Stránka 2 z 3
Napsal: ned čer 24, 2007 12:34
od ferino28
DIK VSETKYM. Skusim tu cievku vymenit a dam vediet co a ako. Ale aj tak neviem preco by ju ovplyyvnovala vonkajsia teplota. Ved v motorovom priestore je velky rozptyl teplot od studeneho startu az po prevadzkovu teplotu.
Napsal: ned čer 24, 2007 23:15
od JRD McLAREN
PeterMI_SK píše:a ti to poviem rovno chyba je v tej cievke v rozdelovaci vymen ju a mas pokoj.......mal som ten isty problem, po vymene je to OK..................problem s cukanim, skakanim otackomera je aj v Oploch s tymto zapalovanim a stale je to ta cievka
...ale sak nehaj ho ...nech skuusaaaa....
..ked si nexe dat poradit...
To ferino28
..no uz tu bol tento problem 100x vysvetlovany..popisovany..atd.
..ale pre teba aj 101. kraat..
v rozdelovaci je magnet, ktory je na rotore..
tym ze sa toci, indukuje napetie na cievke v rozdelovaci (v pulzoch)
v rozdelovaci sa dalej nachadza Modul rozdelovaca,..ktory ma dve hlavne funkcie..(casti)
jedna cast spracuvava "hodnoty naindukovane ciekou", a druha spina VN cievku (prerusovac)..
..cize ...ak je zla ta mala cievka, tak modul bud dava "zle informacie" ECU jednotke
(ECU jednotka je ale natolko chytra, ze otacky si vie aj dopocitat z rychlosti vozu, prip. "vytiahnut z pety")
..co sa prejavy "chybou na diagnostike" a zlym chodom motora..
..a kedze aj budik otackomeru, je zavisly od tejto cievky v rozdelovaci..
..tak bude blbnut aj on..presne tak ako popisujesh..
..no a tu cievku treba vymenit "len preto" ..ze je "stara"..
..a tie vykyvy teplot v motorovm priestore..
sposobia to ze sa v rozdelovaci vyzraza voda..
a teda nezelanou vlhkostou, cievka vo vnutry zvlhne..
..(a indukcia je het)..
a prestava mat vlastosti, ake su potrebne na bezproblemovy chod motoru..
cívka
Napsal: pon čer 25, 2007 12:48
od Serpico
.....to JRD McLaren máš s námi trpělivost...i ten magnet se může taky pos... ( můj případ - diagnostikoval palikx ) a nic na něm není vidět - to je to co jsem nechápal, ale je to tak...měj s námi dál trpělivost....tvůj výklad a názor je exaktní....
Mějte se fajn
Napsal: pon čer 25, 2007 17:19
od ferino28
DIK moc aj tabe JRD McLAREN a za trpezlivos a vysvetlenie. Ja som Len nevedel co su to tam za cidla. Cievka ako som pisal bude tento tyzden vymenena. Ale to ma az tak nepali. Po vykendovej jazde mojej lepsej polovicky mam starosti s plecharinou.
Napsal: pon čer 25, 2007 19:25
od Slavek
cukanie motora
Napsal: pát čer 29, 2007 09:22
od lubo34
No mam ten isty problem idem kupit tu cievku a uvidime,dufam ze mate pravdu. Dik za vase rady
cievka,kable,hlava rozdelovaca
Napsal: pát čer 29, 2007 16:31
od lubo34
No takze kazdy z vas mal pravdu.
Najprv som kupil tu cievku,vymenil ale nepomohlo to islo to ako trabant hruza.
Potom som sa uz fakt nastval a kupil som rovno celu sadu kablov a hlavu rozdelovaca,vymenil som to a vyzera to dobre,rucicka na otackomeri netrsa stoji pekne na 900ot a nie 900/1200.
Pojdem ju pekne zahriat a uvidime ale myslim ze to bude o.k.
Takze cievka........ 390.-sk
kable..........1080.-sk
hlava roz. ...430.-sk
A tiez asi by sa hodila aj vymena palivoveho filtra. Asi este nebol meneny a ma uz najazdene 145000 km.
