Stránka 2 z 2
Napsal: úte kvě 22, 2007 22:21
od V.Brousek
nemyslím, jenom chci poradit čím to jde nejlépe. Určitě jde zapůjčit.
Napsal: stř kvě 23, 2007 07:31
od Tomáš
Mají je v pneuservisech , ať ti to povolí , pak si to dotáhni sám a pomalu domů , no a doma už to sundáš . Při zpětném utažení , až budeš mít hotové ty rozvody je dobré závit namazat lepidlem na šroubové spoje a fest utáhnout.
Napsal: stř kvě 23, 2007 17:09
od dedo.miki
A potom už povolí len slon zo zbíjačkou.
Napsal: stř kvě 23, 2007 17:16
od Ares
Už je rozvoďák vyměněnej. Na řemenici je opravdu pravotočivý závit, takže už jen stačila ráčna se sedmnáctkou, zatáhnout ručku, zařadit pětku a pořádně zabrat... Až na tohle sejmutí řemenice je to hračka. Děkuji vám všem za rady!
Napsal: stř kvě 23, 2007 17:24
od dedo.miki
Za výmenu remeňa podakuj tomu v zrkadle ,aj ja to tak robím.
Napsal: stř kvě 23, 2007 19:51
od srneček
dedo.miki píše:A potom už povolí len slon zo zbíjačkou.
Prodává se i sprej na "rozpuštění" tohoto lepidla - používám ho v práci, ale je to drahý jako ... ...no prostě moc.
Pracuji jako obraběč kovů a lepidla na závity používáme i klepení šroubovaných pouzder v nichž se obnovuje funkční díra, také se používají i k lepení vložených pouzder s malou vůlí "lepí vůle až 0,1 mm"
Ale je několik různých druhů a některý z nich nepovolí ani ten slon - mají různou pevnost, pokud se použije lepidlo proti samovolnému povolení šroubů, tak se dá povolit ranou kladivem do šroubu.
Když jsem dělal rozvody na Megane 1.6 16V, tak jsem dal na lepidlo jen řemenici (mezi řemenicí a hřídelí byla vůle cca 0,02mm) a šroub jsem jen utáhl přes 2m trubku.