Stránka 2 z 3
Napsal: ned čer 03, 2007 17:51
od jegi
Napsal: ned čer 03, 2007 18:29
od -peha-
Ale ba videl som už horšie a dakedy sa divím ale aj bez uplného zranenia no a k tomu môj kamarád pred 6 rokmi išiel na Mazde 323 dostal šmyk zišiel z cesty a keď sme tam dorazili auto bolo absolutne nepoškodené dokonca mu išiel motor len hrôza ma čakala keď som sa ho opítal či ho dačo bolí tak už odpovedať nemohol mel zlomený vaz a tak vlastne ani karoseria ta nemusí ochrániť.
aaa
Napsal: ned čer 03, 2007 22:34
od simone
foto toho jelena nemam pač v robote namame digital foto iba v sukromí ale pohlad bol taký že predok nikde a parohy boli pichnuté do hlavovej operky a vodič mal hlavu cca 10cm vedla no skratka mal šťasti. Inak dajte si pozor na úseku soroška a Hrhov tam sa take zražky konajú raz za mesiac a to pravidelne. Úbytik vysokej je tiež velký pretože polovníci v Hrhove nemajú kapacitu na odstrel vysokej !!!! všetko odstrelia autá a OSÁDKA a nie vždy je to bez zranení
Napsal: ned čer 03, 2007 22:47
od -peha-
No jedného mám ale auto už je preč bol to Fiat Tipo a v celku dobre dopadol jo a lokalita ako jinak Hrhov (že Simone velmi známé)
Napsal: ned čer 03, 2007 23:31
od MiSedl
Ten paroháč je fakt hustej,já osobně bych se nechtěl srazit ani s ježkem,má bodliny a blechy tak proto.P.S. Je fajn že držíte slovo a paroháča ste ukázali
Napsal: pon čer 04, 2007 10:33
od Slam
Proc se testoval zrovna a konkretne model 1999-2002? Modely z let 1997-98 jsou na tom JINAK (lip ci hur?), vi nekdo?
BTW ja absolvoval zatim jen jednu autohavarii v ranem detstvi - bylo to na statovce v plne rychlosti celne pod tatrovku (nakladni) s privesem - nikomu se nic vazneho nestalo (2 decka a 2 dospeli) jen par stehu (mamka a ja), zrejme proto, ze jsme na tu dobu a na tuhle situaci meli to nejlepsi mozne bezne dostupne auto -
Moskvic 412:
...vepredu kila chromu a oceli + robusni 1,5L OHC motor puvodem od BMW je hold urcita zaruka preziti oproti tehdejsim (i pozdejsim) skodovkam...
Napsal: pon čer 04, 2007 10:46
od Goose
Slam:Vim o cem mluvis...mel jsem Ladu 21053 z roku 94...byl to silenej tank...sice jsem s nim neboural ale bylo to opravdu zelezo ne plech...
ale zase bylo umeni s tim parkovat...mel jsem ho v 18 letech a bez posilovace to bylo peklo...
Napsal: pon čer 04, 2007 11:52
od Kessler
Nedá mi to a musím vzpomenout dědův VAZ 2101 neboli Žigul z roku 74...taky poctivá směs litiny, železa, chromu a pancéřovejch plechů...
Napsal: pon čer 04, 2007 12:09
od vaculcim
Kessler píše:Nedá mi to a musím vzpomenout dědův VAZ 2101 neboli Žigul z roku 74...taky poctivá směs litiny, železa, chromu a pancéřovejch plechů...
kamos ho ma a rikal, ze pri prejizdeni z pruhu do pruhu ani nepotrebuje zrcatka. Staci dat blinkr a prejet. ze vsichni radsi uhnou...
Napsal: pon čer 04, 2007 12:31
od Goose
Pockej az potka to samy auto ktery mu taky neuhne...
Napsal: pon čer 04, 2007 13:13
od Ivoš
Napsal: pon čer 04, 2007 13:14
od Ivoš
Já crashtestům věřím asi tak jako Paroubkovi a všem socanům cokoliv co plácne....takže pohoda....neřešil bych to.
Napsal: stř čer 06, 2007 20:55
od Petr S.
Tak se s vámi podělím taky o jeden "crash test". Měl jsem kadetta 1.8 GSI. R.V 1987 a čelně jsem se srazil se škodou forman. Já to do něj "napasoval v 80km/h.(vina nebyla na mé straně) Forman měl kolo u řidiče až ve dveřích a total skroucený,že nešly otevřít ani jedny dveře. Já předek o10cm posunutý dovnitř a otevřel jsem dveře a vystoupil. Zaplat pánbůch,že se tenkrát nikomu nic nestalo,pán stačil pokrčit nohy a zvednout je až k volantu,jinak by ho to asi moc bolelo. Auta na odpis,ale oba(já i viník) zdraví. Můžu vzít někdy na sraz foto.
Napsal: stř čer 06, 2007 21:55
od Goose
Tak tomu rikam klika...a ja si myslel,ze Kadett je auto ktery hnije a neni moc bezpecny...
Napsal: stř čer 06, 2007 22:59
od Ivoš
Goose píše:Tak tomu rikam klika...a ja si myslel,ze Kadett je auto ktery hnije a neni moc bezpecny...
I já si to myslel...mazec