Stránka 2 z 3
Napsal: úte srp 07, 2007 10:18
od Prefin
No jasně, Korejci zkrátka uměli.
Napsal: úte srp 07, 2007 11:12
od kasma
Mas naozaj velmi pekne esperko.
Uplne s tebou suhlasim, korejci to "uměli"
to je dovod, preco som si kupil espero...lebo aj po 10 rokoch sa s nim nebojim zaparkovat vedla hociktoreho auta
... A pokojne ho mozme porovnat s kopou novsich vozov a som si isty ze mnohe z nich by nedosiahli take hodnotenie ako espero, lega ci nubi... Nase vozy sa aj po dlhom case tesia obdivu a pozornosti od mnohych ludi...
Napsal: úte srp 07, 2007 11:41
od stefan
Čosi tu smrdí !!!
Už prestante s tou samochválou. Máme pekné autíčka,
ale sú aj peknejšie. Ale už mlčím, lebo keď sa PEHA dozvie
ako využívam (zneužívam) svoje esperko, tak mi ruky doláme.
Napsal: úte srp 07, 2007 22:51
od ppp
Podla mna bertone to espero praveze spackal, keby mal odvahu a rozum tak espero mohlo byt oblejsie a aerodynamickejsie. Bertone vzdy len kopiroval dobove kasne. Vid favo a espero. Islo tam o to aby sa auto predavalo vtedy a par rokov dopredu. Na viac nez 5 rokov sa nehladelo.
Espero sa mi paci pretoze je to kus auta a nie ako tie 3.8metrove krabice ktorym hovoria auta
. Len ma zamrzelo ked som na parkovisku vedla mojho esperka uvidel daku limuzinu dlhsiu o pol metra
Napsal: stř srp 08, 2007 08:32
od kasma
Len ma zamrzelo ked som na parkovisku vedla mojho esperka uvidel daku limuzinu dlhsiu o pol metra
[/quote]
Veru toto hneva aj mna, minule vedla mna stal novy Opel Vectra combi, som ani na koniec toho nevidel
Napsal: stř srp 08, 2007 09:17
od Prefin
Opel Vectra - fuuj.
Já jsem zase viděl vedle svého minulého Esperka stát Chevrolet Impala 1959 Kabrio.
Rozdíl v délce asi 3 metry.
bertone
Napsal: stř srp 08, 2007 12:06
od Serpico
...to ppp bertone a vůbec italové to jsou klassa v oboru - nemám espero, ale je to krasný přechod od hranaté módy 80 let k zaoblenější následující ( 90 léta ) - promiň, ale italům nelze v designu cokoli vytknout - jejich návrhy to jsou umělecké díla.....a mnohdy se dostanou i do série.....vždy je to o návrhu a možností té které automobilky - a protože jsem patriot musím vzpomenout i na Sodomku ( znárodněný Karosa ) a ten byl srovnatelný s italama...kdeže lońské vody jsou....
Re: bertone
Napsal: stř srp 08, 2007 12:29
od Prefin
Serpico píše:...to ppp bertone a vůbec italové to jsou klassa v oboru - nemám espero, ale je to krasný přechod od hranaté módy 80 let k zaoblenější následující ( 90 léta ) - promiň, ale italům nelze v designu cokoli vytknout - jejich návrhy to jsou umělecké díla.....a mnohdy se dostanou i do série.....vždy je to o návrhu a možností té které automobilky - a protože jsem patriot musím vzpomenout i na Sodomku ( znárodněný Karosa ) a ten byl srovnatelný s italama...kdeže lońské vody jsou....
Souhlas.
A nejenom on. Ve škodovce zůstaly nezrealizované taky dost slušné designy aut, které celkem předběhly dobu.
Nebýt komunistů, tak tu jezdí trochu jiná auta.
Napsal: stř srp 08, 2007 18:47
od Ivoš
Já měl možnost koupit asi pře 5ti lety Škodu (nevzpomenu si na označení), která vypadala jako klasická 105/120 ještě ta hranatá, ale s motorem ve předu. Kdyby nebyla tak prohnilá a já kdybych měl tehdy peníze, tak jí mám... Úžasnej byl ten dlouhej čumák
Napsal: stř srp 08, 2007 19:36
od Prefin
Tu bych tedy moc rád viděl. Nemáš nějakou fotku?
Napsal: stř srp 08, 2007 20:02
od -peha-
Napsal: pát srp 17, 2007 14:17
od Slam
Napsal: pát srp 17, 2007 14:21
od Ivoš
Přesně takovou, jako ukazuje Slam.....byla červená...šíleně prohnilá, že držela pohromadě jen silou vůle...šlo jen o to, mít tu kuráž, prachy na náhr. díly a garáž....a taky čas,že?
Kuráž bych měl, ale to ostatní jaksi nebylo
škoda
Napsal: úte srp 21, 2007 10:46
od Serpico
....to Ivoš byl by si jeden z mála, kdo by měl prototyp v emkovej řadě - předpokládám počet ks 5 ( a to lze mluvit o unikátu ) ...nooo škoda, ještě větší cenu má typ 720 a ten není ani v továrním muzeu - lze mluvit o ceně někde mezi 250 - 500tisíc Kč a nejspíš cena bude stoupat a hlavně se bude stanovovat individuálně - tedy není ceníková....rozhodující je stav a zda byla provedeno - restaurování ( původní technologie včetně laku tedy ne akrylát a v případě Tatry cínování místo kytování tmely ) - nebo renovace ( ještě lepší než výroba - tedy nové technologie )....ale úplně nejlepší tedy stav 1 je původní bez známek opotřebení - v podstatě se vyskytuje velmi omezeně a ojediněle...
Mějte se fajn
Napsal: úte srp 21, 2007 11:11
od Ivoš
Pro mě to bylo taky docela neuvěřitelný....a v podstatě náhodný...když jsem se byl projet na kole v okolí naší chalupy, tak v jednom autobazaru stála za boudičkou...jak jsem psal...šílenej stav,ale koukal jsem jak blázen, protože jsem do té doby nic takového neviděl....