Stránka 2 z 2

Napsal: čtv srp 09, 2007 17:11
od Slavek
JRD - jak funguje ten regulator???? je tam jenom klapka??? otevira se tlakem nebo nejak jinak??? vim ze na karburatorech se otevirali lankem spolu s plynem

Napsal: čtv srp 09, 2007 18:53
od JRD McLAREN
No ked je podtlak na sani.. (najvacsi je pri zatvorenej klapke) tak je podvihnuta membrana..
a benzin cirkuluje nas5 do nadrze..

ked podtlak v sani klesa,..tak membrana sa priviera, alebo sa zavre uplne (pri plne otvorenej klapke)
..cize cerpalo furt pumpuje rovnako = naplno,..
ale motor nebere stale rovnako vela benzinu..taqze je to takto regulovane..

Napsal: pát srp 10, 2007 07:33
od stefan
Prečo som si myslel že to klasický pretlakový ventil, Teda že pri
natlakovaní benzínu na určitú hodnotu prepustí naspäť do nádrže,
a tým udržuje konštatnú hodnotu tlaku benzínu v lište pre strekovače.
Čosi podobné ako pretlakový olejový ventil na škodovkách.
To váže ja ovládaný podtlakom sania ???