Napsal: pon zář 17, 2007 10:44
Všetko pravda,čo tu píšete o tej stabilite,dá sa to rôznymi úpravami korigovať,ale tá stabilita u Tica sama o sebe nieje ktoviečo,ja som bol tiež trochu šoknutý po skusenostiach z IBIZy,ASTRY a GETZa,pri jazde po tatranskej Ceste slobody musel človek na TICU oveľa viec dávať dole nohu z plynu,možno len moje subjektívne pocity boli nepríjemne ,ale je to dané tým že TICO má uzky rázvor a pomerne vysoké ťažisko,keď sme jar jazdili po tatrách so švagrom,ja na TICu on na Losose,ani som sa nesnažil s ním držať krok,vždy sme sa dohodli kde sa stretneme a on si šiel svojim tempom a ja svojim,nemal som chuť rezať zákruty s pískaním gúm,ani po diaľnici to hnať 130,proste TICO je TICO je to neúročne a nenáročne vozíko,ale nemôže sa jazdnými vlastnosťami rovnať modernejším vozom,netreba zabudnúť ani na to,že vývoj TICA pdobehol niekedy v r.1988 a od vtedy doba aj v technike miniautíčiek výrazne pokročila,viď Matiz,Spark a pod.
Ale inak dajú sa zlepšiť jazdné vlastnosti a hlavne stabilita,ako píšs Slavek,ale zázraky nech nikto nečaká chovať sa to ako ASTRA,alebo IBIZA isto nebude,tie sedeli ako pribité aj pri riadne ostrom prejazde zákrut..
Ale inak dajú sa zlepšiť jazdné vlastnosti a hlavne stabilita,ako píšs Slavek,ale zázraky nech nikto nečaká chovať sa to ako ASTRA,alebo IBIZA isto nebude,tie sedeli ako pribité aj pri riadne ostrom prejazde zákrut..