Stránka 2 z 6
Napsal: úte čer 05, 2007 22:23
od Goose
Napsal: úte čer 05, 2007 22:30
od -peha-
Napsal: úte čer 05, 2007 22:35
od Goose
Napsal: úte čer 05, 2007 22:36
od whisky22
Vestu mas mat v dosahu vodica. V bratislave ak ju nemas v kabine, moze byt pokuta.
Napsal: úte čer 05, 2007 22:37
od Goose
U nas je to taky tak myslim...
RE: palikx
Napsal: stř čer 06, 2007 10:45
od xidex
palikx:5500 mi prave rikal vas sef (nechci tu jmenovat, ten clovek co sedi u vas nahore v kanclu za pocitacem) kdyz mi na to pred barakem koukal a prohlasil, at tam s tim klidne dojedu. Ne ze bych mu neveril, ale spis neverim sobe, nechci ji dodelat posledni jizdou (technika mi sice cizi neni ale 100% cit v ni zdaleka taky nemam), to to radsi firemni dodavkou dotahnu. Plyn jsem s nim taky rozebiral a prohlasil, ze to neni az takovej pruser, akorat ze to obcas odnasej vstriky.
all other: Na cenu plynu si opravdu nestezuju, na Benzine v Ricanech 12,50, jinde 12,90, na Shellu 13,50. Benzin nejlevnejsi pochybne kvality v Uhrinevsi v JZD 29,60.
Napsal: stř čer 06, 2007 14:39
od ros
Čus plyňáci, mám taky LPG a je to fajn, když tankuješ a plná 53l kolem 7stovek
. Myslel jsem, že máme dobrý káry, ale ty goly a kupy nářadí
.
Napsal: stř čer 06, 2007 14:45
od ros
No ještě k tomu těsnění, 5500 je dobrá cena a žádná značka se tomu nevyhne. Bratránek má Passata a to jsou jiné pálky za opravy.
Napsal: stř čer 06, 2007 22:17
od palikx
jasne ze plyn neni pruser jen to stoji malinko vic nez benzin.
to je jedno kdo to byl u nas. stridaji se tam 2 technik a sef.neres to prijed a uvidime.
Napsal: sob čer 16, 2007 12:26
od palikx
tak pro kolegu xidexe motor je rozhozen ale to uz asi vis.jak jsem predpokladal mas ohnutou ojnici.takze motor rozebran i od spodu.
ted uz se do 5,5 urcite nevejdes ojnice je nekde kolem 2000 plus prelisovani pistu.nevim jestli budou i nove krouzky.uz je nove tesneni sani a domecku civky.(dela to kolega tak ho chodim kontrolovat obcas ma svoje dny a je uplne blbej)navic budou simerinky ventilu a zabrousene ventily.ja cenu odhaduji nekde kolem 10-11 tis ale uvidime jak ti to spocitaj.
palikx
Napsal: sob čer 16, 2007 19:07
od xidex
Diky za info, i kdyz o tom vim, o ojnici vim taky, udajne podle sefa by to melo byt ve stredu...no nadsenej z ty ceny nejsem, ale co mam delat. Snad uz to da pokoj, mrcha...do zacatku me stoji trosicku vic nez jsem cekal...(jasne ze neco, ale ze to bude zraly pomalu na generalku motoru jsem netusil). Plus ten proplachnutej motor je asi taky parada, co?
Ach jo...jinak co vim, mel by to delat Vitek, ne??
Napsal: sob čer 16, 2007 20:41
od palikx
ahoj
jasne proplachnutej je hodne a nevim jak to bude s pumpou oleje ale asi se bude kontrolovat.
ano dela to vitek.
Napsal: sob čer 16, 2007 21:03
od Petr S.
To máš pravdu,že je plyn levnější,ale ten výkon,no nic moc. Jezdím s firemní feldou a ta je na plyn. No ale výkon je tak na Matize.
Napsal: sob čer 16, 2007 21:23
od JRD McLAREN
XIDEX kolko mala ta tvoja Lega nabehanee..??
lebo ja mam tak odsledovane ze po 80-100tkm je dobre to tesnenie vymenit..
..ci uz preventivne, alebo uz prdlo..
..no a bud rad, ze tvoj motor nedopadol ako
"ten susedin" ..
Napsal: sob čer 16, 2007 22:36
od Honza Beneš
JRD McLAREN píše:XIDEX kolko mala ta tvoja Lega nabehanee..??
lebo ja mam tak odsledovane ze po 80-100tkm je dobre to tesnenie vymenit..
..ci uz preventivne, alebo uz prdlo..
..no a bud rad, ze tvoj motor nedopadol ako
"ten susedin" ..
No to joo.. Na začátku hrůza, ale na konci paráda
- fantastická fotogalerie!! Jestli máš k fotkám i příběh, tak ho prosím taky linkni, JRD.
Začínám hypnotizovat expanzku chladicí kapaliny v očekávání nevyhnutelného
S ohledem na 200 tkm si říkám, kdy a jestli vůbec bylo těsnění pod hlavou měněný..