Stránka 2 z 4

Napsal: čtv srp 23, 2007 09:22
od Ivan
Poloos bych se ani tak nebál jako spíše jízdních vlastností - to musí být šílené, protože ten motor je tak o 150 kg těžší než ten můj. A ty kotoučové brzdy... to je fakt šílenství.

to Peha: ta V6 má krouťák jako lokomotiva :lol:

Napsal: čtv srp 23, 2007 11:28
od Darrio
Je to zaujimave dostat taky velky motor do Nexie.
No skoda tej vahy, to musi byt sialenstvo s tym jazdit.
Podla mna by bolo lepsie riesenie dat tam nejaky mensi motor s turbom.
Co tak napriklad z Lancie Delta 1,6 turbo....tusim to ma 130 alebo 140 koni v serii.

Napsal: čtv srp 23, 2007 11:47
od Marra
ano Lancia Delta 1,6 HF turbo má 114kW... každopádně 2,0 má 195 PS a vezl jsem se v ní, a to je opravdu něco neskutečného, ovšem k tomu musí být 4x4, jinak ten výkon prostě nepřeneseš

Napsal: čtv srp 23, 2007 15:31
od Ivan
Marra píše:ano Lancia Delta 1,6 HF turbo má 114kW... každopádně 2,0 má 195 PS a vezl jsem se v ní, a to je opravdu něco neskutečného, ovšem k tomu musí být 4x4, jinak ten výkon prostě nepřeneseš
Marro, 200 koní zase není tolik, abys to nepřenesl, ale je fakt, že 4x4 je 4x4.

Napsal: čtv srp 23, 2007 15:49
od Rastos
Ze vas to bavi, prerabat to. Tolko casu, penazi, nervov... A furt je to len stara sunka.
No dobre, uz som ticho :D

Napsal: čtv srp 23, 2007 16:32
od Ivan
Rastos píše:Ze vas to bavi, prerabat to. Tolko casu, penazi, nervov... A furt je to len stara sunka.
No dobre, uz som ticho :D
Ber to sportovně :D Někdo se za ty peníze válí 14 dní u moře, někdo to prokouří a prochlastá, někdo jinej si nakoupí značkové oblečení... :D

Napsal: čtv srp 23, 2007 17:20
od Rastos
Jasne, beriem to sportovo :D A vobec, rozumiem tomu, sam som v tom bol, i ked to som bol mlady chalan a islo o motorky. Dnes sa ale skor snazim usetrene peniazky pouzit na upgrade auta na novsi model. Tak sa vozim stale v pomerne novom.

Napsal: čtv srp 23, 2007 17:28
od congo
sorry vsetkym za tento prispevok ale musel som to sem dat :)))

http://youtube.com/watch?v=lRRn6q549Ik& ... ed&search=

je to opel kadet s motorom audi 4.2 v8 :)))

Napsal: čtv srp 23, 2007 18:18
od Ivan
congo píše:sorry vsetkym za tento prispevok ale musel som to sem dat :)))

http://youtube.com/watch?v=lRRn6q549Ik& ... ed&search=

je to opel kadet s motorom audi 4.2 v8 :)))
to je jako vypustit lva z klece :lol:

Napsal: čtv srp 23, 2007 18:29
od S.v.o.b.i.k
Ivan píše:
congo píše:sorry vsetkym za tento prispevok ale musel som to sem dat :)))

http://youtube.com/watch?v=lRRn6q549Ik& ... ed&search=

je to opel kadet s motorom audi 4.2 v8 :)))
to je jako vypustit lva z klece :lol:
Na to bych nechal dělat extra řidičák... :lol:

Napsal: čtv srp 23, 2007 18:35
od Ivan
Přesně tak :D

Napsal: čtv srp 23, 2007 19:13
od -peha-
že to hovoríte práve vy dva a čože to máte obyč Nessi :lol: :lol: :lol:

Napsal: čtv srp 23, 2007 21:55
od ferino28
No, kolega tam asi narval ten motor a tym to aj skoncilo. Ak je to skutocne tak, tak to auto musi priserne jazdit. Pekne to je, ale pod takym motorom nema co hladat podvozok seriovej Nexie. Asi to sotva pojde vyriesit iba vymenou pruzin a tlmicov (pod tymi navyse kilami by to chcelo zmenit cele zavesenie kolies). No a tie brzdy je zbytocne menit za lepsie (do smyku ho dostane a so seriovymi). Myslim ze to auto je neovladatelne celkovo ale bude super na drift.

Napsal: sob srp 25, 2007 09:32
od SANDo
Hi ;-) As far as I understand Your language, there is a small misunderstanding ;) Probably You meant suspension, not chassis ;)
Suspension is not stock ( Front - B4 + H&R - 40mm ; back - B4 + GSi sprongs ). The Engine is not so heavy :) I've checked the overall weight yesterday. With 2.0 8v - 1050 kg ( with half amount of fuel ). Yesterday 1160 ( with V6 + almost full fuel tank + about 20 kg of various things in my trunk ;p ). So i think that V6 is heavier than 8v about 60-80 kg ;-) So it's not so bad ;)

Napsal: sob srp 25, 2007 11:39
od Ivan
SANDo píše:Hi ;-) As far as I understand Your language, there is a small misunderstanding ;) Probably You meant suspension, not chassis ;)
Suspension is not stock ( Front - B4 + H&R - 40mm ; back - B4 + GSi sprongs ). The Engine is not so heavy :) I've checked the overall weight yesterday. With 2.0 8v - 1050 kg ( with half amount of fuel ). Yesterday 1160 ( with V6 + almost full fuel tank + about 20 kg of various things in my trunk ;p ). So i think that V6 is heavier than 8v about 60-80 kg ;-) So it's not so bad ;)
Thanks, SANDo. I really meant suspension, not chassis ;) I don't know very well these technical words. I thought V6 engine is much heavier in comparison with c20xe(ce) - as you wrote - it's not so bad. But what about your brakes??? I fear for you :?