Napsal: čtv čer 14, 2007 15:42
To Hanzy benzínu mívám po předchozí výměně čerpadla (nebo se alespoň snažím mít) co nejvíce a fakt jsem doplňoval nádrž už když jsem byl pod půlkou.Tak nevím jestli by to nemohlo být i kvalitou bezínu neboť jak v servisu vytáhli z nádrže to špatné čerpadlo tak bylo celé "zasrané" od nějakého bordelu co je prý podle nich v nekvalitnim benzínu. (Viz foto)
To Peha nemám žádnou skušenost s ektrikou v autě a už vůbec nevím jak vypadá to rozpínací relé raději bych si to nechal namontovat od někoho kdo tomu rozumí více. Moje představa byla ta jestli by se to nedalo udělat
tak, že by se to palivové čerpadlo odpojilo samo automaticky při deceleraci a nebo při ručním přepnutí na LPG?
Samozřejmě startuju normálně na benzín(přepínač ve sřední poloze)chvíli jedu na benál 1-2Km (ať se trochu profouknou vstřiky) no a pak to přepnu ručne nebo pomocí plynu akcelerací a nálsednou decelerací pod 2000 na LPG. Staruju zásadně vždy na benzín ono to na LPG stejně nejde nastartovat
Takto vypadá palivové čerpadlo po 1roce a 8 měsících
To Peha nemám žádnou skušenost s ektrikou v autě a už vůbec nevím jak vypadá to rozpínací relé raději bych si to nechal namontovat od někoho kdo tomu rozumí více. Moje představa byla ta jestli by se to nedalo udělat
tak, že by se to palivové čerpadlo odpojilo samo automaticky při deceleraci a nebo při ručním přepnutí na LPG?
Samozřejmě startuju normálně na benzín(přepínač ve sřední poloze)chvíli jedu na benál 1-2Km (ať se trochu profouknou vstřiky) no a pak to přepnu ručne nebo pomocí plynu akcelerací a nálsednou decelerací pod 2000 na LPG. Staruju zásadně vždy na benzín ono to na LPG stejně nejde nastartovat
Takto vypadá palivové čerpadlo po 1roce a 8 měsících