tak to se teda divímTomáš píše:... no budeš se asi divit , ale předehřev tam opravdu je .Robert píše:Ty voe, žádnej vzduch se v intake manifoldu neohřívá
Do motoru bys měl nasávat co nejstudenější vzduch a ne ho ještě ohřívat ! Škrtící klapkou jen reguluješ množství vzduchu.
Nepleť si auto s rychlovarnou konvicí
Sycanie nad motorom
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
Musim kuknut do motora kam ta hadica vedie, resp. odkial vychadza. Podla mna tadial ide cast chladiaceho okruhu, aj ked v manualoch sa o tom nepise. Prave toto mi kedysi vravel daewoo servisak, ze vnutri intake manifoldu je prepazka, ktora oddeluje zohriatu vodu od vzduchu, a tato prepazka obcas zvykne casom prepustat...no a kedze mi to syci a pri zahriatom motore sa mi straca vykon, tipoval som, ze do vzduchu sa dostava vlhkost a ten robi tie problemy. Ako som spominal, vsetky ostatne casti som checkoval, VN kable, sviecky, senzory, rozdelovac, vsetko je OK...
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
Ještě k tomu předehřevu vzduchu. Nevím teda jak u Matíze, nikdy jsem to neštudoval jak je dělané sání, protože bych stejnak do toho nezasahoval, ale pamětníci Š 120 mi dají za pravdu, že ve vzduchovém filtru byla klapka, která byla ovládaná tepelným čidlem a od něho vedla panceřová hadice k potrubí výfuku kudy se nasával teplý vzduch.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
To co říkáte je ohřev vzduchu na zimu , měl jsem to na žigulu , ale zároveň tam byl i okruh s chladící kapalinou a tak tomu je i u Matize i u Nubiry ( tam mi to dokonce jednou trochu teklo , tak to vím ) . Je to tenká hadička a prochází tělesem klapky vzduchu . Mám pocit , že je to tam taky proto , že v některém případě by mohla klapka zamrznout ( v zimě , když je vlhký vzduch ....... nevím , jsem jen samouk
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Jasne, ja som len chcel definovat tu cast nalavo od samotnej klapky vzduchu, tu ovalnu hornu cast sacieho potrubia. V manualoch je zobrazene ako pevna sucast samotneho sacieho potrubia (pricom rozobrat sa da ako som zistil a nieje to nikde uvedene). Preto mi prisiel vhodny nazov "teleso klapky vzduchu". Dnes som hodil aj ucho na ten sykot, a vychadza skutocne odtial. Zeby tam bolo nieco poloupchate? Geniovia v servise mi raz totizto zabudli pripenvit hlavnu gumenu hadicu sania na filter vzduchu...ze ci sa tam nahodou nejake svinstvo nedostalo...
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
Zdravím.Nedalo mi tak som sa aj ja pozrel na to sycanie nikde mi to nesicalo az dnes som odobral tu hrubu hadicu od filtra aby som mal lepsi pristup k rozdelovacu a tu malu hadicku som omylom znej vitiahol aj z nejakou srandou co sa zatlaca do tej hrubej hadice no a ked som to dal dokopy tak to tadial zacalo sycat uz to netesnilo tak to budem musiet dako zatesnit