Ako ste spokojný s Nubirou a Lacettim?
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
- Reklama
- Jura
- Příspěvky: 318
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
- Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou
OK, uzavřená kapitola. A ten burany CDX nezapomeň taky vyfotit!
A ještě ke spokojenosti s autem.
Jak jsem psal, jsem spokojený velmi, ale nebudu zastírat, maličkosti se občas vyskytnou. Jako na každém autě, které má už alespoň 50 tisíc. Poslední dobou se mi při silnějším zapření do opěradla složí bederní opěrka do nulové polohy. A taky se mi občas zdá, že na příčných nerovnostech nebo mizerných kostkách slyším nějaké vůle vpravo v přední nápravě. Možná se mi to zdá (garančka a náprava prý OK před 5000km). Já jsem totiž ten typ, co má pořád uši jako lopuchy, poslouchá, čato buší do polubní desky aby zjistil, kde že to práve zadrnčelo... A pokud se mi to s nápravou jen nezdá, při příští garančce (ještě před koncem záruky) mi to docela určitě opraví, můj servis je výborný (hlavně díky vedoucímu servisu - slušný, férový, nemachruje a snaží se).
A ještě ke spokojenosti s autem.
Jak jsem psal, jsem spokojený velmi, ale nebudu zastírat, maličkosti se občas vyskytnou. Jako na každém autě, které má už alespoň 50 tisíc. Poslední dobou se mi při silnějším zapření do opěradla složí bederní opěrka do nulové polohy. A taky se mi občas zdá, že na příčných nerovnostech nebo mizerných kostkách slyším nějaké vůle vpravo v přední nápravě. Možná se mi to zdá (garančka a náprava prý OK před 5000km). Já jsem totiž ten typ, co má pořád uši jako lopuchy, poslouchá, čato buší do polubní desky aby zjistil, kde že to práve zadrnčelo... A pokud se mi to s nápravou jen nezdá, při příští garančce (ještě před koncem záruky) mi to docela určitě opraví, můj servis je výborný (hlavně díky vedoucímu servisu - slušný, férový, nemachruje a snaží se).
No. Mal som do cinenia uz s dvoma CDX, kde bola bederna opierka odidena uplne... a to nemali ani 20tkm. Plus tvoja skusenost, to znamena, ze tieto opierky maju asi slabsiu konstrukciu a po case odchadzaju. Nemas to este nahodou v zaruke?
Predna naprava vpravo... Presne tie iste pocity mam niekedy na mojom HB, plus kolegove HB 1.4 tiez. Bol som aj v servise, hladali, ale na naprave nic nenasli. Podozrievam skor nieco ine - napriklad vyfuk (pri vacsej jame tukne o spodok). Ale s istotou som nezistil nic, tak ked najdes, urcite daj vediet.
Predna naprava vpravo... Presne tie iste pocity mam niekedy na mojom HB, plus kolegove HB 1.4 tiez. Bol som aj v servise, hladali, ale na naprave nic nenasli. Podozrievam skor nieco ine - napriklad vyfuk (pri vacsej jame tukne o spodok). Ale s istotou som nezistil nic, tak ked najdes, urcite daj vediet.
ex: Matiz, Kalos, Lacetti
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Zkontrolujte lanovody k zadním brzdám, jestly taky nemyj urezlý držáky. Mně urezly asi za rok a půl
Taky se hlásim do klubu postiženejch bederní opěrkou. Mně křupla snad po 10 tis km. V servisu mně přesvědčili, že jsem jí měl na maximum a jenom že mi zaklapla o polohu zpět. Tak sem se s tim smířil a zjistil, že má ta páčka 3 polohy. Jenže vpravo je furt o pár cm zalezlejší než vlevo
Taky se hlásim do klubu postiženejch bederní opěrkou. Mně křupla snad po 10 tis km. V servisu mně přesvědčili, že jsem jí měl na maximum a jenom že mi zaklapla o polohu zpět. Tak sem se s tim smířil a zjistil, že má ta páčka 3 polohy. Jenže vpravo je furt o pár cm zalezlejší než vlevo
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Jasne ze to nemaju na sklade, naco by to drzali, ked si urcite jediny, kto to kedy pytal? Ale na objednavku ti v kazdej autorizovanej predajni zozenu cokolvek, aj keby to malo prist priamo z Koreje. A do 3-4 tyzdnov to mas.
Krtek: A ked ti "urezly lanovody", co to potom robilo? A klepot cez nerovnosti vpravo vpredu si nemal?
Krtek: A ked ti "urezly lanovody", co to potom robilo? A klepot cez nerovnosti vpravo vpredu si nemal?
ex: Matiz, Kalos, Lacetti
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Byl to klepot na nerovnostech vpravo vzadu a pak i vlevo vzadu. Vepředu zatim nic (krom palubky). Urezly ty držáky a pak lana tloukly o podlahu.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
- Jura
- Příspěvky: 318
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
- Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou
Auto je v záruce do 2/2008, vše budu řešit v rámci garanční prohlídky (podzim - zima 2007).
