Stránka 2 z 2

Napsal: pon črc 09, 2007 18:49
od ferino28
No je to pekne co tu pisete, Mna by len zaujimalo, preco sa pri crashteste neuvadza motorizacia vozidla. Vad je obrovsky rozdiel keby napr. bolo BMW 316 a BMW 33OD. Pod prednou kapotou tej 330D neni ani stipka volneho miesta. Ako by sa tiez deformovalo a hlavne kde? Myslim ze ta 330D pri celnom naraze by dopadla velmi zle a nepomohli by ani ABG.

Napsal: pon črc 09, 2007 18:50
od ferino28
No je to pekne co tu pisete, Mna by len zaujimalo, preco sa pri crashteste neuvadza motorizacia vozidla. Vad je obrovsky rozdiel keby napr. bolo BMW 316 a BMW 33OD. Pod prednou kapotou tej 330D neni ani stipka volneho miesta. Ako by sa tiez deformovalo a hlavne kde? Myslim ze ta 330D pri celnom naraze by dopadla velmi zle a nepomohli by ani ABG.

aaa

Napsal: pon črc 09, 2007 22:25
od simone
No kto videl moju nexiu po naraze tak isto potvrdí že som mal šťastie a nechcel by som sedieť s rodinou v nejakej felicii, twingo a pod :(

Napsal: pon črc 09, 2007 23:44
od ferino28
Kedysi davno som mal Wartburg. Vrazil do mna MB piano. Podla pol. vysetrovania a expertiz bola rychlost NB pri stretnuti oklo 120 km/h :!: :!: :!: Aby ste si to predstavili tak som mal krive aj zadne disky aj ked nemali byt od coho. Trafil mi do pred. kufra tesne pred dverami. Ja som spravil hodiny a ked ma zastavilo tak som bol komplet bez pred. kufra. :!: MB sa zastavil asi o 50m v priekope tiez totalka. Nastastie sa nikomu nic vazne nestalo ale modriny som mal aj od pasu. (on prisel na 2 roky o RP) :P :P :P

Napsal: ned črc 15, 2007 11:53
od rastikk11
Ono je hlavne to kde vam auto trafi ked do bocnych dveri tak pa pa ohladom bezpecnosti sa my paci oktavka videl som viacero havarii kde vodic vonku fajcil a druhych bral pohrebak.ale na branisku sa celne zrazili 2 oktavky a boli 3 mrtvy takze tak.