnu al. akurat vymontovanu RJ a nech ju skusia zapojit na chvilu, co to bude robit....alebo niekoho tu na fore, kto byva blizko Teba, ci by nebol ochotny poskytnut RJ na test....
Napsal: čtv říj 11, 2007 12:03
od pietre
To nebude problém, další Máťa je v rodině, prohání ho dcera, jenom jsem zvědavý jak se bude tvářit, až jí ho rozeberu na zkušební díly
A včera jsem Matese zkoušel na koridoru Most - Chomutov a s plynem na podlaze 130/h a ani o kilák víc. Nic moc.
Napsal: stř říj 17, 2007 10:58
od pietre
Ještě jeden dotaz, je zaměnitelný rozdělovač DAC za MANDO? myslím jestli je rozdíl jen ve víčku, palci a v unašeči palce. Těleso jako takové by mělo být stejné včetně unašecího kamene, nebo ne?