Napsal: stř črc 04, 2007 17:15
od faczko76
Moje Nexie taky pěkně cukala, byl jsem z toho taky pěkně vycukaný, protože se na první pohled zdálo všechno v pořádku, ale dělalo si to co chtělo, hlavně po nastartování. Už jsem se radil s X lidma a každý radil něco jiého. Já jsem tam koupil nový víko rozdělovače, novej palec, nový svíčky,kontroloval jsem kontakty na svíčkách, prostříkával WDčkem, prd platný. Pak mi kdosi poradil, abych zajel s autem do naprosté tmy a nechal ho nastartovaný. A jestli budou ve tmě problikávat kabely, tak jsou na výměnu. Taxem to udělal. Výsledek? Barevná hudba!!!
Hned jsem koupil nové kabely ke svíčkám a bylo po problému. Zkuste to taky, uvidíte. ahoj Petr.
Napsal: čtv srp 02, 2007 17:27
od ferino28
Napsal: čtv srp 02, 2007 18:23
od JRD McLAREN
..nooo idesh na to skoro dobre..
vymontuj ren rozdelovac cely von..
potom treba vylisovat alebo vyklepat stift..z osky-spojky,
to a potom tu osku z magnetom vytahnesh von..
Napsal: čtv srp 02, 2007 18:27
od ferino28
No to je fajn, lenze nejde to nejak urobit aby som nemusel ist nastavovat predstih? To by znamenalo ma odtiahnut do servisu, ak ten rozdelovac cely vyberiem??
Napsal: čtv srp 02, 2007 18:40
od conpet
Udělej si tam risku šroubovákem
na pevný části a na tom co vytáhneš. To mě radil Slávek až budu měnit tesnění rozdělovače
potom to zase dáš přesně jak to bylo
Napsal: čtv srp 02, 2007 19:45
od Ozorák Mikuláš
Faczko 76 - to sú silikonové káble však ?
Ferino 28 - rob to tak ako radí conpet a JRD McLAREN. Ja som to robil presne tak a nemám problém.
Napsal: čtv srp 02, 2007 20:20
od Muco
Mńa neberte vážne,ale mal som podobný problem raz s OPLOM.Rano nastartoval v pohode a pokial som prisiel do roboty,vybehli otacky,že sa išiel motor zblázniť a potom zdochlo...ani za pana to nastartovať...po chvilke som ho nastartoval a bol chvilku v pohode ,ale po kratkom čase-rev,otáčky do nebies,cukalo a cestou do opravy som mal pekne nohu z plynu a išlo to samo...Diagnoza bola: odišlo čidlo teploty a začalo dávať úžasné údaje jednotke -raz ukazovalo: -30,potom zasa + 100 stupnov Celzia a tak to lietalo,čiže motor nevedel ako sa má správať...raz zapol sytič,potom vypol a keď bola teplota normalna -prevadzkova,-tak zasa zapol sytič a tým pádom to zdochlo..atd...No čo je zaujímavé,teplotu vody som mal OK
(možno to bolo ine čidlo-čo dáva údaje RD)
Ale u teba to môže byť niečo inšieho-ja som len napísal,čo sa mne stalo...
Napsal: čtv srp 02, 2007 20:33
od ferino28
Muco píše:Mńa neberte vážne,ale mal som podobný problem raz s OPLOM.Rano nastartoval v pohode a pokial som prisiel do roboty,vybehli otacky,že sa išiel motor zblázniť a potom zdochlo...ani za pana to nastartovať...po chvilke som ho nastartoval a bol chvilku v pohode ,ale po kratkom čase-rev,otáčky do nebies,cukalo a cestou do opravy som mal pekne nohu z plynu a išlo to samo...Diagnoza bola: odišlo čidlo teploty a začalo dávať úžasné údaje jednotke -raz ukazovalo: -30,potom zasa + 100 stupnov Celzia a tak to lietalo,čiže motor nevedel ako sa má správať...raz zapol sytič,potom vypol a keď bola teplota normalna -prevadzkova,-tak zasa zapol sytič a tým pádom to zdochlo..atd...No čo je zaujímavé,teplotu vody som mal OK
(možno to bolo ine čidlo-čo dáva údaje RD)
Ale u teba to môže byť niečo inšieho-ja som len napísal,čo sa mne stalo...
To mas pravdu. Ja mam iny problem. Mne otacky lietaju (nie vsak stale) ale iba na otackomeri, motor je OK aj ked vtedy trha. Uz som vymenil hlavu rozdelovaca, palec a teraz je na rade ta cievka. A snad to potom bude v pohode.