Stránka 2 z 4

Napsal: úte čer 19, 2007 19:05
od palikx
senzor polohy klapky.a krokovy motorek podle cenniku 3246 bez dane.
tak to je dobre ze uz to jede asi byl opravdu ten motorek rozhozenej.
ted sem si uvedomil on ma svoje zakladni nastaveni pri montazi.spicka toho cepu by mela byt myslim 27mm od dosedaci plochy motorku.

Napsal: úte čer 19, 2007 20:18
od Goose
No ja jsem rad,ze jsem to zvladnul,nejdriv jsem prave vymontoval tu vec vedle... :D :D :D tak me trklo,ze krokac vypada jinak...tak jsem to rychle vrazil zpatky a vrhnul jsem se na krokac... :lol: :lol: :lol:

Napsal: pon lis 26, 2007 12:16
od Goose
Tak krokovy motorek vymenen...kdyz jsem poprve nastartoval tak jsem se zdesil...otacky vylitly na 2500 a staly...porad staly...asi 15 vterin...pak klesly na 2000 a drzely pul minuty...tak jsem motor vypnul...znovu nastartoval a uz byli na 1000...treti nastarovani byli uz pod 1000 takze jsem spokojen...hlavne aby ten krokac dlouho vydrzel... ;)

Napsal: úte lis 27, 2007 06:55
od Slavek
to ze ti vylitly otacky je v poradku se po chvilce krokac sam prenastavi ;)

Napsal: úte lis 27, 2007 06:59
od Slavek
PeLi píše:Mám podobný problém s vysokými otáčkami motora, ale len ak je auto v pohybe (preraďovanie aleb jazda na volnobeh). Ak auto stojí, je volnobeh OK. Samozrejme som pozeral aj ten krokový motor, ale ten špinavý nebol. Samotný krokový motor som už nerozoberal a aby som pravdu povedal, ani neviem ako ho rozobrať.
napis kolik otacek mas kdyz je auto v pohybu, pokud vyradis a mas tam 1000 az 1200 tak to neni zadna chyba a nejsou to vysoke otacky proste ti odecita cidlo rychlosti ze auto je v pohybu a tak neprepne na volnobeh, a jak mile zastavis tak by meli klesnout na 900

Napsal: úte lis 27, 2007 11:09
od Ivoš
Slávku, to jsem rád, žes to napsal, protože jsem si už dělal hlavu, že budu muset čistit na Kombiku krokáč, protože při vyřazení za jízdy jsou otáčky na 1100 a při zastavení na 900...tedy po chvilce jízdy...za studena (podzim - jaro) se drží nějakých 5 minut na 1200 ot.

Napsal: stř lis 28, 2007 12:22
od PeLi
Slavek píše:napis kolik otacek mas kdyz je auto v pohybu, pokud vyradis a mas tam 1000 az 1200 tak to neni zadna chyba a nejsou to vysoke otacky proste ti odecita cidlo rychlosti ze auto je v pohybu a tak neprepne na volnobeh, a jak mile zastavis tak by meli klesnout na 900
Mne sa tie otacky pri preradovani pohybuju zhruba od 1500-2500 , ale už som si na to zvykol. Pri vyradeni rychlosti otacky zhruba za 5-6 sekund klesnu na asi 1000. Pri stojacom aute je volnobeh OK.

Napsal: stř lis 28, 2007 21:28
od Goose
Mas stejny problem jako jsem mel ja...me uz to zaclo opravdu sra* a tak jsem koupil novy krokac...a cena byla nadherna...pouhych 1725,- Kc...takze jsem zatim spokojen...uvidime jak dlouho vydrzi...a myslim,ze ten spatny krokac ma i spatny vliv na spotrebu ale nejsem si jist...to bych kecal... ;)

Re: Krokac na Leganzu

Napsal: pon úno 06, 2012 20:50
od Patrick
Zdravím, když za jízdy vařadím a auto jede na volnoběh, tak mi pomaličku klesají otáčky někam ke 350-400 ot. to mi nikdy nedělala, vždy držela otáčky kolem 950 ale ted padají, chvíli jsem myslel že se mi vypne motor, ale to ne, jen byly velmi nízko otáčky. Ovšem když jsem zastavil a auto běželo na volnoběh, tak otáčky byly ok a držely jako vždy kolem těch 950...myslíte že taky krokový motor? to by ale otáčky musely padat i když auto stojí že? mě padají otáčky jen když vyřadím za jízdy...čím to může být? díky.

Re: Krokac na Leganzu

Napsal: pon úno 06, 2012 23:00
od conpet
Určitě zkus ten krokáč vyčistit, pokud to nepomůže , tak může být už po něm :roll:

Re: Krokac na Leganzu

Napsal: úte úno 07, 2012 14:50
od Patrick
Dnes jsem jel a otáčky dnes držely v pohodě jako vždy..asi to bylo zblblé trošku, tak to ted nebudu řešit :) ale budu si ten krokáč hlídat.

Re: Krokac na Leganzu

Napsal: úte úno 07, 2012 19:05
od HusarJan
Patrick ešte to može robit snímač rýchlomeru čo je na prevodovke skús vyčistit kontakty na nom sú tam tri ;) ja som to mal tiež zasrané trocha som očistil ale nakoniec som ho vymenil celý on sníma rychlost a ostatok sneho bere riadiačka myslím že má to vpliv nato a ešte aj na servotronic ;)

Re: Krokac na Leganzu

Napsal: stř úno 08, 2012 12:37
od john
Čím viac klesá teplota vonku , tým viac sa prejavujú problémy z Leganzou, raz je to baterka teraz krokáč, pri štartovaní je to ok ale potom sa počas jazdy z ničoho nič rozbehnú otáčky voľnobehu na 2500, mal som už aj na 3000, a viete si predstaviť ako na vás čumia ostatný keď vám motor túruje ako zbesnený, najprv som resetol riadiačku pomohlo to, otačky klesli na 900 ale problem nastal opät ráno keď bol motor studený a znovu sa zohrial voľnobeh sa držal okolo 2000,tak som vybral krokáč prečistil v bezíne a strekol tam trochu WD40 /neodvažil som sa ho rozobrat ak máte niekto postup tak ho sem šupnite, vdaka/ resetol som riadiačku a znovu su otačky ok no neviem dokedy ? alebo budem nútený krokáč vymeniť. Ešte jedna otázka nedá sa resetnut ináč riadiačka bez toho aby som musel odpájat baterku ? skúsil som vybrat poistky ale to nepomohlo asi tie kondiky ostávajú stále dobité , pýtam sa preto lebo keď sa Vám to stane ako mne v mraze -15, potme, a otáčky Vám vybehnú tak že mate problém preradiť a musíte na ceste odpájat baterku tak to nie je žiadna sranda.

Re: Krokac na Leganzu

Napsal: stř úno 08, 2012 15:22
od kesko
Krokáč nerozoberieš, ak nepomohlo vyčistenie, zvážil by som výmenu. Po vyčistení šiel asi 3 mesiace a blbol znovu. Tak som kúpil nový a je po problémoch. Kupoval som z polska a cena aj s dopravou bola cca 45 E. Možno sa už teraz bude dať zohnať aj lacnejšie.

Re: Krokac na Leganzu

Napsal: stř úno 08, 2012 20:29
od HusarJan
ked sa ti ustália otáčky na volnobehu od poj krokáč a máš to alebo daj nový :D ináč nemusí to byt krokáč može tam byt aj niečo iné ;) no ja som krokáč rozobral :D a potom som musel kúpit nový už sa nedá poskladat :D