Stránka 2 z 2

Napsal: ned čer 17, 2007 23:30
od palikx
no asi jak to kdo bere.ja beru ladeny vyfuk jen posledni dil jelikoz se obvykle nic jineho neladi(mimo svodu samozrejme)ale svody v podstate nejsou vyfuk.ale to je jen muj pohled na vec.

Napsal: ned čer 17, 2007 23:35
od Ivoš
palikx píše:ty otacky by to delalo i bez ladaku to mi ver.
jinak nektere ladaky opravdu lehce zvsuji vykon ale hlavne hodne jich ma nerezovy plašť tak mnohem vic vydrzi.ale nejde zarucit jak to se kterym vyfukem je.samo pokud zvysi vykon castecne zvysi i spotrebu ale nemam to overene.
Aha :shock: , takže mrknu na krokáč....

Napsal: pon čer 18, 2007 08:26
od Topol
Pěkný den :D
Tak zase zavzpomínám na šerý dávnověk :( U motoru jde pochopitelně vždy o výkon k dané kubatůře.Dřív byly motory takzvaně nadčtvercové
/větší zdvyh jak vrtání/Tyto motory mají nižší otáčky.Jako kluk pamatuji jezdit traktor který na jednu otáčku motoru snad ujel i několik metrů.Jak se snižoval zdvyh tak stoupaly otáčky a pochpitelně narůstal výkon.U nás jeden z prvníczh podčtvercových mororů byla Tatra 805 nebo 603 oba stejný motory.No a se stoupajícíma otáčkama jde o to aby rychle odešla spálená směs a nasála se nová směs.Proto se přidávají ventyly.CHodím na pivo se známým který jezdíval závodně motorky se Štastným nebo Havlem.To byly doby kdy uprava výfuku znamenala hodně.Dělaly se i výfuky kdy směs ještě dohořívala ve vyfuku a ten pusobil jako vysavač.Dnes jsou už motory dělány podle počítačů a tak úprava někde v dílně nevím nevím.Jde spíš o zvuk a parádu.Jak říkám je to věda i dnes a na dlouhou debatu.
Ať nám jezdí a nezlobí :P

Napsal: pát črc 20, 2007 09:16
od Leit
Ja som špekuloval nad ladeným výfukom na Kalosa 1,2 l. Nakoniec som namiesto koncového tlmiča namontoval stredový tlmič z Favorita - cca 500Sk. Teraz to má pekný hlboký, bublavý zvuk. Za pomoci programu Street Dydo som zmeral pred a po úprave. Znížil sa mi výkon o 1kW pri 5400 ot., ale sa zvýšil krútiaci moment do 3000 ot. Som spokojný.