Klepání je jenom vředu, asi vpravo, více při minimálně zatíženém autě. Pokud se to nebude zhoršovat, nechám to do pravidelné kontroly.
Ad bederní opěrka - stejně jako Krtek, na jedné straně je vylezlá víc, ať už je nastavená jakkoli. Ale když se mi při opření zády (nejčastěji při akceleraci) náhle sklopí, tak z kterékoli polohy (i z maxima) do té úplně zastrčené, páčka se prostě otočí do svislé polohy vzůru. Je to věc posledního týdne, a je to čím dá častější.
No, záruka je záruka, prostě mi to opraví, klidně ať vymění celé opěradlo s airbagem. Jak říkám, ve VKauto v Hradci Králové jsou velmi vstřícní.
Klepání je jenom vředu, asi vpravo, více při minimálně zatíženém autě. Pokud se to nebude zhoršovat, nechám to do pravidelné kontroly.
Ad bederní opěrka - stejně jako Krtek, na jedné straně je vylezlá víc, ať už je nastavená jakkoli. Ale když se mi při opření zády (nejčastěji při akceleraci) náhle sklopí, tak z kterékoli polohy (i z maxima) do té úplně zastrčené, páčka se prostě otočí do svislé polohy vzůru. Je to věc posledního týdne, a je to čím dá častější.
No, záruka je záruka, prostě mi to opraví, klidně ať vymění celé opěradlo s airbagem. Jak říkám, ve VKauto v Hradci Králové jsou velmi vstřícní.
Mel jsem Nubiru 1.6 kombik, ted mam Lacetti 1.6 kombik. Da se rict, ze s obema autama jsem byl a jsem spokojeny.
Motoricky sem byl spokojeny s obema autama, bohate mi stacila 1.6 v Nubire, 1.6 v Lacetti je jeste o kousek lepsi. Jediny "problem s motorem" v Nubire byl v tom, ze jsem ji mel prestavenou na LPG sekvencni vstrik a overil sem si, ze plyn prodavany v Cechah neni moc kvalitni a to tomuhle systemu dela docela problemy. S Lacetti tohle nemuzu srovnat, protoze u nej uz prestavba na LPG bez ztraty zaruky nebyla mozna.
Co do vnitrniho prostoru a pohodli mi taky obe auta vyhovovala. Prijde mi, ze Nubira byla uvnitr trochu prostornejsi, Lacetti je zase pohodlnejsi. Takze kazde ma svoje.
Jedine, co mi vadi na obou autech jsou ruzne pazvuky z interieru. Jsem rad kdyz je za jizdy v aute ticho. Co do atmosferickeho hluku mi oboje auta vyhovuji. Podvozek je sice trochu hlasitejsi, ale pri pouziti slusnych pneumatik mi prijde v pohode. Na obou autech mi vadi drnceni zavesu prednich pasu, obcasne povrzavani v pristrojove desce (to je na Lacetti podstatne lepsi) a u Nubiry obcasne piskani, u Laceti drnceni, odnekud od prechodu A-sloupku a prednich dveri.
Ale i prez tyhle vyhrady obe auta hodnotim kladne.
Motoricky sem byl spokojeny s obema autama, bohate mi stacila 1.6 v Nubire, 1.6 v Lacetti je jeste o kousek lepsi. Jediny "problem s motorem" v Nubire byl v tom, ze jsem ji mel prestavenou na LPG sekvencni vstrik a overil sem si, ze plyn prodavany v Cechah neni moc kvalitni a to tomuhle systemu dela docela problemy. S Lacetti tohle nemuzu srovnat, protoze u nej uz prestavba na LPG bez ztraty zaruky nebyla mozna.
Co do vnitrniho prostoru a pohodli mi taky obe auta vyhovovala. Prijde mi, ze Nubira byla uvnitr trochu prostornejsi, Lacetti je zase pohodlnejsi. Takze kazde ma svoje.
Jedine, co mi vadi na obou autech jsou ruzne pazvuky z interieru. Jsem rad kdyz je za jizdy v aute ticho. Co do atmosferickeho hluku mi oboje auta vyhovuji. Podvozek je sice trochu hlasitejsi, ale pri pouziti slusnych pneumatik mi prijde v pohode. Na obou autech mi vadi drnceni zavesu prednich pasu, obcasne povrzavani v pristrojove desce (to je na Lacetti podstatne lepsi) a u Nubiry obcasne piskani, u Laceti drnceni, odnekud od prechodu A-sloupku a prednich dveri.
Ale i prez tyhle vyhrady obe auta hodnotim kladne.