na tabulky nekoukej, to je podle nohy, ja mam taky ve meste skoro 12L ale jezdim max. za 9 to pocitaj v kolone kde bys jel porad na 1 ci co, jezdim do prace 6km, po ceste asi 10 semaforu a prechodu taky dost a pohoda, je to trosku zkopce tak se rozjedu tak na 55 a nez se mi to dostane na 45 jsem v praci a to nejezdim nak pomalu, ale plynule...Rastos píše:No ja Oplacke automaty nepoznam (nemas uz nahodou ten Easytronic?). Vychadzam len z oficialnych udajov vyrobcu Daewoo. Tak napr. spotreba mesto Kalos 1.4 16V MT/AT 8,6/10,5. Lacetti HB 1.6 MT/AT 9,1/11,2. A dokonca Lacetti SW 1.8 9,8/12,5, co su uz takmer 3 litre! To uz by ma fakt nebavilo...
Nubira Combi "automat" r.v. 1999
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
- Reklama
-
- Příspěvky: 51
- Registrován: ned dub 17, 2005 19:02
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
taky mám automat a nemůžu si to vynachválit. Spotřeba ve městě je sice mezi 10 a 12 l, ale dlouhou trať jezdím za 7,5. Tu spotřebu ovšem vyváží komfort ve špičkách a v neposlední řadě i to, že s tím může bez potíží jezdit i moje žena, kterou řazení nebaví. Díky automatu jezdí moc dobře. Taky se mi líbí, že se můžu rozjíždět když ještě nemám levou nohu v autě (zn. furt ve spěchu). Četl jsem tady názor, že na předjíždění je lepší manuál. Ze zkušeností s režime Power mohu říct, že tomu tak úplně není. V okamžiku když míjím předjížděné auto, už obvykle myslím jak se před něj zařadit a to je právě moment, kdy obvykle potřebuju přehodit na vyšší stupeň. Automat to vyřeší za mě a tak mám víc času na bezpečné předjetí...
Daewoo Nubira I Wagon 2.0 CDX automat, r.v. 1997
Škoda Octavia Super, r.v. 1961
Škoda Octavia Super, r.v. 1961
no 12 to uz je dost, to mam v TP/mesto ale nejvic sem mel 10.5 ale to bylo kdyz jsem s tim jel poprvy a nemel cit v nozeSparrow píše:taky mám automat a nemůžu si to vynachválit. Spotřeba ve městě je sice mezi 10 a 12 l, ale dlouhou trať jezdím za 7,5. Tu spotřebu ovšem vyváží komfort ve špičkách a v neposlední řadě i to, že s tím může bez potíží jezdit i moje žena, kterou řazení nebaví. Díky automatu jezdí moc dobře. Taky se mi líbí, že se můžu rozjíždět když ještě nemám levou nohu v autě (zn. furt ve spěchu). Četl jsem tady názor, že na předjíždění je lepší manuál. Ze zkušeností s režime Power mohu říct, že tomu tak úplně není. V okamžiku když míjím předjížděné auto, už obvykle myslím jak se před něj zařadit a to je právě moment, kdy obvykle potřebuju přehodit na vyšší stupeň. Automat to vyřeší za mě a tak mám víc času na bezpečné předjetí...
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
-
- Příspěvky: 51
- Registrován: ned dub 17, 2005 19:02
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
no bude to hlavně tím že Hradec je tak malej, že jsem obvykle na druhý straně dřív než se to stihne ohřát, takže většinu mýho městskýho popojíždění to vlastně furt jede studený na sytič (pro rejpaly: vím že to žádnej nemá a řídí si to elektronicky )) )milosh píše: no 12 to uz je dost, to mam v TP/mesto ale nejvic sem mel 10.5 ale to bylo kdyz jsem s tim jel poprvy a nemel cit v noze
Daewoo Nubira I Wagon 2.0 CDX automat, r.v. 1997
Škoda Octavia Super, r.v. 1961
Škoda Octavia Super, r.v. 1961