Stránka 2 z 2
Napsal: pon črc 09, 2007 18:49
od ferino28
No je to pekne co tu pisete, Mna by len zaujimalo, preco sa pri crashteste neuvadza motorizacia vozidla. Vad je obrovsky rozdiel keby napr. bolo BMW 316 a BMW 33OD. Pod prednou kapotou tej 330D neni ani stipka volneho miesta. Ako by sa tiez deformovalo a hlavne kde? Myslim ze ta 330D pri celnom naraze by dopadla velmi zle a nepomohli by ani ABG.
Napsal: pon črc 09, 2007 18:50
od ferino28
No je to pekne co tu pisete, Mna by len zaujimalo, preco sa pri crashteste neuvadza motorizacia vozidla. Vad je obrovsky rozdiel keby napr. bolo BMW 316 a BMW 33OD. Pod prednou kapotou tej 330D neni ani stipka volneho miesta. Ako by sa tiez deformovalo a hlavne kde? Myslim ze ta 330D pri celnom naraze by dopadla velmi zle a nepomohli by ani ABG.
aaa
Napsal: pon črc 09, 2007 22:25
od simone
No kto videl moju nexiu po naraze tak isto potvrdí že som mal šťastie a nechcel by som sedieť s rodinou v nejakej felicii, twingo a pod
Napsal: pon črc 09, 2007 23:44
od ferino28
Napsal: ned črc 15, 2007 11:53
od rastikk11
Ono je hlavne to kde vam auto trafi ked do bocnych dveri tak pa pa ohladom bezpecnosti sa my paci oktavka videl som viacero havarii kde vodic vonku fajcil a druhych bral pohrebak.ale na branisku sa celne zrazili 2 oktavky a boli 3 mrtvy takze tak.