A Nubira byla koupena

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Odpovědět
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

Tak chlapi a holky dnes sem to konecne kuchnul.
No mam z toho smisene pocity vule ve valcich je docela velka krouzky jsou sjete.nove kruhy maji ale taky docela velke vule ale v podstate by to slo prezit.
klikovka je v poradku.tim padem nevik co tam kde klepalo.
dalsi zjisteni uvolnene servo cepadlo a haze remenice takze vyhodit,uplne vymlacene silenbloky stabilizatoru zadni napravy a vyklepane tycky stabilizatoru taky na zadku.plus vytekly tlumic pz.
bouracka kterou auto utrpelo nebyla tak mala jak to na prvni pohled vypadalo nosnik je zvlneny docela dost-ale myslim ze se mi to podari narovnat.
KO baterka-jeden clanek po smrti a nevydrzela 14 dni.
tady nejake foto Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
No a tady je ukazka jak bude vypadat na elektronech
Obrázek
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Reklama
 

Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3614
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conpet »

Hezká první lekce jak rozebrat Nubiru, jen tak dál, ať se něco přiučíme :D
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -peha- »

Ha ješte že mám Legu tá je podobná tak môžem odpisovať :lol: :lol: :lol:
stefan
Příspěvky: 640
Registrován: čtv črc 28, 2005 09:21
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stefan »

Vždy ma prekvapí na kých tenkých tyčkach držia tie kolesa. Ešte že espero má takú pevná zadnú nápravu.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Stefane, tahle nápraa je při jízdě lepší, v zatáčkách se kola trocu natáčejí v silentblocích a auto zatáčí jako po kolejích, ale je to jeden silentblok vedle druhého. Takže při výměně nic moc. :lol:
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
stefan
Příspěvky: 640
Registrován: čtv črc 28, 2005 09:21
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stefan »

Ja nevravím že je horšia, určite je na jazdu lepšia. Iba vravím
že ma prekvapuje a trochu znepokojuje keď vidím na akých
tyčkách držia teraz v moderných autách kolesá. Hlavne keď to
porovnáš napríklad zo Š 100.
Ale nešpiňme Palixovi jeho tému. Palix prepáč.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3614
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conpet »

Takže tomuhle se říká víceprvková náprava ??
Obrázek
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

no da se to tak rict ze je viceprvkova i kdyz naprava treba na bmw vypada preci jen trosku mohutneji a celkove jinak.
nevadi jen si tady pokecejte sem se aspon pobavil.
jinak dalsi info uz bez fotek neni co fotit(teda vyndane vacky z hlavy a ventily jsem zapomel a i to jak to bylo cele strasne zakarbonovane omlouvam se ale honil me cas a sef.
vyfotim az to budu davat dohromady.
jen male zjisteni pri mereni byla voda ve valcich a jsou v nich mapy (az na jeden ten byl celkove cisty a asi jediny v tom motoru delal co mel)ale lehce jsem velce zelapoval jemnym smirkem a uz to vypada o neco lepe.
dalsi malickost motor uz ma brousenou klikovou hridel takze jsem dnes musel vymenit loziska v prodejne za 0,25.v pondeli pokud mi elan a sily vydrzi bych rad nasadil pisty a v utery bych velice rad polozil hlavu.
tot zatim vse
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

Tak dnes opet bez fotek nejak sem zapomel ja sem ale jatro :(
dnes jsem nasadil nove loziska na kliku a vlozil pisty do motoru.podlepil a utahnul vanu.a jelikoz bylo kolem pul 6 polozil jsem hlavu a postupne zapojoval.zjistil jsem ze kladka rozvodu ma ulomeny aretacni zobacek a tedy fungl nova kladka vyhozena.pravdepodobne idiot co to tam montoval ji ulomil.dal jsem jinou a cele to nastrojil a chvili po 7 hodine jsem to nastartoval.chytlo to docela v pohode a bez doprovodnych zvuku bezel.nalil jsem vodu zkontroloval vse a nastartoval znovu.po proslapnuti plynu se lehce zakourilo ale spis cerne nez modre.odjel jsem domu a cestou velmi dobre pozoroval co se deje.zezacatku bylo obcas na krizovatkach videt ve svetlech aut za mnou mlhu ale nic strasneho.doma pred domem jsem ho proslap trosku vic a v podstate nic se z vyfuku nevyfouklo tedy zda se tuk tuk na drevo ze to bude fungovat.
a to je vse pratele tady dady da :D
jeste me ceka vymena tlumicu tycek a gum stabilizatoru a servocerpadlo.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3614
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conpet »

Hmm :D kdo umí, tem umí, kdo neumí ten **** :lol:
Tak ať to drží :D
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

No super, to mám radost....a budeš něco dělat s tou roletou v kufru? Koukal jsem, že je nějaká taková pokroucená...
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

tak ranni start probehl v pohode bez klepani a koureni.
dale dnes jsem konecne rozchodil i elektricky okna vyrobil 1 tycku stabilizatoru,nazul pneu na elektrony a zaplatil povinne ruceni abych mohl zitra jet domu.
ta roleta je v poradku jen je svinuta a prehozena pres roletu a tak to vypada blbe.navic s ni nic delat stejne nejde takhle v rohu.ale musim sehnat celej tapecirunk stropu ten je uplne na vyhozeni.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

No tak bezva, paráda, že už to máš v kupě. ;)
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

no a dnes jeste dalsi pokracovani -ja vim je to unavny-ale opet par startu na testovani a vymena servo pumpy vysledek start je v pohode malinko si to pri startu zamlzi ale okamzite to prejde takze to je v mezich ocekavani a teda uplne v pohode.
vymena servo pumpy prospela a uz to nepiska jak kdyz to nekdo drzi za krk.pokracovani bude snad zitra konecne ta zadni naprava tim bych to rad prozatim ukoncil.uvidime co se bude dit dal
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
stefan
Příspěvky: 640
Registrován: čtv črc 28, 2005 09:21
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stefan »

Ako si zistil že píska servo pumpa? Tiež mi to niekedey píska,
ale myslím že to je remenica na kompresore klimatizácie.
Koľko vyjde výmena servo pumpy?

Ináč vyzerá to perfekne ako to dávaš do kopy. Držím ti palce.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“