Stránka 2 z 2

Napsal: ned zář 02, 2007 22:24
od Akri
-peha- píše:Jiste ppp čko to aj moja tak robí ale ako som ju kúpil tak sem tam zasvieťil check no a po tom nastavení je pokoj ono sa vlastne jedná o to že pri benzine ti benzin na volnobeh ide pod klapkou ale LPG máš nad klapkou no a keď máš špatne nastavený doraz klapky tak ta sa zavrie a čo nastane no benzinové vstreky sú odpojené a plyn do valcou neprejde no a v tedy check hlásí problém :lol: :lol: :lol: Takže asi tak už sme to nastavovali na X autách a pohoda :lol: :lol: :lol:
Chvalim ,pekne zobrazeno :idea: -i

RE:

Napsal: ned zář 02, 2007 22:24
od xidex
Mám Lovtec, Lovato bylo na Fáčku (ale všichni tvrděj že je to skoro to samý)...do ŘJ vedou dráty, ale plynař tvrdí, že jí nezapojoval (svítí na ní jen dioda POWER)...všichni popisují že přepnutí na plyn za jízdy téměř necítí, čím je způsobený to, že mě to kopne? Nejedná se o sekvenci. Když se ochladí, tak to půjde předpokládám dělat jako na fáčku (3 polohy přepínače: BA-auto-LPG), tzn pojedu chvíli na BA a pak teprve přepnu. Jen doufám že do toho zas nebudu muset lejt kýbl horký vody (stalo se mi na Favoritu v mrazech asi 2x). Každopádně mám správnou představu o té ŘJ, že se pak přes ní zapojuje i ta lambda a že ŘJ pak reguluje bohatost směsi podle aktuálních podmínek?
-peha- píše:Tákže po tvojom popise máš riadiacu zapojenú no a prepínanie nieje problém ale to Ti musia nastaviť v servise proste sa to rozladilo a jednoduchým úkonom sa to dá zasa napraviť vlastne LOVATO malo vo vypínači takú funkciu ktorou sa dali otáčky nastaviť ale je to starší model síce som to práve včera robil na jednej Felde ale neviem aký máš Ty to to bol model LOV ECO :lol: :lol: :lol: V každom prípade si skákni do LPGservisu lebo keď sa ochladí budeš mať problém :D