Stránka 2 z 2

Napsal: pon zář 17, 2007 10:44
od alvin
Všetko pravda,čo tu píšete o tej stabilite,dá sa to rôznymi úpravami korigovať,ale tá stabilita u Tica sama o sebe nieje ktoviečo,ja som bol tiež trochu šoknutý po skusenostiach z IBIZy,ASTRY a GETZa,pri jazde po tatranskej Ceste slobody musel človek na TICU oveľa viec dávať dole nohu z plynu,možno len moje subjektívne pocity boli nepríjemne 8) ,ale je to dané tým že TICO má uzky rázvor a pomerne vysoké ťažisko,keď sme jar jazdili po tatrách so švagrom,ja na TICu on na Losose,ani som sa nesnažil s ním držať krok,vždy sme sa dohodli kde sa stretneme a on si šiel svojim tempom a ja svojim,nemal som chuť rezať zákruty s pískaním gúm,ani po diaľnici to hnať 130,proste TICO je TICO je to neúročne a nenáročne vozíko,ale nemôže sa jazdnými vlastnosťami rovnať modernejším vozom,netreba zabudnúť ani na to,že vývoj TICA pdobehol niekedy v r.1988 a od vtedy doba aj v technike miniautíčiek výrazne pokročila,viď Matiz,Spark a pod.
Ale inak dajú sa zlepšiť jazdné vlastnosti a hlavne stabilita,ako píšs Slavek,ale zázraky nech nikto nečaká chovať sa to ako ASTRA,alebo IBIZA isto nebude,tie sedeli ako pribité aj pri riadne ostrom prejazde zákrut..

Napsal: pon zář 17, 2007 13:06
od aumirek
O té stabilitě jak říkáš třeba ibiza kontra tico jen opravdu naivní člověk by doufal že jsou rovnocené ono totíž fyzikální zákony jsou u nás jedny z mála co se nedaj podplatit a když se na ně podíváš musí ti to bejt jasné.A nakonec to tico ani není určeno na závody a extra dlouhé jízdy a na co to člověk potřebuje a co od toho očekává to si musí uvědomit dříve než to koupí.Mne teda splnilo všechny nároky a očekáváni co jsem potřeboval

Napsal: sob říj 13, 2007 23:25
od Woyta
Sam jsem s Ticem jel asi 120 protoze tlumice jsou asi v... a pneu 155/80 taky stabilite moc nepomuzou. Proste dost nervozne poskakuje a za volantem vypadam jak zacatecnik protoze porad koriguju.
Ale kdyz se zatizi, tak krasne sedne, zklidni se a v plnem osazeni (4 studenti + batohy) jsem s nim mazal 130. Jezdim po statovkach a moc nespecham. Radeji si vychutnavam nizsi rychlosti na slozite trati.
Na mistnim mestskem zavodnim okruhu (300zgh) mam jednu moc oblibenou zatacku. Velmi ostra prava vracecka a do prudkeho kopce. Za 2 a na vyjezdu plnej. Prave predni lehce nervozne podhrabuje a tico reze zatacku tesne kolem obrubniku. Tahle zatacka mi vzdycky zvedne naladu. A moc se to libilo i spoluzakoj kdyz jsem mu ukazoval okruh.