Stránka 2 z 2
Napsal: sob črc 07, 2007 21:02
od dedo.miki
Je potrebné merať odber z baterky pri odstavenom aute(vypnuté všetky spotrebiče-ako ked zaparkuješ)Treba vypnúť aj stropné svetlo.Pokial bude odber asi 3A tak máš vadné diody v alternátore.Ak bude menij ako 1A tak to je potrebné hladať najlepšie vyberaním poistiek po jednej a tak nájdeš cez ktorú poistku je odber a tak vieš čo tá poistka istí a máš miesto chyby.Najčastejšie je to rádio,alebo svetlo v zadnom kufri.
Napsal: ned črc 08, 2007 09:20
od Blue Lanos
vado píše:Mam vlastnu skusenost, ale aj zopar od dalsich ludi, ze baterka dokaze chcipnut doslova zvecera do rana.
Tak tak ja som sice mal staru baterku 9r. origo a keby sa zrejme nebol rosypal jeden clanok startuje doteraz. Je pravda ak v nej nieco poslo odide za par hodin. Ja som zaparkoval u kolegu o 16,00 a o 18,30 sa dostavili problemy baterka skoro ani nezasvietila - kaput
Napsal: pon črc 09, 2007 11:01
od Richard
Jen několk poznámek k baterce a jejího úmrtí.
Stalo se mi, že jsem přijel ke šraňkám, vypnul motor, přeje vlak a pak už NIC!!!
Nedávno syn zůstal viset s úplně suchou baterkou na chalupě, porouchaný regulátor a do baterky šlo 20V. Byla úplně suchá. Po dolití a nabití ještě dojela domů a po 120km ještě s 20V odešla do věčných lovišť.
Nechci tě strašit, ale pokud baterku vymlátíš do mrtva, většinou do 1/2 roku zdechne, alespoň u mě to tak funguje.
Napsal: pon črc 09, 2007 11:39
od vado
Presne tak. Ja som nejazdil dva tyzdne autom, omylom ostali pootvorene dvere - svietilo vnutorne osvetlenie. Baterka totalne vybita. Po dvoch dnoch nabijania sa sice spamatala, ale vydrzala iba zopar mesiacov a potom kaput. Esteze som stihol dojst do obchodu, kde som kupil novu. A musel som priamo pred predajnou na chodniku dat novu, stara uz ani nehlesla.