Stránka 2 z 2

Napsal: úte kvě 17, 2005 23:01
od JRD McLAREN
No...

REBRO si zapajal ovladanie sklonu svetiel...
a PIN na kentore v scheme nesedel stym ktory to v skutocnosti bol na konektore..

to GRANKO
Ked blikash, tak sa rozsvecujju "dialkove"....
teda aspon mysliiimm...

nemaam po ruke scheeemu...
ale tahat draaat az k mlhovkam asik nebude treba...

Napsal: pát kvě 20, 2005 11:56
od Olda
Franta P. píše:Já vůbec nevim jak to zapojim.
Teď sem zjistil že milošův návod nesedí s tim zapojenim drátů do konektoru s tim moji co mám z vrakáče. Je tam propojená 2 ze 4 a ne 2 ze 3.
No jde mi z toho hlava kolem. Psal sem Milošovi jestli neví jak na to a on že taky ne, že bych normálně našel nějakej plusák a v přiváděcim kabelu od něj do vypínače bych napojil pojistku na konektory ale jak velkou. Nebo to opravdu musí jít přes relé, A přední mlhovky maj svoje nebo maj společné relé ze zadníma a vůbec nevim které to je. No já mám oboje dvoje mhovky zapojené na jeden vypínač od zadních.
Prosim pomoc
1.relé tam být musí!jinak ti ten protékající proud zničí za chvilu vypínač

2.namůžeš najít "nějaký +" protože pokud to zapojíš například na osvětlení interiéru kde je uzký káblík a slabá pojistka (je to pouze příklad, vnit. osvet muze byt reseno uplne jinak!) tak v lepším případě praskne pojistke, v horším může dojít až k přerušení vodiče či požáru :!:, pokud ten "nějaký plus"
použiješ pouze k ovl. relé které má malý odběr není problém... 8), ale žárovky musí být zapojeny pořádně, i když odběr bude při 2x21W a 14V žárovce jen asi 3A!!

3. Shrnutí-nech si to udělat nebo najdi pojistku třeba 30A (tam by se měli 3A ztratit a vedení by mělo být dimenzované) a tam to připoj.
Jinak to zapojení vypínače neřeš, vem si měřák a zjisti které kontakty jsou spojené a podle toho zapoj... Jinak vycházím pouze z teorie, autoelektrikář s praxí 20 let byto asi řešil jinak... Hodně zdaru při zapojování! ;)

Napsal: pát kvě 20, 2005 14:26
od Richard
Na ivanovi jsem měl mlhovky zapojené takto:

od+ na parkovčkách přes vypínač na jeden z konektorů ovládání relé. Druhý ovládací kontakt relé jsem měl připojen na + dálkovách světel. Pak to funguje takhle mlhovky svítí když běží obrysovky a potkávačky (přes vlákno dálkové žárovky jdou na kostru a ta je slabě žhne. Když se rozsvítí dálkové tak mlhovky zhasnou, protože na obou kontaktech relé je + . Myslím, že v případě seplého spínače mlhovek by v tomto případě blikaly i mlhovky pokud by se vůbec nesvítilo :lol: tzn. že kostra by byla spojená přes vlákna žárovek obrysovek :?: :!: Elektrikáři co vy na to? :?: :D Samozřejmě silový přívod k relé mlhovek musí být dimenzován na cca 10A :!:

Napsal: ned kvě 22, 2005 16:58
od Franta P.
Já už je tam mám nějak zapojené ale na vypínač od zadních. No nějak to vyšpekuluju.

Napsal: ned čer 05, 2005 17:30
od Franta P.
Tak už to mám zapojené. Naštěstí sem tam měl už relátko tak sem jen předal kabel od vypínače zadních mlhovek na nový vypínač a zbytek sem zapojil tak nějak zkusmo. a před. mlhovky mi svítí i při parkovačkách a po vypnutí park. se také vypnou..

Napsal: ned čer 05, 2005 19:43
od kaso
Hmmmmm. -P -P

Napsal: pon čer 06, 2005 19:59
od Franta P.
Copak něco se nezdá??? Hlavně že to jde ne??

Napsal: pon čer 06, 2005 22:10
od kaso
Franta P. píše:Tak už to mám zapojené. Naštěstí sem tam měl už relátko tak sem jen předal kabel od vypínače zadních mlhovek na nový vypínač a zbytek sem zapojil tak nějak zkusmo. a před. mlhovky mi svítí i při parkovačkách a po vypnutí park. se také vypnou..
To je blbost aby ti sietili pri parkovackach aj hmlovky.A naco :?: :idea: :? :? Ale to je moj nazor :idea:

Napsal: úte čer 07, 2005 11:30
od Granko
ja som to chcel hlavne koli tomu, aby bolo jasne, ze blikam, ked bude povinne celorocne svietenie (alebo v zime). teraz zopar ludom nedojde rozdiel medzi tlmenymi/dialkovymi svetlami. ale stale sa do toho nejak nemam...

Napsal: úte čer 07, 2005 22:35
od Richard
[/quote]To je blbost aby ti sietili pri parkovackach aj hmlovky.A naco :?: :idea: :? :? Ale to je moj nazor :idea:[/quote]

No to není blbost, když je pořádná mlha tak ti potkávačky svítí do mlhy a vidíš h***o :lol: Mlhovky by měli být níž a využívají toho, že mlha tak 20-30 cm na zemí není (asi kvůli tepotě a rosném bodu) no a právě mlhovky se mají montopvat co nejníže a svítí vlastně pod mlhu a ty vidíš :!: Rozhodně lépe než s potkávačkama a mlhovkama najednou. Ale je to pouze o mlze, ne o frajeřině jezdit s mlhovkama, když mlha není :roll:

Napsal: úte čer 07, 2005 23:06
od Granko
Richard píše:To je blbost aby ti sietili pri parkovackach aj hmlovky.A naco :?: :idea: :? :? Ale to je moj nazor :idea:
No to není blbost, když je pořádná mlha tak ti potkávačky svítí do mlhy a vidíš h***o :lol: Mlhovky by měli být níž a využívají toho, že mlha tak 20-30 cm na zemí není (asi kvůli tepotě a rosném bodu) no a právě mlhovky se mají montopvat co nejníže a svítí vlastně pod mlhu a ty vidíš :!: Rozhodně lépe než s potkávačkama a mlhovkama najednou. Ale je to pouze o mlze, ne o frajeřině jezdit s mlhovkama, když mlha není :roll:
presne, pokial je taka hmla, ze stretavacie stacia, tak nie je poriadna hmla :) a ked je poriadna hmla, tak stretavacia a toboz dialkace su na 2 veci a potom pridu narad hmlovky s parkovackami. ale taku hmlu som zazil tusim 2x v zivote a to sa dalo ist tak max 40. Stretavacky s hmlovkami lepsie osvetlia kraje cesty a diery, ale nie je to ich povodny ucel. Ked som mal favo, mal som to spravene tak, ze dialkace zopli stretavacky aj hmlovky, takze svietilo vsetko, co som mal a bolo paradne vidiet od predu auta az donekonecna, ziadne diery v osvetleni :-). Ale nikdy som s tym nejazdil dlho (max 3-4 minuty po BA, kde sa dalo), ale verim ze inak by mohlo zopar veci odhoriet :-)

Napsal: stř čer 08, 2005 16:31
od Franta P.
Já nevim co sem seděl v jiných autech a ty to taky maj že si přední mlhovky můžeš rosvítit i při park. A je to velká výhoda. Tak to asi blbost nevi nebo sou blbý konstruktéři aut.