Stránka 2 z 2

Napsal: ned srp 26, 2007 17:19
od peco
congo píše:nejsom zasa uplny tlllllk :lol: :lol:

vcera som sa rozhodol ze sa na to kuknem a co sa stalo?
kotatko moje naskocilo na supu :P :P

takze asi to aj tak rozoberem :) ale jedno viem uz davno BAKTERKA JE OK :)

presne toto sme teraz riesili na mazde. moc sa netes. neni to samoopravovak.

je to rozsekana jedna platnicka na rotore v starteri. a ked sa starter zastavi v tej "spravnej" pohole tak to nestartuje. docasne riesenie je, ze ked to nestartuje, proste nasilu pretocit motor,alebo poklepat na to spravne miesto.


nam to menili teraz v CR a stalo to 3500CZK. bol to repas starteru, takze novy rotor(ten bol v haji),uhliky


odvedy to slape,

Napsal: ned srp 26, 2007 18:33
od alvin
Toto isté mi robil kedysi štartér na otcovom wartburgu a na vine bol obyčajný kontakt,na tom tenkom kábliku čo ide od spínacej skrinke,až po čase štartér definitívne odoprel poslušnosť,bolo treba vymeniť uhlíky (cca po 110 000 km),rotor odišiel cca po 200 000 km,ale to sme už menili celý štartér,lebo ten pôvodný pol už clý na padrť :? -P
Búchať kladivkom po štartéri som zas musel na oboch škodovkách,tiež bolo treba vymeniť uhlíky :P :lol:

Napsal: pát srp 31, 2007 16:21
od congo
takze zavada odstranena :)

vymena uhlikov sice nepomohla ale dobre ze som ich vymenil - trosku bol problem ich vymenit na tom plosaku alebo co to bolo :)
chyba bola v spinaci startera (alebo cievke alebo ako sa to presne vola)

a cena? som sa zasmial uhliky staly 300,- a nova cievka 900,-

Napsal: úte zář 25, 2007 18:57
od gadzo
Mal som podobny problem. Pomohla demontaž a komplet rozobratie štartéra, jeho vyčistenie spolu s kontaktmi. Schovali ho úplne super. Pozor pri demontaťi. Vrchná matica na ktorú nie je vidno drží len svorku kábla (-), treba uvolniť aj uchytávajúci šrób. Trieskal som kladivom, ale potom ma napadlo, že to ešte niečo drží. Obrázek