První Nexia s motorem 2,5 V6
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Poloos bych se ani tak nebál jako spíše jízdních vlastností - to musí být šílené, protože ten motor je tak o 150 kg těžší než ten můj. A ty kotoučové brzdy... to je fakt šílenství.
to Peha: ta V6 má krouťák jako lokomotiva
to Peha: ta V6 má krouťák jako lokomotiva
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
- Reklama
Je to zaujimave dostat taky velky motor do Nexie.
No skoda tej vahy, to musi byt sialenstvo s tym jazdit.
Podla mna by bolo lepsie riesenie dat tam nejaky mensi motor s turbom.
Co tak napriklad z Lancie Delta 1,6 turbo....tusim to ma 130 alebo 140 koni v serii.
No skoda tej vahy, to musi byt sialenstvo s tym jazdit.
Podla mna by bolo lepsie riesenie dat tam nejaky mensi motor s turbom.
Co tak napriklad z Lancie Delta 1,6 turbo....tusim to ma 130 alebo 140 koni v serii.
Daewoo Lanos 1,5 S, 14"CMS 185/60 R14 Barum Bravuris, CD/MP3 Panasonic, centrál, alarm, tlmiče Monroe Reflex
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Marro, 200 koní zase není tolik, abys to nepřenesl, ale je fakt, že 4x4 je 4x4.Marra píše:ano Lancia Delta 1,6 HF turbo má 114kW... každopádně 2,0 má 195 PS a vezl jsem se v ní, a to je opravdu něco neskutečného, ovšem k tomu musí být 4x4, jinak ten výkon prostě nepřeneseš
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ber to sportovně Někdo se za ty peníze válí 14 dní u moře, někdo to prokouří a prochlastá, někdo jinej si nakoupí značkové oblečení...Rastos píše:Ze vas to bavi, prerabat to. Tolko casu, penazi, nervov... A furt je to len stara sunka.
No dobre, uz som ticho
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
- congo
- Příspěvky: 105
- Registrován: ned led 01, 2006 22:06
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
sorry vsetkym za tento prispevok ale musel som to sem dat ))
http://youtube.com/watch?v=lRRn6q549Ik& ... ed&search=
je to opel kadet s motorom audi 4.2 v8 ))
http://youtube.com/watch?v=lRRn6q549Ik& ... ed&search=
je to opel kadet s motorom audi 4.2 v8 ))
Nexia 1.5 16v, SONY CDX-GT 500, Jensen XS1693, Magnat Basstec 225
prekrocil som magicku hranicu 200.000 km
prekrocil som magicku hranicu 200.000 km
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
to je jako vypustit lva z klececongo píše:sorry vsetkym za tento prispevok ale musel som to sem dat ))
http://youtube.com/watch?v=lRRn6q549Ik& ... ed&search=
je to opel kadet s motorom audi 4.2 v8 ))
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
-
- Příspěvky: 788
- Registrován: sob úno 19, 2005 21:48
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Na to bych nechal dělat extra řidičák...Ivan píše:to je jako vypustit lva z klececongo píše:sorry vsetkym za tento prispevok ale musel som to sem dat ))
http://youtube.com/watch?v=lRRn6q549Ik& ... ed&search=
je to opel kadet s motorom audi 4.2 v8 ))
No, kolega tam asi narval ten motor a tym to aj skoncilo. Ak je to skutocne tak, tak to auto musi priserne jazdit. Pekne to je, ale pod takym motorom nema co hladat podvozok seriovej Nexie. Asi to sotva pojde vyriesit iba vymenou pruzin a tlmicov (pod tymi navyse kilami by to chcelo zmenit cele zavesenie kolies). No a tie brzdy je zbytocne menit za lepsie (do smyku ho dostane a so seriovymi). Myslim ze to auto je neovladatelne celkovo ale bude super na drift.
Hi As far as I understand Your language, there is a small misunderstanding Probably You meant suspension, not chassis
Suspension is not stock ( Front - B4 + H&R - 40mm ; back - B4 + GSi sprongs ). The Engine is not so heavy I've checked the overall weight yesterday. With 2.0 8v - 1050 kg ( with half amount of fuel ). Yesterday 1160 ( with V6 + almost full fuel tank + about 20 kg of various things in my trunk ;p ). So i think that V6 is heavier than 8v about 60-80 kg So it's not so bad
Suspension is not stock ( Front - B4 + H&R - 40mm ; back - B4 + GSi sprongs ). The Engine is not so heavy I've checked the overall weight yesterday. With 2.0 8v - 1050 kg ( with half amount of fuel ). Yesterday 1160 ( with V6 + almost full fuel tank + about 20 kg of various things in my trunk ;p ). So i think that V6 is heavier than 8v about 60-80 kg So it's not so bad
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Thanks, SANDo. I really meant suspension, not chassis I don't know very well these technical words. I thought V6 engine is much heavier in comparison with c20xe(ce) - as you wrote - it's not so bad. But what about your brakes??? I fear for youSANDo píše:Hi As far as I understand Your language, there is a small misunderstanding Probably You meant suspension, not chassis
Suspension is not stock ( Front - B4 + H&R - 40mm ; back - B4 + GSi sprongs ). The Engine is not so heavy I've checked the overall weight yesterday. With 2.0 8v - 1050 kg ( with half amount of fuel ). Yesterday 1160 ( with V6 + almost full fuel tank + about 20 kg of various things in my trunk ;p ). So i think that V6 is heavier than 8v about 60-80 kg So it's not so bad
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project